20.11.11

Et år eldre


I går feiret vi husfruas bursdag sammen med
gode venner. Det er mulig det er alderen sin
skyld at jeg er litt slapp i dag.. ;-)

Det sto pinnekjøtt på menyen og med det
var årets julestemning på plass Y

 Fra mine kjære fikk jeg iPad - lykke!!
Det blir ikke mindre bloggsurfing i sofaen nå nei ;o)

Søster & co stilte med Smart Cover
i brunt skinn - perfekt Y

Albert stakkars er også ganske så utslitt
i dag. Det tar på en liten kropp å
være oppe til lang på natt ;o) 

Jeg ønsker alle en fortsatt god
kveld og en fiin ny uke!

YYY

18 kommentarer:

To Ju Mama sa...

Slitan =)

liven sa...

Grattis med vel overstått!!
Flott gave :o)
Og Albert ser jammen sliten ut han.....

ha en fin kveld :o)

Marit sa...

Gratulerer med overstått!:)
For en super gave! Jeg og vil ha!!!;)

Klem!

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Gratulerer så mye med vel overstått:o)

Grattis også med en ny iPad også, mannen har en og er meget fornøyd;).

Fin søndag videre til deg:).

Klemklem fra Marilinn

ennahs lille hjørne sa...

Gratulerer med overstått :)

Vil tro du kosa deg med venner og kjente i går.
Ipad.. heldiggris :)

Ha en fiiin søndagskveld.
Klem

Camilla- Casual living sa...

Gratulerer med dagen :) Høres ut som en perfekt bursdag med venne rog pinnekjøtt (jeg har sååå lyst på pinnekjøtt om dagen, hehe).

Vi sees i morgen.
klem

Mailinn`s interiørblogg sa...

gratulerer me dagen;) hørtes snadder ut med pinnekjøtt;)

Thelma Louise sa...

hehe..tilogmed hunden er slækk i dag ja..))

gratulerer så mye med vel overstått...håper slappheten er som følge av sen kveld..ikke bare "stelle i stand"...))

ser dere hadde det hyggelig..))

flotte gaver..) i pad er super til sufring..))

ha en fin ukestart..))

Anita S Home and Wine sa...

Gratulerer med dagen . Høres ut som du har hatt en flott feiring - alderen har ingenting med dette å gjøre ;)
Å den flotte gaven da - ønsker meg sånn jeg også.
klem anita s

Vallerskogen sa...

Gratulerer med dagen, kjære deg:-) Koselig bord du har dekket. Og heldige du som fikk Ipad da. Blir sikkert ikke mindre surfing nå nei. Klem Lene

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer så mye med dagen.... så flott gave.. kos deg
klem

♥ Netta ♥ sa...

Det er ikke rart du er litt slapp i dag da. Man merker jo at man ikke er tenåring lenger så det tar ofte litt lenger tid før man kommer til seg selv igjen ;-) Menyen hørtes super ut og gavene var fantastiske.

Så koselig at du likte lysfatet mitt. Jeg må innrømme at jeg liker det best med hvite detaljer. Nydelig lysfat du har også, delikat og flott :-)

Klem
Netta

Villavoni sa...

Hei!
Gratulerer med dagen som var da. Så fint du hadde dekket bordet da. KOselig med besøk av gode venner, en perfekt måte å feire bursdag på etter min mening. Håper du hadde en fin feiring. Og grattis med ny Ipad;)

MissMette sa...

Gratulerer med dagen som var ღ hørtes ut som en koselig feiring... og masse flotte gaver du har fått. Pinnekjøtt hørte utrolig godt ut, har ikke fått smakt dette ennå - gleder meg i alle fall :) Flott lysfat under her også ღ Nå skal jeg titte litt lengre nedover her hos deg, og se hva jeg har gått glipp av siden sist ;) Ha en fin, fin kveld :) Klem fra Mette

Fabelaktig sa...

Gratulerer med dagen som var! Så herlig med ipad da :) LOVE!

I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
Fineste ukesstart til deg,
maiaklem

Fruen sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd:)
Godt gaven kom frem, må lære meg å sjekke mail litt oftere du;)
Ha en fin tirsdagskveld!
Klem, Fruen i nord!

Ege sa...

Gratulere med overstått :)

Jeg lurte på om du ville bli med på dette:http://www.egedenne.com/2011/11/introduser-din-blogg.html

nr14 sa...

Gratulerer med vel overstått:)...fin fine gaver også:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...