22.1.12

Ikke helt over?


Nei, bloggingen er ikke helt over, selv om 
det kan virke sånn på denne bloggen for tiden.

Det er lenge siden julen er ryddet ut av huset.

Det blir alltid litt tomt når julens pynt og blomster
 er fjernet. Men, herlig med mer "luft" ;o)

Man blir ofte "blind" på det en ser hver dag og 
her om dagen tittet jeg meg rundt og oppdaget
at hjorten Bjarte slett ikke er ferdig med å 
feire jul. Her henger han med alle
julekulene på! Er det mulig? :-p
"Noen" som er høye nok må se til å få dem ned!!

Mens brorparten av Villa Mindes beboere har
slitt med standhaftige forkjølelser siden jul
(derfor lite blogging) så boltrer husets prinsesse
seg på stranden i Mexico. Travelt
opptatt med manikyr- og
massasjetimer. Noen
 som har det gitt :)

©©©

Ønsker alle en fortsatt herlig søndagskveld 
og en strålende ny uke!

12 kommentarer:

Silje sa...

Så koslig du har det hos deg!! Den hjorten var bare så nydelig!!! :)
Håper du har det bra i det nye året,tross sykdom.
Klem fra Frua på Prærien.

Vallerskogen sa...

Hei på deg:-)
Blir alltid tomt etter jul, men likevel forfriskende deilig! Kjedelig med sykdom da. Her har vi gått på langtur i dag (langrenn). Skikkelig deilig! Nyter vinteren, enn så lenge, men vil gjerne ha det litt vårlig inne likevel! Ønsker deg en finfin uke. Klem fra meg

ennahs lille hjørne sa...

Godt å se at det et flere som er litt treg med blogging nå på januar..
Her går det fryktelig tregt og ingen ting bli sydd.. Men har ett lite forsett her nå i mitt lille hode om at jeg i løpet av uka skal få til noe...hehe

Rart med det der juledillet at det blir igjen noe hvert år... Jeg har glemt noen lysestaker...hehe jaja... jula varer helt til påske ;)
Elgen er jo bare HERLIG da :)
Ser det er noen som har det å boltrer seg i varme omgivelser ja.. ¨¨¨ååå så heldig. Skulle ønske det var meg. Men som en rugemaskin jeg er fortiden så har jeg det nok aller best hjemme.

Ønsker deg en fiiin uke :)
Klemmer

Camilla- Casual living sa...

hihi, sånn kan det gå.. pga influensa fikk jeg ikke pakket vekk all julepynten før vi reiste på ferie, så jeg har drevet med det denne uken- føltes veldig rart sånn langt ut i januar :) (heldigvis var det bare litt småtterier her og der)..

Håper husets prinsesse koser seg, jeg har akkurat gjort det samme- mexoco,strand og manikyr... Men sikkert ikke like avslappende som henne da, med to små som skal passes på;)

Håper vi sees snart. Klem

Fargeheimen sa...

Gjengløymd julepynt har nok fleire enn du ja. I fjor så såg eg plutseleg nokre julekuler når eg skulle sette fram påskepynten, det er då ein forstår at jula varer heilt til påske. hehe

Marit sa...

Hihi, den hang jo fint der med kulene sine ;) Ikke snillt gjort å vise det siste bildet!! *Misunnelig*!! Guud som jeg gleder meg til sommeren!:)

Klem Marit

Hilde sa...

haha...ja det står alltid noe igjen etter at alt av julepynten er ryddet bort, og gjerne stappet langt inn på loftet... Ja det blir mer luft etter jula..Godt når det kommer og godt når det er over..Ha en fin fin uke! Klem

Fabelaktig sa...

hihi! Bjarte feirer jul til påske :)

Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

klem

Lillekatt sa...

Næmmen Bjarte da!! Er du litt treg om dagen?!? Ho ho!! Ja, det er noen som har'e. Men noen må være hjemme og jobbe også!

Anette Willemine sa...

Hi, hi, kanskje Bjarte synes det er greit å ha litt glam! :)

Håper du har det bra og at sykdom har forduftet fra huset. :)

Høres ut som husets prinsesse har det fantastisk deilig!

Ha en god søndag!


AW

Gry sa...

SÅ lekkert hos dere! Koselige bilder!! Ja, det er fort gjort å glemme igjen litt julepynt, men Bjarte var jo så fin at! ;) Huff ja, det er mange som sliter med sykdom for tiden. Håper det slipper nå. God ny uke ;) Klem Gry

Rebekka sa...

Uff, kjedelig med slike langvarige forkjølelser. Her i huset har vi holdt oss friske.. heldigvis :o))
Har og vært på leting etter perleblomster, men er ikke å få tak i her i byen. Må vel vente til sommeren og dyrke fram mine egene :o)))
Ha en fin dag
Klem :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...