7.4.12


Påskedagene flyr av sted, det gjelder å nyte
minuttene, timene og dagene Y

Det har vi jammen gjort også synes vi J

Første del av påsken ble tilbragt på fjellet sammen
med søster og hennes familie. Det var flotte forhold
i bakken til tross for at det var grønt og snøfritt utenfor
og både kuer og sauer var sluppet ut på beite  :)

Nå har vi tilbragt noen dager hjemme og opptil flere
påskeegg er fortært. I kveld blir det pinnekjøttlag
hos søster. Foreldrene våre har kommet hjem etter
nesten 2 mnd på Kanariøyene så det blir stas
å samle hele familien igjen!!


Med denne lille morsomheten ønskes alle
fortsatt herlige påskedager!

YYY

11 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Innom for å ønske deg en fortsatt fin påske!
Klem, Monica

Monique sa...

Happy Easter!

Har en drøm... sa...

Høres ut som herlige påskedager ja:)
Flotte bilder:)

Kos dere i kvled ♥ og de siste fridagene:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ønsker deg en fortsatt fin påske
klem

liven sa...

Høres ut som du har hatt noen deilige dager!!
Ha en fin påskehelg :)

MissMette sa...

Hei Lise :)
En liten stund siden jeg fikk lagt igjen en kommentar her hos deg, beklager det – men hos meg har det gått litt opp og ned i det siste – forhåpentligvis er jeg bedre, og etter hvert får litt mer energi enn det jeg har hatt til nå :)) Har sittet å kost meg med bloggen din og alle innleggene nedover her… Masse flotte innlegg til stor inspirasjon ღ Hørtes ut som en veldig koselig påske dere ha hatt, ikke noe som er bedre enn det – og være sammen med familien også ღ Ser at du også har hatt litt annet å tenkt på i det siste – må da få gratulerer så mye med ny jobb ღ Kan tenke meg det er en stor overgang, og ikke minst mye å sette seg inn i… Håper du har fått slappet av skikkelig i påsken og så gleder jeg meg til å se flere flott innlegg fra deg fremover – du er kjempeflink og har et nydelig hjem ღ Ønsker deg en fortsatt god påske, kos deg med pinnekjøtt – som hørtes nydelig godt ut :)) – påskeklem fra Mette

Camilla- casual living sa...

hei hei. Og tusen takk for påskehilsen:) Vi har hatt påskeferie uten internett og pc - så jeg har ikke fått påskehilset noen:) Håper dere har hatt en fin påske dere også:) og at du trives i ny jobb.


klem klem

♥ Netta ♥ sa...

Det høres ut som om dere hadde en super tur på fjellet. Hva gjør det vel om det ikke er snø utenfor bakken hvis det er gode forhold i bakken. Deilig med noen dager hjemme også i påsken, få ordnet litt i hagen og kost seg. Her har det også gått med noen egg, nå er det godtestopp i minimum 1 måned :-O Så kos å se mamma og pappa igjen etter så lang tid :-)

Ha en fin uke!

Klem
Netta

Fabelaktig sa...

Fabelaktig ukesstart til deg.
Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

Jeg håper du har hatt en fin påske.
klem

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Høres ut som du har hatt en perfekt påske;). Flotte bilder av et påskepyntet hjem;).

Ha en fin uke videre;).

klem fra Marilinn

Villa Drømmeverden sa...

Vel blæst påske!

Godt dere koste dere på fjellet, tross i litt lite snø. Men gode forhold i bakken hjelper på:)
Vi valgte jo "sørlandspåske" og det var kanskje ikke det lureste..hihi..

Fin dag videre!

Margit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...