5.2.12

Showroom åpning


I går var jeg så heldig å få delta på åpningen av TM Design
sitt nye showroom i Drøbak. TM Design selger de
LEKRESTE møbler Y Den driftige damen bak
bedriften er søte Veronica med bloggen
Tomines Hjem.


Jeg klarte å glemme kameraet hjemme så bildene er
tatt med mobil og yter dessverre ikke rettferdighet til
alt det lekre. Foruten å få se alle de vakre møblene
så ble vi møtt med rosa champagne, jordbær,
verdens beste pannacotta, frukt og
franske makroner Y

 
Veronica sørger for champis og Lizann og Heidi forteller om sine tjenester.

Showroomet er på Haver Gård hvor TM Designs nye samarbeidspartnere Heidi og Lizann holder til.
De driver interiørveiledningsfirmaet

 

Og jammen fikk vi ikke med oss den lekreste goodiebag
hjem. Eksklusiv sjokolade, lemonade og marengs
fra Din cafe og luksuriøs hårolje og såpe fra
Olav Tryterud studio på Hønefoss Y


 Tusen takk for en hyggelig kveld! Det var så
koselig å møte både dere alle sammen, både
de herlige initiativtagerne og kjente og
ukjente bloggere. Jeg håper det ikke
blir altfor lenge til neste gang!

YYY 



18 kommentarer:

Bente sa...

Så koselig det høres ut. Det var vel IKKE noen fine møbler, vel?(smil)

Ha en fin søndagskveld

Klem Bente

Bente sa...

Så koselig det høres ut. Det var vel IKKE noen fine møbler, vel?(smil)

Ha en fin søndagskveld

Klem Bente

Martilie sa...

Så koselig!
Vakre møbler og damer :) Og finfin goodiebag..

Koselig å se bilder!

Ha en fiiin søndagskveld!

Klem fra Tove

Zondra Art sa...

Looks like a great party!

Have a nice day.

Fabelaktig sa...

Åh så herlig!

Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
Fabelaktig søndag til deg!
klemklem

Bringen Blomster sa...

Mye fint!-og en skikkelig goodie bag! :) Koselig å få være med på slikt.
-synnøve-

Lykkelig Interiør sa...

Takk for at du var med og feiret åpningen, og for et veldig koselig innlegg!

Ha en flott uke!
Heidi&Lizann

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Takk for supert tips om Tine K bollene! :)

Jeg må innrømme jeg er bittelitt misunnelig på bloggere "sørpå" som kan dra på slike flotte events :) For ikke å snakke om hvor enkelt dere får tak i de lekreste ting :) Det er helt klart noen utfordringer med å bo så langt nord som Finnmark :)

Ha en finfin mandag! :)

salige lavendel sa...

Det så fint ut. Så utrolig mye flott dere fikk i goodiebagene da.

Lottemora sa...

Det hørtes innmari koselig ut! Vettu hva; nå har jeg lest alle blogginnleggene fra dere der sørpå om bloggtreff etc, og ble jo skikkelig misunnelig. Så nå arrangerer jeg likesågodt bloggtreff her oppe i trøndelagen også...

Ønsker deg en finfin kveld, klem fra Lottemora

Gry sa...

Åh, det så da herlig ut! Masse lekkert!!

Godt å høre at dere alle er på bena igjen ;) Koselige kjøkkenbilder under her!

God uke til deg ;) Klem Gry

Fru Andersen sa...

Det hørte ut som en kjekk åpning! Jeg har flere ganger vært inn å snoket på nettet på møblene de selger. LEKRE! Og så synes jeg ikke prisene er så avskrekkende heller, ihvertfall ikke i forhold til lignende møbler hos andre selgere.


God tirsdag videre!

nr14 sa...

Kjekt at du viser bilder derfra:)

Monica sa...

Hei på deg.
Høres ut som en superkoselig kveld!
Mange lekre fristelser...
Ønsker deg en riktig god natt, og en fortsatt fin uke ;)
Klem, Monica

Hilde sa...

Så utrolig heldig du er som kunne dra på denne eventen! Ja det er da noen fordeler med å bo sørafor...Ikke mye action og treff som skjer i Trondheim...jaja...Vi får være tilskuere i stedet og nyte de fine stemningsbildene dere legger ut!:-) Ha en super dag! Klem

Alt for kropp og sjel sa...

Så utrolig gøy :) Masse fint her.
Klem fra Linda

Fruen sa...

Oi så gøy og være med på åpning! De har jo sååå mange lekre møbler *sikle*!!
Tusen takk for kommentaren, det varmer vettu:)
Jeg har ingen ambisjoner om å vinne, men det er gøy og delta forde:)
Ha en fin dag, og en super kommende helg!
Klemklem, Fruen i Nord:)

Villavoni sa...

Så heldig du var da, det hørtes helt knall ut.Hun har veldig mange fine møbler. Også så fine goodiebager. Håper familien er friske og raske igjen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...