13.10.11

Dancing Fairies


I går var jeg på LysebuKonferansesenter
på et møte. Til min store glede hadde de en
gave- og interiørbutikk på hotellet (lykke :o).
Der oppdaget jeg de lekreste dekorasjoner
laget av den danske kunstneren Jette Frölich
Y


Dancing Fairies og Elfin boy & girl Y

De nydeligste dansende alver klippet ut i papir.
Til å henge for eksempel i vinduet Y

Bilder lånt og satt sammen fra Jette Frölichs hjemmeside
Det er særlig juledekorasjoner
som er hennes spesialitet
YY

  Disse lysestakene måtte få bli med meg hjem.
De heter
Flowers Y


Fra og med 7. november vil hele Lysebu
være dekorert med juledekorasjoner fra
Jette Frölich og årets kolleksjon blir da
å få kjøpt i interiørbutikken. Gjett
om jeg skal dit en tur til før jul!!
Hvis du vil se mer av hennes kolleksjon kan
du se på hjemmesiden
HER.

YYY

21 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Wow, så masse lekkert!!!
Jeg må innrømme at jeg har litt engle-dilla ;)

Zondra Art sa...

Beautiful and very romantic work!

Kisses:)

Har en drøm... sa...

Åååå, jeg elsker de skjønne feene på første bildet!!
Vet du hva de kostet??
Har sett de på en blogg for lenge siden og ble litt forelsket i de ♥

Kjempefine lysestaker du kjøpte deg, de gav et nydelig lys;)

Klem line

Villa Minde sa...

Line: Ja, er de ikke skjønne!! Jeg tror det var ca 350 for de store feene. De hadde også noen som bar på små kurver og pakker <3 <3
Klem L :)

Fabelaktig sa...

De så jeg da jeg var i Køben på tirsdag og ble helt forelsket! De er såå lekre!

Fiin kveld til deg :)
klem

Anns draum sa...

Ååå no nærmar jula seg:))) Kosleg julepynt! Alltid kjekt å oppdage noko nytt og anna:)) Bjarte gjorde seg særdeles godt på veggen:)) rein fornærmelse å kalle han for sau og hest, stakkars;))

Klem frå Ann

Camilla`s Castle sa...

Ååå:) Julepynt! Jeg gleder meg sååå til jula!:) utrolig søte engler..

-og ja skrik høy hvis du kommer over noen mørke dører:)

Camilla- Casual living sa...

For noen søte feer.. de likte jeg godt:)

Jeg står som nr 47 på listen til hviit:) Du må se på den siste oppdaterte... så jeg er med- HELDIGVIS. Gleder meg stort, og shoppelysten er på topp allerede. hehe

Ha en fin fredag. klem

Bekka sa...

Å, så fine ting! Elsker jo julepynt jeg og her var det myyyye lekkert!
Tror jeg må inn og titte nærmere på siden hennes ja :)
Ha en super helg! Klem

Rebekka sa...

Åååå så masse lekkert :o)
Alt er bare så koselig nå om høsten, og bedre skal det bli når vi skal begynne med adventspynting :o)
Ha en herlig helg
Klem :o)

Sweet Chili . sa...

De søteste feene er mine favoritter også. Kjøpte et par på salg ifjor og disse skal helt sikkert opp igjen i år:) Nå nærmer det seg jul...;)

Ønsker deg en fin helg!
Klem, Pernille

Sol i Villa Blå sa...

TAKK for titten!

Ønsker en fantastisk helg =)

Landlige Hjem sa...

Herllig!! ;) Ja det er jo helt klart LYKKE ;))
Nydelig ,)
Takk for koselige ord, som alltid lille venn ,)
Ønsker deg en vakker helg!!
Klemmer sendes deg,
Anki

Siri sa...

Hei! Takk for koselig kommentar inne hos meg. :-) Jeg falt helt for telysholderne du har fått tak i. Kjempelekre var de!

Og så fin hjorten ble. Den satte virkelig prikken over i`en! Likte den veldig godt. God helg til deg. Klem Siri

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Ååå, kjempenydelige! De søteste alvene.
Du er herlig, Lise. Jeg har fått mange mailer pga den mursteinsveggen. Det må være din grunn:) Kjempekoselig! Muren oppe skal bli lik. Jeg kan kanskje legge ut litt 1-2-3 bilder av hva mureren gjør.

Den hjorten på innlegget under var ekstremt stilig! Tror kanskje min lille hadde vært skeptisk i starten;)

Ha en goood lørdag.

Klem til deg:)

Lottemora sa...

Ja, disse er bare helt nydelige. Såg på noen slike på en butikk i fjor vinter og ble helt betatt.

Ha en finfin kveld

Klem
Lotte

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Søte feer altså, for ikke å glemme de to nydelige telysestakene da.. Ingen sak når det er interiørbutikk på hotellet da hehe;)).

Vet du, rett etter jeg hadde klaget min nød her om at jeg ikke hadde fått Sans-bladet fra Blink Hus, så lå det i postkassen dagen etter;). Veldig flott reportasje, og igjen, jeg digger hjemmet deres, og Minde er og forblir min største favoritt;). Moro å se deg også da;)

Ang peisen vår, så er det ikke umulig at den blir høyere, det er det jeg har sett for meg, men det er litt begrenset utvalg i tegneprogrammet til Marit;). Ikke sikkert det blir en slik peis heller, for ser jo at den tar mye veggplass. Trodde veggen var lengre jeg skjønner du hehe;)).

Ha en fortsatt fin lørdags kveld videre;).

klemklem fra meg

Franske drømmer sa...

åh, så mye fint!
lekkert!!

åssen går det med bjarte?
finner han seg til rette i sitt nye hjem? ;)

klemmer

liven sa...

Noen yndige saker!!

Alfa sa...

masse nydelig juledekorasjon:0)
Klem Alfa

Anette Willemine sa...

Ja, er ikke tingene hennes bare vakre? Jeg har flere ting fra henne, blant annet to små lyslykter som minner om de du har kjøpt. Min svigermor er dansk, så jeg er så heldig å få noen danske designklassikere innimellom. :) Jeg gleder meg til å se årets kolleksjon, og da blir det sikkert noe nytt på ønskelisten. Danskene og design - de kan det bare ♥
AW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...