11.11.11

Fredag igjen!


Dagene flyr virkelig avsted på denne tiden av året!
Jeg har av og til følelsen av at uken
bare består av mandager
og fredager.

Men, jeg Y fredager så da
kan jeg jo ikke akkurat
klage ;o)

Selv om dagene ikke har nok timer
så rakk jeg jammen å ryke
på noen lysestaker
igjen...

Jeg klarer
sjelden å gå forbi
Kremmerhuset og i går
fant jeg disse søte te-lysestakene
i glass og grå filt. Billige var
de også, bare 39 kr.
Perfekt!

Jeg ønsker alle en strålende fredagskveld!

YYY

16 kommentarer:

Sweet Chili . sa...

Så fine de var. Kremmerhuset har så mye fint! Me love:)

Ha en fin helg søte du. Klem, Pernille

Julie´s drømmehjørne sa...

Skjønner deg godt...har det liksom med å ryke på en smell med kjøp av lysestaker til enhver tid..selv om jeg har noen fra før kan du si..Ha en fin helg! Klem Julie;)

liven sa...

Fin stemning hos deg på fredagskvelden :o)

Marit sa...

Kremmerhuset har veldig mye fint!:)
Kjempesøte telysholdere du har skaffet deg:)

God helg!

Fabelaktig sa...

De lysestakene var nydelige!
Fabelaktig kveld til deg og dine..

klem

Bente sa...

Ja dagene flyr og plutselig er det jul.

Kjempesøte, de telysholderne.

Ha ei super helg

Klem Bente

Zondra Art sa...

This is very nice and romantic with cute hearts!:)i like it very much! Enjoy your weekend!

Har en drøm... sa...

Huff, ja ukene flyr...
Men så lenge ikke fredagene blir borte, så får det være bra, hihi;))

Kjempfine lykter du har kjøpt ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

2nes sa...

Søte telysholdere :) ha en flott helg Hilsen Tone :)

Trude`s hverdag sa...

Så søte telysestakene var, hjertekoppen ved siden av , er den fra Casa interiør? Ønsker deg en super helg,og før vi vet ordet av det er det Mandag igjen :-) Klemmer fra Trude

Vallerskogen sa...

Kjempefine! Får aldri nok av telysholdere jeg heller. Ønsker deg en riktig så fin helg!

To Ju Mama sa...

Ha en fin helg. Klem

Familien Furu sa...

De var kjempe fine, kremmerhuset er en farlig butikk :))

God natt og sov godt
klem klem

Vera sa...

Søte;) farlig ja...
Har vert litt skånet siden jeg må reise et stykke...
også kom nettbutikken...Solgt!!!
Her har det blitt lite blogging i det siste,
Har gått Photoshop-kurs...og tiden flyr;)))
Håper du har en skjønn helg
og måtte uken bli god;)
Klem Vera

Anette Willemine sa...

Vakre te-lysestaker. :) Kremmerhuset har overrasket meg mange ganger med fine ting. Disse er et godt eksempel.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

Klem,
AW

Camilla's Castle sa...

Søte!:) håper helgen var kos! For nå er det mandag igjen!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...