3.12.11

Adventskos


Det er ikke mye julestemning værmessig for
tiden, men jeg har inntrykk av at det gjør at
mange av oss pynter enda litt ekstra både
inne og ute Y
 
Jeg har lenge ønsket meg en lyslenke og for litt
siden fant jeg denne på Skeidar. Synes den
er så fin med lys og små hvite perler Y


I morgen reiser jeg en snartur til Riga med
jobben. Jeg har aldri vært der før, men jeg har
hørt at det blant annet er et fantastisk julemarked
der. Jeg gleeder meg til å besøke det og håper
jeg kanskje finner noen små skatter ;o)

Flyet går ukristelig tidlig så nå skal det
pakkes mens min kjære mekker sushi Y

Jeg ønsker alle som titter innom en
herlig førjulslørdag!

YYY

23 kommentarer:

Precious Home sa...

Den lysslyngen var nydelig:)

God tur til Riga!

Ha en fin kveld!

ennahs lille hjørne sa...

Nydelig :)

ÅÅ heldig som stikker til Riga.
Å julemarked :) skulle ønske det var meg. God tur å kos deg masse.

Klemmer

Zondra Art sa...

Great photos!:)
Greetings!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Koselige bilder !! Stemningsfult med lysslynger som en kan plassere over alt :)
Riktig god tur til Riga !!

Klem Heidi

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Koslige bilder!
Ønsker deg en koslig lørdags kveld og ikke minst ha en god tur til Riga ♥
-Beate-

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så herlig lyslenke...og flotte bilder:) Enda et bevis på at man ikke trenger snø for å komme i julestemning:)
Gor tur til Riga, og kos deg masse på julemarked og ellers:)

Ønsker deg en flott kveld:)
Klem Marianne

liven sa...

Koselig stemning hos deg!!

Ha en fin tur :o)

Bringen Blomster sa...

Koselig med lysslyngen!
Kos deg i Riga :)
-synnøve-

Anita S Home and Wine sa...

hei hei

veldig fint med lysslyngen, og god tur til riga - veldig fint i gamlebyen der syntes jeg. Men det er 5 år siden jeg var der. Får håpe det er litt hvit jul der borte og at det er hvit jul når du kommer hjem -( alltid lov å ønske seg) god tur

klem fra anita s

Marit sa...

Nyydelig lyslenke!:) Koselig med snø, men jeg klarer meg egentlig veldig fint uten en stund til;)
Ha en riktig god tur til Riga og kos deg masse!!:)

Klem!

Franske drømmer sa...

Åh, selger skeidar lysslynger? Det visste jeg ikke, da skal jeg ta turen dit på mandag, for det er jeg på utkikk etter! :)

Veldig glad for å se at du ikke har malt pidestallskapet enda- det er jo sååå vakkert! :))

Kos deg masse i Riga!
Det fortjener du!

Stor klem

Fabelaktig sa...

Koose deg på tur :)

En fabelaktig 2. søndag i advent til deg, fine.
Maiaklem

Familien Furu sa...

Så herlig stemning det er hos deg :) Ja det er stusselig ute, mørkt og trist....

Ønsker deg en flott tur
klem klem

Katrine sa...

Hei!
Kjempe koselig blogg du har:)
Hvilken farge har du på veggene med advendtstjernen?

Villavoni sa...

Det er hvertfall spådd litt kaldere nå, så vi får krysse fingrene for at det kommer litt snø og dermed julestemning snart.

Ja, det var en søt lysslynge. Synes det skapet ditt er så fint også jeg da. Riga høres jo helt herlig ut. God tur.

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så koselig julestemning i bildene dine! Den lysslyngen var nydelig:)

Ha en fin tur til Riga, blir spennede å se om du finner noen skatter der:)

Klem Line E.

Camilla`s Castle sa...

God tur til Riga!:) -en herlig by..

Elsker den store stjernen i vinduet deres forresten:)

Mailinn`s interiørblogg sa...

hei på deg;)takk for koselig kommentar inne hos meg;) Den lysslynga var jo kjempefin. ååh så heldig du er som får deg en førjulstur til Riga. Har ei venninne som nettopp har vært dær. Hun hadde det helt toppers med masse god mat og opplevelser. Kos deg masse ;) klem til deg!

Hilde sa...

God tur til Riga! Ikke vært der jeg heller, men vært i Praha på julemarkedet, så sikkert noe av det samme:-) Masse shopping i hvert fall:-) Julestemning i Midtnorge med snø, -3 og nå tette snøbyger...SÅ fint å være inne og se ut på dette flotte vinterværet:-)Litt misunnelig? hihi..Klem

Villa Minde sa...

Katrine: Veggfargen har kode S-2005-Y50R. Vi målte fargen på tapeten på kjøkkenet og kom frem til den koden.
Klem fra Lise ;o)

Villa Fagerbakken sa...

Hei!
Så nydelig fint hus dere har "fått" dere!
Vi bygger hus akkurat nå og jeg søker ideer og inspirasjon. Fant mye jeg likte her hos deg!
Og den lysekronen i 2 etg var akkurat en sånn type jeg har sett for meg i vår 2 etg...kjempefin ja...
Og takk for tipset ang lysslyngen, har lenge sett etter noe sånt!
Iris

SNIKKERBUO sa...

For ei nydeleg lyslenke! No må eg ta turen til skeidar ser eg :) God tur til Riga, og kos deg med sushi! :D

Klem Helene

2nes sa...

God tur til Riga, har vært der og nydelig by :) Hilsen Tone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...