14.4.12


Da var det jammen helg igjen <3

Ingen store planer denne helgen, bare hjemmekos
og turer med lille Albert på programmet :)

Dagene på min nye jobb flyr avsted og lærekurven
er bratt. Veldig moro og til tider fullstendig 
utmattende, akkurat slik det skal være :o)


Mens jeg koser meg i bloggeland så er min kjære  
i gang med kveldens middag, biff og bakte poteter 
med masse digg - Yummie! Tror jammen jeg skal
bevilge meg et glass hvitvin mens jeg venter ;o)

Jeg ønsker alle en fortsatt strålende helg!!

Y  Y Y



16 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Koselig blogg du har....høres også ut som du går den perfekte lørdagskvelden i møte..Enjoy! Klem fra Maliva

Marit sa...

Ah, luksus å få servert middag!!;)
Nyt kvelden!

Klem Marit

Annfrid sa...

Hørtes deilig ut med middag underveis:-) Nyt kvelden og helgen......
Nydelig bilder.

Klem

Manne's hverdag sa...

Hei akkurat slik har jeg det om dagen også!!!

Ny jobb - ILLE bratt læringskurve osv. Men selvfølgelig veldig morsomt og inspirerende.

Helga mi blir brukt på litt forefallende husarbeide - laaange turer med Prinsessa og avslapping.

Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld!!!

Klem

Monique sa...

have a good sunday :-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Høres ut som en fin lørdag
Ønsker deg en knall fin søndag
klem

liven sa...

Åh...liker så godt disse skapene :)

ha en fin ny uke!

Hilde sa...

Heia!
Så koselig lintøyskap! Det er så fint å blande nytt og gammelt! Ønsker deg og dine en fin uke videre:-) Klem

Vera sa...

Hei hopp;)
lenge siden jeg har vært innom deg..
har verken vært lest eller skrevet fra denne kanten på lenge,
men jeg kjenner oxo lysten og overskudd kommer tilbake med våren;)
kjekt å se at skapet ikke er hvit og lese at det er moro på den nye jobben;)
og nå ble jeg minnet på hvor glad jeg er i oliventre;)))
ha en strålende uke!
klem Vera

2nes sa...

Flott skap du har. Lykke til med ny jobb :) Ønsker deg en flott uke. Klem fra Tone

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Heiii;). En stund siden siste innlegg fra deg nå. Håper det står bra til;).

Ønsker deg en fin fin pinsehelg;).

klemklem fra Marilinn

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Hei på deg !!
Lenge siden det har vært noe innlegg fra deg nå, håper alt står bra til og at du snart er tilbake :)

Fin sommer til deg
Klem Heidi

Franske drømmer sa...

Savner deg!!
Er alt bra med dere?
Klem!

Rene Linjer sa...

Hei på deg:-)

Savner deg her, håper alt står bra til. Jeg har forresten flyttet fra Vallerskogen til www.rene.linjer.com om du har lyst å endre bloggrollen din.

Håper å se deg snart igjen.

Klem Lene

Gårdsjenta sa...

Det skapet var utrolig likt et av de vi har :) veldig fint :)

koselig blogg du har. har akkurat oppdaget den, og håper du har tenkt å fortsette framover :)

Silje Marie sa...

Så koselig blogg;)
Nydelig hus du har!
Falt helt for det skapet jeg, var bare såååå fint;)
Ønsker deg en flott dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...