8.12.11


Endelig kom snøen og julestemningen er forhåpentligvis
sikret. Jeg krysser i hvert fall fingrene
for fortsatt kalde dager!

Girlander med lys har kommet opp rundt verandaen men,
det mangler enda litt julepynt. Bare vi får litt ledig
tid skal det ordnes med mer pynt på trappen.
Jeg ønsker meg et lite "tre" med lys på
hver side av døren.

Adventsstjernen lyser opp både inne og ute :)

Tusen takk for alle koselige hilsener og kommentarer,
de varmer! Jeg vil også gjerne ønske nye følgere ©-lig
velkommen, jeg håper dere vil trives her.

Ønsker dere alle fortsatt fiine førjulsdager!

YYY


22 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Ååå.. herlige huset.. Måtte vise bilde til mannen og fortalte at DETTE er mitt drømmehus som jeg har sett på sååå mange ganger!!
Han var helt enig, vi elsker stilen på huset!!!
Du har ordnet det jule-koselige utrykket som bare gjør at man drømmer seg bort i en herlig jul.

Stor klem til deg.

Silje sa...

Fantastisk fint! Nydelig blogg du har :)

Har en drøm... sa...

AAhhh sukk... huset deres er bare VAKKERT ♥

Marthe - Fruen fra Trondheim sa...

Huset ditt er såååå vakkert, Lise!!! Helt fantastisk!

Tonemor sa...

Jammen har dere et nydelig hus.
Akkurat i sånn stil jeg liker:))

Zondra Art sa...

Beautiful Christmas atmosphere... decorations, everything is so wonderful!

Have a great weekend:)

Anitas Interiør verden sa...

Nydelig julehus, koselig med snø. Håper du får en fin førjulstid med masse kos.

Klem Anita

Bente sa...

Nydelig. Det huset deres er bare fantastisk fint.

Ha en strålende helg

Klem Bente

Heims lille verdenshjørne sa...

Så nydelig opplyst huset deres er:D Også så koselig med aventsstjernen i det vinduet:D

Heldige dere er som har snø!

Ønsker deg en fiiin helg:D

Fabelaktig sa...

Skal si Villa Minde ser fabelaktig ut! WOW!

Herlig fredag til deg, min skjønne!
Stor klem
Nala sender suss

Lindas Lille Leilighet sa...

For en aldeles NYDELIG hus dere har!:D Hvilket hus er det?
Nydelig med den store julestjerna i vinduet<3 Skikkelig julestemning av dette:)

ViB3K3 sa...

Å herregud så fantastsik.. Kjempe koselig...

Klem...

Franske drømmer sa...

Velkommen hjem!

Åssen var Riga? :-))
Håper du koste deg masse,
for det fortjener du!

Her regnet snøen bort igår..
Snufs. SKulle gjerne hatt den vakre snøen litt lenger, da!

Ha en nydelig helg!

Klem

Villavoni sa...

For et fantastisk lekkert hus du har altså. Jeg elsker det. Så koselig pyntet til jul også. Og er det ikke herlig med litt snø og julestemning...

Marit sa...

For et fantastisk hus!!!:)
Fine, fine stjernen :))

Ha en riktig god helg!:)

Anns draum sa...

Åhh det er så kosleg med alle husa dekte med snø, julestjerner og julelys som lyser opp i mørket;) Her kom vinteren og så var den på veg vekk for så å fryse til is!!! Kjedleg... Men fint er det jo:)

Hs ein fin laurdagskveld fine du:)

*klem*

Alt for kropp og sjel sa...

Må bare si som mange andre har sagt. FOR et nydelig hus. Drøm, drøm :)
Ønsker deg en nydelig kveld og helg :)
Linda

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Kan aldri få sagt det ofte nok, og gjentar meg selv gjerne, N Y D E L I G!!! Sukk... Det er jo bare så lekkert med svart dør da!!

Ha en fin fin lørdagskveld videre:).

Klemklem fra Marilinn

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Wow,trodde neste det var bilde av mitt hus når jeg så bildet,hehe artig ♥
*Lekkert*
-Beate-

Sweet Chili . sa...

Utrolig flott hus dere har! Wow sier jeg bare:) Her fikk jeg julestemning i massevis:))

Klem, Pernille

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

For et fantastisk flott hus! Jeg blir nesten stum av beundring :) Og så mye koselig julestemning det var her inne :) Takk for titten!

Klem Karina

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...