11.7.12



Hei på dere!


Nå er det altfor lenge siden sist!
Jeg har rett og slett hatt total bloggesperre
og har så å si ikke vært innom en eneste blogg
de siste månedene. Det skyldes først og fremst
mangel på tid, men også at det har blitt vanskeligere
og vanskeligere å ta fatt på bloggen igjen. 


Men, jeg har jo hatt veldig lyst til å fortsette med
bloggingen og nå som det er ferietid prøver jeg meg med
noen innlegg igjen :o) Jeg gleder meg til å ”ta runden”
og se hvordan det står til hos mine kjære
bloggevenner også 
©




Det har ikke skjedd så mye nytt inne i Villa Minde
men, nå skjer det ganske mye ute. Blant annet så er min
kjære i full gang med å mure trapp og sette opp
støttemur. Bilder kommer snart ;o)



Tusen takk til alle dere som har skrevet mailer og lagt igjen
kommentarer til tross for at bloggen har vært stille i
flere måneder, det setter jeg stor pris på! 
©

Klem L


9 kommentarer:

Rene Linjer sa...

Så fint å ha deg tilbake:-) har savnet deg.

To Ju Mama sa...

Flotte bilder:)) Klem

i Vinduskarmen sa...

Synest den ALV vasen er nydelig!
Ha en finfin kveld!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Koselig å ha deg tilbake...
Gleder meg til å se på utebildene som kommer.
Ha en kjempe fin kveld..
klem

Marit sa...

Alltid like hyggelig å se et nytt innlegg fra deg, uansett hvor lang pause!:) Gleder meg til å se prosjektet ute!:)

Klem!

Emidoras verden sa...

Koselig å se et innlegg fra deg igjen.
Skjønner bloggsperren din.Har hatt det slik en stund selv:)
Flotte bilder fra deg!
Fortsatt fin uke.
Klem.

Monica sa...

Hei på deg.
Tusen takk for hilsen hos meg, så koselig med et innlegg fra deg igjen. Flotte bilder fra ditt vakre hjem.
Ønsker deg en riktig fin helg, og en forsatt glad sommer med sol og varme.
Smil og klem fra Monica

Casa Aass sa...

Håper at skrivegleden kommer tilbake til deg nå. Digger det hjertet dere har på veggen - har du tips til hvordan jeg kan få tak i et slik ?

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for det! Var litt redd hønerefleksjonene var for drøy, men godt noen ser humoren i det. ;)
Ja, jeg skal nok klare å leve litt med badet nå... og håper de som skal leie her kommende år også synes det er et levelig bad. :)
Buret og hønen...huff! Såååå glad det er borte! :)

Blogging skal være gøy, når man har lyst og tid. Jeg synes faktisk det er helt naturlig at man i enkelte perioder blogger mindre. Så kos deg med bloggingen når du har lyst og tid, og ikke tenk på at det av og til blir lenge mellom innleggene. Du har et nydelig hjem, som er verdt å vente på. ;)

Håper du har en flott sommer!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...