26.3.12

Long time no see



Det har vært veldig stille på bloggen her i det siste
men her er omsider et lite livstegn :)
  

Ny jobb og mye nytt som skal læres har tatt mye energi
og bloggingen, som jo er et overskuddsfenomen
(i hvert fall for meg:), har blitt litt nedprioritert.


Det har dessverre heller ikke blitt mange besøk rundt hos mine
kjære bloggevenner den siste tiden. Men, nå begynner
overskuddet å komme tilbake og snart er det jo
påskeferie. Da skal jeg ta igjen det tapte ©


 Jeg har skikkelig påskestemning - eller, det er vel
mest vårsteming kanskje... Det føles i hvert fall
ganske rart å skulle stå på ski igjen etter å ha
brukt vårjakke og Converse i ukevis J

Jeg ønsker alle en fortsatt fin uke!

©©©

12 kommentarer:

Marit sa...

Velkommen tilbake!:) Her kommer også bloggingen litt til side, men man skal gjøre det for selv når man har lyst og ikke minst TID!!:)
Siste uke før påskeferie nå - deilig!!

Klem Marit

Villavoni sa...

Velkommen igjen. Håper det går bra i ny jobb, og at du ikke angrer på jobbyttet.

Villa Drømmeverden sa...

Koselig med et livstegn:)
Våren er fantastisk nå!

For oss blir det sørlandspåske iår, til en forandring:)

Klem fra Margit

Martilie sa...

Så spennende med ny jobb, men slitsomt inntil man er oppe å går! Masse lykke til :)

Fiiine vårbilder. Jeg ser også stort frem til påske! Skal jobbe noen lange dager nå og så er det påske fra torsdag.. Deilig!

Klem fra Tove

Trude`s hverdag sa...

Det går litt opp og ned med både blogglyst og tid, sånn tror jeg vi alle har det.. Hyggelig at du er tilbake .-) Så spennende med ny jobb :-) Ønsker deg en fin-fin uke :-) Klem Trude

liven sa...

Kjekt å se deg....og nydelig påskestemning her hos deg :)
Ønsker deg masse lykke til i ny jobb.....og ønsker deg en fin vår :)

Rebekka sa...

Koselig å se livstegn fra deg igjen :o)
Ja tenk at det snart er påske...Gleder meg masse.
Fine påskebilder
Ha en fin dag
Klem

Vallerskogen sa...

Håper du trives i ny jobb. Koselig å se deg igjen her.

nr14 sa...

Spennende med ny jobb:) Ønsker deg ei fin påske:)

Anette Willemine sa...

Hei, du gode!

Er innom for å ønske deg en deilig påske!

Så koselig bilder hos deg. :o)


AW

2nes sa...

Hei, så nydelige vase og fat du fikk. Vasen var utrolig flott. Lykke til med ny jobb :) og ønsker deg en flott påske. Klem

Alt for kropp og sjel sa...

Så hyggelig at du er tilbake. Blogg når du har tid og lyst. Det er som du skriver: en må ha overskudd.
Nydelige bilder du viser :)
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :)
Ønsker deg en fin Påske videre :)
Klem fra Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...