24.11.11

Julestemning på Living


Tidligere denne uken hadde Living invitert bloggere
til et førjulstreff. Et veldig koselig opplegg
med sprudlevann, pepperkaker
og masse inspirasjon ©


Det var loddtrekning med fantastiske premier
og heldige meg vant dette nydelige bildet ©

Vi fikk en stor goodiebag med masse fint
- ulike kjøkkenhåndklær, grytevott,
serveringsfat og kubbelys ©

Jeg fikk også denne søte telysestaken
og et lite horn ©


Denne ulveputen måtte bare få bli med meg hjem ©
Les mer om bloggtreffet her.

I morgen er det jammen fredag igjen. Og på
søndag skal adventsstjerna opp - jeg
gleeeder meg! ;o)

©©©

12 kommentarer:

Villa Drømmeverden sa...

Så koselig med bloggtreff! Må få surret meg på et snart selv.. Moro å møte de man taster med:)

Gratulerer med overstått!

Klem fra Margit

ennahs lille hjørne sa...

Herlig da, det hørtes koselig ut :)
Her har de også åpnet en helt ny og megastor Living-butikk.. jeg skal dit neste uke når jeg har fri på dagtid, å gjett jeg skal gå helt alene uten mann og barn.. Herlig det også.. kanskje jeg rekker å se på ting istedet for å fly gjennom butikken som vi gjorde sist..hehe..

Gleder meg til å henge opp advents-stjerna jeg også, blir ekstra kos inne da :)
Ha en fin helg i møte :)
Klem

Camilla- Casual living sa...

Heldig deg, veldig fint bilde:)

Julestjerna ja.. må ut å handle inn nye jeg tror jeg:) Tenkt det, bare 4 søndager til julaften. tiden går FORT altså.

Ha en fin fredag:)
klem

Fabelaktig sa...

Så herlig å treffe andre! Nydelige ting du har fått :)

Finfin fredag kjære!
Klem fra København

Siri sa...

Hei! Så heldig du var som vant det fine bildet.. Ha en riktig god helg :-) Klem Siri

Myke minutter sa...

Heldiggrisen du som vant ja, kjempefin premie! Jeg var også på Living, kjekt med sånne arrangement :) Ha en herlig helg! Klem

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så mye fine tinge du har fått deg, likte veldig godt den lille lysestaken med hjorten på :)
Ha en koslig helg !
-Beate-

♥ Netta ♥ sa...

Det hørtes ut som et veldig koselig bloggtreff. Jeg har vært kunde hos Living i mange år, men etter forferdelig dårlig service i forbindelse med kjøpet av vår nye seng blir det ikke mange flere turer dit dessverre. Kjempefine ting dere fikk :-)

Ha en herlig helg!

Klem
Netta

Marianne Dragon Waagan sa...

Oi, så masse fint du har fått med deg hjem fra førjulstreff hos Living:))Liker spes. godt telysestaken og puten jeg:)

Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg, varmer som alltid:)

Ønsker deg og din en finfin helg, og en flott 1. søndag i advent:)
Klem Marianne

liven sa...

Dette høres kjekt ut!!
flotte ting dere fikk...og living har mye fint!!

ha en fin helg .o)

Martilie sa...

Kos med bloggtreff :)

Og ikke minst gratulerer med vel overstått! Så koselige og flotte presanger :)

Tusen takk for gode ønsker for papsen, selv om det fortsatt er kritisk er det lyspunkt nå.. Tror heiagjengen på sidelinja hjalp :)

God helg - klemmer fra Tove

2nes sa...

Så mye fint likte spesielt godt den søte lysestaken :) Ha en flott helg. Hilsen Tone :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...