7.10.12

Tusen takk

 
for alle de flotte tilbakemeldingene på innlegget under
om ny mur og trapp! Fantastisk hyggelig - både
for meg og ikke minst min kjære!
 
 
 

 

 
 Min kjære har (som vanlig) vært veldig produktiv - han har både beiset ferdig garasjen og montert lamper på den. Bilder kommer snart. Nederst i høyre hjørne på bildet over ser dere litt av neste prosjekt her i huset, nemlig muring av peis. Gleder meg!! :)
 
Ønsker alle en fortsatt nydelig søndag. Her skal det pakkes
litt før jeg setter avgårde til Gardermoen og noen
jobbdager i Stavanger. Vi blogges!
Klem


22 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
En riktig fin søndag ønskes deg også.
Nydelig bilder fra ditt vakre hjem.
Smil og klem fra Monica

Brunt sukker sa...

HERLIGE BILDER VFRA SERES SÅÅÅ VAKKRE HJEM !
ØNSKE DEG EN GOD ARBEIDS UKE!
KLEM FRA ELI:)

Linda sa...

Du har et nydelig hjem!! Flotte bilder:)

Ha en fin kommende uke:)

Klem Linda

To Ju Mama sa...

Elsk på ditt kjøkken..

Bjørkli Søndre sa...

Herlige bilder!!
Flott med takhøyden dere har!

En flott kveld til deg!
Mvh Hilde.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Dere har et kjempe koselig hjem..
Gleder meg til å se mer av prosjektene deres.
Ha en fin uke
klem

Runehuset sa...

Hei

Moro å følge med på husbyggerprosjektet deres. Har lagt meg til som følger, blir gøy å se hvordan dere går frem videre..!

Ha en fin søndag.

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Du verden, ikke rent lite herskapelig det nye trappen deres er da. Morsomt at dere henter igjen buen på rekkverket i trappene. Vil tro det blir lekkert med blomster i bedene der også. Flink mann du har;)

Spent på peisprosjektet deres;).

Ha en god uke;).

Klemklem fra Marilinn

Martilie sa...

Vakkert vakkert - jeg bare elsker kjøkkenet ditt :)

Kos med peis, det blir flott på kalde høst og vinterdager..

Jeg er blitt litt hekta på den skullen ja :) Siste var brodert på en stor skinnveske. Herlig med "ny" veske..
Takk for koselige ord :)

Klem fra Tove
og god Stavanger-tur

Anette Willemine sa...

Wow, skal si det ble lekkert med det flotte trappeområdet. Staselig! Flinkeste mannen din!!

Koselig å se deg "på" igjen. :o)

Klem,
AW

Emmas hvite borg sa...

Ser ut som en slottstrapp :) Helt fantastisk arbeid!
Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥

Monique sa...

Wonderful!!!!!

Hilde sa...

Heia! Tusen takk for kooooselig kommentar! Så hyggelig at du titter innom hos meg og at du er "aktiv" igjen! Ja vi storgleder oss til lillemann kommer:-) Ja er han ikke skjønn:-) Det ble kjempe lekkert med den trappa altså! Såå herskapelig! Vi koser oss i fjellheimen og har høstferie:-) Ha en super tirsdag, og klem fra meg:-)

Anonym sa...

Utrolig pent kjøkken :)

Anonym sa...

Nydelig hus.

Hvor/hvilket merke er det på lampen dere har over kjøkkenbordet?

Lottemora sa...

Ja, mannen har all grunn til å være stolt av trappa! Gleder meg til å se fortsettelsen med peisen også!

Ha en fin fredag

Klemmer fra Lottemora

Franske drømmer sa...

Kjære tid, så flott trappa ble!
Det ser jo ut som rene slottet nå!
Lekkert :-) dere har vært knallflinke! :-)

Ha en sin søndag!

God klem

Anonym sa...

Heihei. Du har helt sikkert skrevt det før, og jeg som ikke husker det. Men hva heter fargen på veggen dere har på stuen?:) mvh Helene

Villa Minde sa...

Anonym: fargekoden på fargen i stuen er S-2005-Y50R. Mvh Lise :)

Anonym sa...

Tuusen takk:) mvh Helene

Anonym sa...

Heisann! Skal bygge lignende hus selv, lurer veldig på hvor stor stuen deres er? Og hva grunnfalten på huset er? Tusentakk for svar :) Sara

as sa...

Dette er en interessant nettsted. Eg blir velidg imponert av å titte her =) Ta gjerne siden min Skriver litt om tapetder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...