5.11.11

Førjulskos


Førjulskosen hos Hviit ble en stor suksess!
Det var herlig stemning, nydelig servering
og 50 herlige bloggedamer
©


Bildene er tatt med telefonen og ble dessverre ikke så bra,
men håper likevel de forteller litt om stemningen ;o)

Goodiebagene var helt fantastiske ©

Sponsorene hadde virkelig slått på stortromma. Du kan
lese mer om hvem de var
HER. Mye av dette blir nok
trukket frem i blogginnlegg her fremover også :o)

 

Dette "kull" lyset er en av skattene jeg
kjøpte med meg hjem fra hviit's 
herlige utvalg ©
 
God helg!
 
©©©

17 kommentarer:

Marthe - Fruen fra Trondheim sa...

Det var, som alltid, veldig koselig å treffe deg igjen, Lise:) Neste gang tar vi oss et glass rødvin sammen.
Det lyset er så kult! Har vurdert det lenge, men så det ikke hos Hviit.

Du får ha en strålende kveld:)

klem fra meg

Sweet Chili . sa...

Takk for sist! Så stemningsfulle bilder du har tatt:) Jeg ble helt paralysert av det flotte opplegget så kameraet kom ikke opp av vesken en gang;) Fint og tøft lys du har shoppet!

Klem, Pernille

Potrina sa...

Takk for sist, kjekt å dra sammen med deg og Camilla på treff :)

Håper du koser deg inne i drittværet, det gjør jeg.. Her blir det vafler og familiefilm nå :)

Klem

MissMette sa...

Kjempestilig kull lys du har
kjøpt deg ღ og takk for at du
deler bilder fra bloggtreffet
veldig kjekt å se :) Ser ut
som det var en suksess ღ Jeg
skulle så gjerne ha vært der,
men litt langt å reise :)
Ønsker deg en fortsatt herlig
helg, klem fra Mette

Fabelaktig sa...

Så myyye fint *litt misunnelig* hihi!

Herlig lørdagskveld til deg :)
klem

Camilla- Casual living sa...

Lurer veldig på hvorfor jeg ikke så detvlyset;) fiiiint. Vi tar en kaffe en kveld snart da. Ha en deilig lørdagskveld. Klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Takk for at du deler litt med oss :)

Nyt lørdagskvelden, klem Heidi

liven sa...

Høres kjekt ut...alltid koselig å treffe andre bloggedamer :o)

Bringen Blomster sa...

Så koselig å få treffe så mange bloggere :) -og FOR en goodiebag!
Ha en flott helg :)
-synnøve-

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

God kveld...
Så heldig dere er, så me fint i Goodiebagen!
Kjekt å titte innom bloggen din,litt artig siden vi har ganske så likt hus :)
Ha en fin lørdags kveld
-Beate-

Vallerskogen sa...

Takk for sist, veldig hyggelig å møte deg igjen:-) Så tøft lys du shoppet, så ikke det jeg. Håper vi sees igjen ved en annen anledning!

Hjem Kära Hjem sa...

Hei!! Herlig blogg du har c",)
Så masse fine bilder og tips her inne hos deg!

Klem Anna

STYLIZIMO sa...

Takk for sist, søte du! Alltid hyggelig å hilse på deg :) Hyggelig å lese at du hadde det hyggeig på treff.

Ses plutselig:)
klem Nina

Hilde sa...

Heldige du! Ser fantastisk ut!
Klem fra meg og ha en fin fin uke:-)
Klem fra meg:-)

Villavoni sa...

Åå, fantastisk kult lys. Har ikke fått med meg dette treffet jeg. Det var dumt. Man kan ikke få med seg alt heller. Ønsker deg en fabelaktig uke.

Anette Willemine sa...

Takk for sist, vakre deg! Alltid så koselig å treffe deg! Håper på en kaffe snart så får vi litt mer tid til å snakke. Ikke så lett når det er 48 andre like skravlete damer som oss å rekke og snakke med alle. ;)

Jeg er fleksibel i forhold til tid og sted.

Klem,
AW

Thelma Louise sa...

kos å se rundt forbi..:) skjønner dere hadde en hyggelig kveld..))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...