4.1.12

Garland lamp


Vi var så heldige å få denne fiine lampen fra
min svigerinne til jul - jeg Yden!

 Den heter Garland Lamp og er
designet av Tord Boontje.


Lampeskjermen kjøpes i flate "ark"og så klipper man litt og
surrer deretter metallremsen rundt en lyspære. Vår
lampeskjerm er laget av to slike ark.

Disse bildene er lånt fra google.

Man kan lage de lekreste kreasjoner og neste prosjekt
blir å få en slik lampe også i taket - enten på
soverommet eller i gangen :o)

Ønsker alle en fortsatt fin uke!

37 kommentarer:

Villa Oss sa...

For en nydelig lampe!

Ha en fin dag.
-Nina

Siw Aina sa...

Flott lampe, genialt at man kan få den akkurat slik man vil :)

Divamamma sa...

Så stilig :-)

Annfrid sa...

Så stilig!
Ønsker deg en fin ny dag .
klem fra Annfrid

Trude`s hverdag sa...

Wow.....så lekker lampe:-) Ønsker deg en fin dag:-) Klem Trude

Har en drøm... sa...

Så flott den var!
Og så stilig at du kan forme den litt etter slik man selv vil:)

Emidoras verden sa...

Stilig og smart!
Fortsatt fin dag !
Klem..

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Nyyyydelig lampe...og et smart konsept! Liker massevis:))

Ønsker deg en fortsatt fin onsdag:)
Klem Marianne

Anita S Home and Wine sa...

Såå heldige dere var da, den bar kjempelekker

ønsker deg en flott onsdag
klem fra anita s

Maratonjenta sa...

Jeg elsker lampene til Tord Bontje!
Har laget blogginnlegg om de også:
http://maratonjenta.blogspot.com/2011/07/svar-pa-lampe-sprsmal.html

Ha en finfin onsdag!! Hilsen Maratonjenta!

Fabelaktig sa...

Åh så herlig!

Smil og klem
Maia

Alt for kropp og sjel sa...

Oj så stilig lampe og med måten den settes sammen på blir det jo en lampe som ingen andre har akkurat maken til.
Klem fra Linda

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lekkert!!!
Utrolig stilig lampe
Kos deg med kvelden
klem

Marit sa...

Heldige deg!:) Disse lampene har jeg aldri sett før! Ser ut som lyset blir fantastisk i dem! Nyydelig!:)

Klem!

Heims lille verdenshjørne sa...

Den var helt utrolig flott:D

Ha en fiiin dag:D

2nes sa...

Kjempe stilig lampe. Kunstverk :) Klem

Villa Drømmeverden sa...

Godt nytt år!

Stilig! Aldri sett før.

Mange fine innlegg du har postet i det siste, jeg har ikke fått vært på bloggerunde på lenge.. Desember dreide som mest om butikken:)

God helg klem fra Margit

Robrohuset sa...

WOW. Denne har jeg ikke sett før. skikkelig stilig !!! Ha en god helg. Klem fra robrohuset.

Myke minutter sa...

Kul lampe, det ser veldig effektfullt ut! Og riktig godt nytt år til deg og dine :) Ha en fortsatt fabelaktig fredag og herlig helg! Klemmer

nr14 sa...

Godt nyttår:) Artig og dekorativ lampe. har faktisk ikke sett den typen før så takk for tipset:)

Fredag og helg, ha det fint:)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Wow,den var lekker..så heldig dere er ☺
Ønsker deg en fin fin helg
-Beate-

Monica sa...

Hei på deg.
Heldige dere, et lite kunstverk av en lampe. Lekker!
Ønsker deg en riktig fin fin helg.
Klem, Monica

Lottemora sa...

Så lekkert den lampa var! Disse skal jeg definitivt titte nærmere på

Håper du har hatt en fiiin helg

Klem
Lotte

Villavoni sa...

Oi, for en morsom lampe, lekker var den også. Kos deg med julegaven din:)

Anette Willemine sa...

Disse er virkelig vakre! Digger det meste av designeren Tord Boontje lager.

Ønsker deg en fin start på en ny uke!


AW

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kul lampe! :D Fineste gaven :D


Og så kult å være på forsiden av katalogen ;)

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

stilig lampe jeg aldri har sett før;). Gir et flott lysspill rundt seg;).

Ha en fin fin uke;).

Klemklem fra meg

Marthe - Fruen fra Trondheim sa...

Det var en lekker lampe ja! MEN jeg kunne ikke ikke legge merke til anlegget ditt i bakgrunnen der altså. U lucky girl. Har planer om å kjøpe den samme, men i str S. Er du fornøyd med den?

Ha en fortreffelig aften, Lise:)

Franske drømmer sa...

Åh, så fin lampe!!
Den var helt nyyydelig!

Dere har vel feriert litt i Florida.. Eller husker jeg helt feil?
Har du noe å anbefale?
Noe vi bare MÅ se på den korte tiden vi har der? :-))

Håper alt står bra til med dere!

Klemmer

Thelma Louise sa...

Tøff..:))

joda julen er nå i alle fall tatt vekk....ikke verst bare det..)
gjenstår å få pakket det i ekser og få det opp på loftet..))

god søndag til deg..))

klem

Fjordlykke sa...

Nydelig lampe! Og så har dere fått en tøff Genova. Vi har også kjøpt en slik, men tror den er i en str mindre.
Ha en fin uke!
klem:)

Martilie sa...

Kjempelekker lampe! Skjønner den gjorde lykke! :)

Ønsker deg gode dager i 2012!

Tusen takk for gode ord hos meg, jeg er fortsatt litt fraværende, men er innom og leser og koser meg. Kommer sterkere tilbake :)

Klem fra Tove

Anonym sa...

Hei :)

Lurte på om du kunne fortelle hvor du har kjøpt utelampene du har på huset ditt? Merke?

Håper på svar :)

Silje :)

Villa Minde sa...

Anonym: Utelampene våre heter London 480 fra Norlys. Vi kjøpte dem på nettet hos belysningsexperten.no.
L:)

Fru Andersen sa...

Så heldige dere har vært da, kjempeflott gave! Jeg har lenge ønsket meg en slik lampe til å henge i taket, synes de er så utrolig fine, og tøffe.

Fint bilde av huset deres i katalogen, så morro!

Ønsker deg en god natt! Klem:-)

Ps: Og Villa Mindes eget pepperkakehus, HERLIG!

Anonym sa...

Likte lampen kjempegodt! Ser den finnes i flere farger. Er din i messing?

Villa Minde sa...

Anonym: Lampen vår er i sølv :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...