30.1.12


Tusen takk for alle koselige god-bedring meldinger
som jeg har fått. Nå er heldigvis hele
familien på bena igjen J 


For en stund siden var jeg på jakt etter perleblomster,
noe jeg ikke fant. Jeg fant imidlertid disse søte
små trærne og synes de er en god
erstatning - foreløpig...



Det er så deilig med masse dagslys igjen. Etter
vinterferien må gjerne snøen forsvinne
for min del...



Nesten litt vårstemning Y



Det blir heldigvis aldri for lyst for stearinlys J

Ønsker alle som titter innom
en fortsatt fin uke!


10 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Søte trær, og vårstemning i bildene dine!

Godt å høre at dere er friske:-)

God uke videre!

Fabelaktig sa...

åh så lyst og lekkert du har det :)
Jeg vil og ha vår!


Fabelaktig ukesstart!
Her skal kofferten pakkes, for jeg skal til det blide sørland :)

klemklem

Har en drøm... sa...

Bra og høre at dere er friske og raske igjen:)
Flotte bilder, så lyst og fint hos dere ♥

Familien Furu sa...

Så flott at dere alle snart er oppe å går igjen :) Jeg er kjempe klar for våren, med masse lys og vårblomster :)

Ønsker deg en flott tirsdag
klem klem

Heims lille verdenshjørne sa...

Det var vel noen fine små trær:D Så fint du har det!

Ønsker deg en fiiin dag:D

nr14 sa...

Dekorative:) Jeg kjøpte to helt like for litt over ett år siden og er mektig stolt over at de fortsatt lever....mot normalt når det gjelder meg og planter;)

Martilie sa...

Er så enig, stearinlys fungerer året rundt! Skaper kos og hygge..
Skjønne bilder og jeg bare elsker sittebenken foran vinduet - der kunne jeg flyttet inn med en varm kopp te eller latte eller vin - alt ettersom :)

Takk for kjempekos hilsen!

Nyt kvelden og uka dere også!

Klemmer fra Tove

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Ingen dårlig erstattere de to trærne der da. Har sansen for slike planter jeg;).

Jeg vet du har nevnt fargen på veggen i stuen før, og lest det i Blinkhusbladet, men, husker jo selvsagt ikke. Den kan likne på en av fargene jeg skal velge mellom skjønner du.. Husker du hva den het? Er det Tudor, Hvit lin eller skagen? Eller annen farge? Lekker er den uansett;).

Syns Bjarte tar seg godt ut med julekuler i februar også jeg da hehe;).

Klemklem fra meg

JACQUELINE sa...

I LOVE YOUR BLOG!!!

Thank you for the inspiration!

Lots of LOVE from switzerland
Jacqueline ♡

http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

Anette Willemine sa...

Disse er så fine! Likte veldig godt krukkene dine. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i dem?

Ønsker deg en fin helg!


AW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...