5.10.11

Jeg sier det igjen:


Er det mulig??
Jeg vant igjen! Og ikke bare én gang, men to!
Og for noen gevinster:
Først vant jeg denne fantastiske boken
"CUPCAKES - Lag dem selv!" hos Sweet Chilli.
En helt nydelig blogg som du anbefales å besøke
hvis du ikke allerede har vært innom
Y
 
Og i dag ble jeg trukket ut som en av to vinnere
av en nyyydelig Love pute fra Mille Moi. Den
vant jeg hos Frk Wickstrøm. En herlig blogg
fra butikken med samme navn. De har de
lekreste klær og fantastiske møbler og interiør.
De sender over hele landet, noe jeg
allerede har benyttet meg av
Y
Tuuusen Y-lig takk til dere!

6 kommentarer:

Zondra Art sa...

Beautiful details and lovely pictures!

Best regards and nice day, kisses:)

P.S.Check back on my new blog:)

liven sa...

Heldige deg som vinner så flotte premier :O)

ha en fin dag!!

Rebekka :o) sa...

Gratulere :o)
For en vinnerlykke du har, du kunne ikke tenke deg å overføre noe av flaksen din til meg :o))))
Ha en superfin dag

Trude`s hverdag sa...

Gratulerer :-) Det var vinnerlykke, og det du vant var jo bare stilig da :-) Klem Trude

Lottemora sa...

Jøss, heldige deg da! Den boken er jo bare super. Har snart bakt meg gjennom halvparten av oppskriftene, og er storfornøyd

Ha en finfin onsdag

Klem
Lottemora

MissMette sa...

Hei Lise :)
Så utrolig flott reportasje fra deres
vakre hjem ღ og jeg er stor fan av
interiør stilen din! - veldig flott satt
sammen ღ liker også veldig godt
den åpne løsningen dere har....
Lyst, gjennomført fine og harmoniske
farger - alt er bare nydelig! Tok en
kopi av dette, slik at jeg har det
til inspirasjon til ettertid :)
Spennende ting som skjer til neste
år også ;) ღ gleder meg til å følge
deg videre fremover også...

Gratulerer også med flotte gaver
du har vunnet :) cupcakes er bare
nydelig godt da, hihi… og LOVE
putene er knall-stilige!!!
Ønsker deg en fin, fin kveld og uke
Videre, klem fra Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...