28.2.12

Et nytt kapittel


For noen måneder siden tok jeg en beslutning som
var både litt tung og utrolig spennende. Jeg takket
ja til ny jobb og nye utfordringer. Det var med
skrekkblandet fryd!


En avgjørelse som dette har jo alltid to sider - på
den ene siden det utrolig spennende og utfordrende
ved å gripe en sjanse man får og og på den andre
siden det triste (og litt skumle..) ved å forlate en
flott arbeidsplass med mange herlige
kollegaer og venner.


Da jeg sluttet fikk heldige meg den skjønne vasen og
kunstfatet i Alv serien til Wik & Walsøe i
avskjedsgave. "Noen" kjenner
meg veldig godt ja! Y


Tusen takk for alle de gode årene og for de skjønne
gavene - jeg kommer til å tenke på dere hver
eneste gang jeg ser på dem!

Klem L;o)



20 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Noen ganger må en bare hoppe i det å ta utfordringen :))
Nydelig gave fra gode arbeidskolleger.
Ønsker deg lykke til i din nye jobb og håper du vil trives :)

Fin tirsdag til deg
Klem Heidi

Har en drøm... sa...

Så spennende med ny jobb - gratulerer;)

Alltid trist og slutte der en har vært, og trivdes i mange år, men noen ganger må man skifte litt beite, tror vi har godt av det:)

Lykke til med ny jobb ♥
Nydelige gaver du fikk:)

Bente sa...

Lykke til i ny jobb. Spennende.

Klem Bente

ennahs lille hjørne sa...

ÅÅ masse lykke til i ny jobb. Spennende tider:)
godt å ta nye utfordringer i blandt, for man trenger dem så man ikke gror fast.

Camilla sa...

Masse lykke til i nyjobben!

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Gratulere så masse med ny jobb ☺ blir spennende, masse lykke til ☺
Nydelig vase og fat du har fått ♥
-Beate-

Monica sa...

Masse lykke til Lise, jeg er sikker på at du kommer til å trives og spre glede der du kommer nå også:-) Klem

liven sa...

Spennende..ønsker deg masse lykke til!!

Familien Furu sa...

Gratulerer med ny jobb og lykke til med et nytt kapittel :) Noen ganger må man bare "hoppe" :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag
klem klem

Camilla- Casual living sa...

Gratulerer med ny jobb. Så spennende for deg.. dette gleder jeg meg til å høre mer om:)

Alt for kropp og sjel sa...

Gratulerer med ny jobb :) Alltid spennende med nye ting og vemodig og forlate noe som har vært der lenge.
Masse lykke til :)
Linda

Fabelaktig sa...

Hurra for ny jobb :)

Det er alltid trist å forlate en arbeidsplass... men sånn er det.

Fabelaktig tirsdagskveld ønskes deg, søte. Her forberedes morgendagens jobbdag i Kristiansand.
Stor klem

Vallerskogen sa...

Gratulerer med ny jobb, så spennende. Er kanskje ikke så langt unna for en kaffe etterhvert likevel... Kjempefine gaver du fikk da. Lykke til på nye stier! Klem fra meg

Rebekka sa...

Nydelig avskjedsgave :O)
Ja det er litt trist å ta farvell med gammeljobb og gode kollegaer, men spennendemed nye utfotdringer :o)
Masse lykke til i nyjobben, håper du vil trives kjempegodt.
Ha en fin fin dag
Klem

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig gave!!
Spennende med nye utfordringer, men alltid litt skummelt å forlate noe kjent og trygt.
Ønsker deg masse lykke til i den nye jobben!
Klem, Monica

Camilla- Casual living sa...

Ville bare si tusen takk for omtanken ang pappas bortgang :) Også håper jeg du får en fin helg. Klem

Villa Drømmeverden sa...

Skjønner at det er både spennende og litt tungt på en gang. Masse lykke til;)
Det var med skrekkblandett fryd vi solgte huset, sa opp jobben og flyttet på oss. Noen ganger bare må litt forandring til. Angrer ikke en dag! ;)

Søndagsklem fra Margit

Hilde sa...

Heia!

Ja noen sjanser må man ta i livet:-) Jeg tenker det er veldig sunt:-)Så spennende og lykke til!
Ha en fin uke! Klem fra meg

Lottemora sa...

Gratulerer med ny jobb! Startet i ny jobb forrige uke jeg faktisk, og endelig får jeg jobbe med det jeg liker aller best. Interiør.

Ha en fin dag

Klem
Lotte

Anette Willemine sa...

Gratulerer så mye med ny jobb! Skjønner godt at det kan være en grue-glede seg følelse. :o) Å utfordre seg seg til å gjøre ting utenfor komfortsonen er bare fint, synes jeg. Det gjør at man vokser.

Håper du har fine dager!


AW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...