17.7.12

Uteområde - trapp og støttemur


Årets sommerferie tilbringes hjemme og her er 
årsaken; det mures trapp og støttemur <3



Pippis motto ”det har jeg aldri gjort før… så det kan jeg helt sikkert” gjelder så absolutt for min kjære.


I fjor tegnet og satte han opp garasje for første gang
og i år har han altså gått løs på nok et nytt og stort
prosjekt. Ikke rart jeg er stolt <3



Dette er første del av muren. Det skal være et
blomsterbed i denne høyden og så kommer neste
mur som går helt opp til plenen. Trappen har 
samme runde form som verandaen.



Flere bilder kommer etter hvert.

Ønsker alle en fin sommerdag – her skinner
endelig solen for første gang på lenge :o)

22 kommentarer:

Marit sa...

Fantastisk!!! Så nydelig og elegant!:) Det er kjekt å ha en handyman i hus!;)

Klemmer!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så lekkert det blir, og heldige deg så har en handyman :)))
Gleder meg til å se dette prosjektet ferdig !!

Fortsatt god sommer
Klem Heidi

Camilla`s Castle sa...

OMG!:) Det blir råfint! Steike, jeg bøyer meg i støvet.. (eller hva man sier). Veldig godt jobbet, og ikke minst en bra hjerne bak dette. Det blir utrolig fint! Misunnelig til de grader, hehe:)

Lottemora sa...

Så utrolig lekker!!! Så fint å ta igjen den bueformen fra verandaen.

Sannelig tøff mannen din som tør å gå løs på slike prosjekter.

Ha en fin dag

Klem
Lottemora

Monica sa...

Hei på deg.
Å, så flott det blir hos dere!!!
Heldige dere som har sol.., her plasker det ned...
Ønsker deg en riktig fin dag, og fortsatt glad sommer.
Smil og klem fra Monica

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Forstår at du er stolt ja... Kjempe flink er han. Dette kommer jo bare til å bli så lekkert når alt er ferdig med blomster og plen osv...
Gleder meg til å se
Ha en fin dag
klem

Daisys home sa...

Wow.. så utrolig flott og litt av en jobb:)
Så nydelig skjønt dette huset deres også D:)
Kos deg og ha en fortsatt fin sommer:)
klem sissel

Brunt sukker sa...

å så flott!!
blir spennende å se ferdigt resultar:))
han er kjempeflink!!!
klemmer fraEli:))

Norwaystyle sa...

Rålekkert! Så stilig med samme fasong på 2 trapper og balkong. Flink mann altså. ,

To Ju Mama sa...

Nydelig flott:)

Emidoras verden sa...

Så flott det blir!!
Fint med buen på trappen.
Synes den mannen din virkelig er flink som aldri har gjort dette før.
Fortsatt fin kveld!
Klem.

Myke minutter sa...

Så fint det blir og du har all grunn til å være stolt! Jeg er også heldig å ha en mann med tak i, gull verdt :) Ha en finfin onsdag! Her skal vi suge til oss solstrålene innimellom regndråpene og kose oss med den nye utesofaen som kom på plass i går :) Klemmer

Thelma Louise sa...

så lekkert..) det blir snasen..og huset deres ser jo ut som et slott.:) så fiiiint..))

fortsatt god sommer fra meg..))

Anette Willemine sa...

Så flott dette blir! Du verden så flinke dere er. :o)

Håper du eller har en fin sommer. Hadde vært koselig å treffes til en kaffe snart. :o)

Sommerklem,
AW

Franske drømmer sa...

Nå skulle jeg akkurat til å skrive til deg, for jeg synes det har vært så stille herfra lenge, så jeg må ærlig talt innrømme at jeg var litt bekymret for om det hadde skjedd noe med dere eller Bjarte!!
Men, til min glede så jeg jo at det hadde kommet to nye innlegg herfra! Hurra!!

Trappen blir grisefin! Kjekt med en slik handyman;)
Gleder meg til å se mer :-))

Klem klem

Franske drømmer sa...

Nå var jeg på vei for å kommentere litt her, for nå syntes jeg det hadde vært litt for stille litt for lenge fra denne kanten her, så jeg var ærlig talt litt bekymret for om det hadde skjedd noe med dere eller bjarte! ;)
Men til min glede, så så jeg jo at det hadde kommet to nye innlegg siden sist her! Hurra! Du har vært savnet!

Trappen blir kjempefin!! Blir jo rene slottet, dette! Flinke :-))

Klem fra meg

Franske drømmer sa...

Også to kommentarer i samma slengen a gitt!
Første kommentaren fikk jeg ikke sendt, så jeg måtte skrive en til ;-)
Men nå er jeg ferdig å bombardere bloggen din her ;-)

Natta vennen!

Heidi sa...

Så lekkert, må si den kjære er flink, og dette kommer fra en anleggsgartners fru som ser slikt hele tiden.Flinke er dere, gleder meg til å se mer:)

Hilsen Heidi å Haver
http://www.lykkelig-interior.blogspot.no/

Anonym sa...

Kjempe fin mur og trapp... Veldig fin farge. Er det lov å spørre om kva type stein det er? Var så fantastisk fin.

Martilie sa...

VAKKERT VAKKERT!

For en flink mann som bare kaster seg i det - og flott blir det. Nydeig med den buede trappen :)

Ha en fiiin sommeruke!

Klem fra Tove

MissMette sa...

Å, dette blir så fint ღ fantastisk fint... Gleder meg til å følge med fremover :) og skjønner godt at du er stolt ღ Likte veldig godt trappa og at den går igjen med verandaen :) Koselig å se at du var igang igjen ღ det er vel slik med oss alle at vi trenger en pause innimellom. Jeg hadde en lang på begynnelsen av året, men har kommet igang igjen nå :) Ønsker deg en fin, fin søndag og helg... Stor klem fra Mette

Hilde sa...

Bare en ting å si! Lekkert!! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...