8.10.11

Hjorten er på veggen og jeg er klar for bloggtreff


Hjorten Bjarte henger nå over døra i stua
og skuer ut av sitronvinduet
Y
Jeg synes han er såå søt Y

Datteren i huset er litt skeptisk enda, men jeg
tror hun
innerst inne syns den er litt kul ;o)

Mannen og sønnen derimot… De synes hjorten
ligner på en mellomting mellom hest og sau! Makan!

 
 
Da er jeg nesten klar for bloggtreffet i kveld.
Jeg gleder meg veldig til å treffe kjente og ukjente
bloggere over god mat og vin. Antrekket er
ble klart i går kveld og nå er det mat og
stæsjing som gjenstår ;o)
Jeg ønsker både bloggtreffdeltakere og
alle andre en herlig lørdag!!
YYY

PS: Jeg har hele uken forsøkt å legge inn kommentarer på blogger, men
jeg får feilmeldinger de aller fleste steder. Utrolig irriterende ;-/
Noen som vet hvordan man løser problemet?


25 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg synes den var stilig! :)

Kos dere masse på treff i dag, jeg furter fortsatt. ;P

Lottemora sa...

Så stilig og majestetisk han ble der oppe. Kos dere masse på bloggtreff!

Jeg løste kommentar-problemet med å bytte nettleser. Bruker nå google crome til blogginga.

Klem
Lotte

Ingunn sa...

Den passet jo veldig godt hos dere, synes jeg :)Staselig.
Flott stue !
Hvis du har huket av "forbli pålogget" og prøvd å skifte nettleser , så har jeg ike noe råd ang. kommentering. Jeg bruker Firefox...
Kos deg på bloggetreff ! Antrekket så flott ut :)
Klem. Ingunn

Potrinas Potlerier sa...

Den er råååstilig!! Den passet perfekt inn :)

Nå drar jeg straks til oslo, frisør og noen ærend som gjenstår.. Gleder meg masse! Kom kl 17.30 :)

Klem

Camilla`s Castle sa...

Oi:) det var drit stilig!:) Synes det var prikken over i`en jeg altså!:)

ha det morro på bloggtreff!:)

Anitas Interiør verden sa...

Kjempe fin der den hang, passet helt perfekt inn. Du får ha en flotters kveld på bloggtreff, så håper på et referat med masse bilder.
Sliter også med kommentareer hos noen,men ikke alle.

Klem Anita

Fabelaktig sa...

Takk for en herlig kveld igår og for at du var med på å gjøre den så vellykket!

Den hjorten er såå fin! Perfekt plassering :)

Sender deg en varm klem i høstmørket
*smil*

Fru Eriksen sa...

Den var kjempestilig!!! Passa veldig godt hos deg!! :)

God søndagskveld til deg
fra Kathrine! :)

Bekka sa...

Hei :)
Er bare innom og kikker litt nærmere på bloggene til de jeg ble litt bedre kjent med på bloggtreffet (eller rettere sagt på toget i ditt tilfelle!) i går.
For en drøm av et hus du bor i, virkelig lekkert!! Synes hjorten Bjarte passet perfekt der han henger ;)
Takk for en vellykket kveld, håper du kom deg trygt hjem i mørket. Vi ses sikkert igjen på et lignende arrangement i fremtiden :)
Klem

Anette Willemine sa...

Hei, Lise og takk for i går! En kjempekoselig kveld på alle måter! Så hyggelig å se deg igjen, men vi fikk jo ikke snakket noe sammen!! Det får vi gjøre noe med. Tenkte å foreslå at bloggejentene i "veien" din kanskje hadde sjanse til å ta en kaffe et sted en dag. :) Det hadde vært så hyggelig! Hva sier du til det?

Ønsker deg en fin start på en ny uke. :)

PS! Bjarte er råkul!

Klem,
AW

Lillekatt sa...

Haha, først NÅ når jeg så blusen din, koblet jeg hvilken blogg du hørte til! hi hi!

Veldig koselig å møte deg ja, håper jeg ser deg igjen om ikke så lenge!!

Ha en fantastisk uke :-) Klemmer fra Lene :-)

Julie´s drømmehjørne sa...

Takk for lørdagen ja:) veldig koselig å hilse på deg, selv om vi ikke fikk snakket så veldig mye sammen. Håper vi treffes snart igjen (kanskje du ser meg kjørende forbi utenfor huset ditt og titter inn...He he:)
Mange blogger fra området egentlig ja:) Klem Julie

Chilli Charm sa...

Bjarte var jo bare så kul! Flott at du rocker opp den fine klassiske stilen med noe uventet. Herlig :)

Mailinn`s interiørblogg sa...

så stilig;) var på damenes aften på bohus her om dagen og kjøpte samme hjort. hehe=) var borte i helgen så satser på å få han opp i dag. tøfft navn forresten;)

Marianne Dragon Waagan sa...

Såååå flott en hjort, den tar seg kjempeflott ut hjemme hos deg:) Kunne virkelig tenkt meg noe sånt på veggen jeg også...nytt prosjekt *knis* Nydelige bilder også:))
Håper du hadde et flott bloggtreff:)

Ønsker deg en fortsatt fin høstdag:)
Klem Marianne

Anonym sa...

Hei! for et nydelig hus du har! Kan jeg spørre hvilken veggfarge du har brukt i stuen? Ser ut som den er lun og samtidig ikke for mørk. Takk for svar.
anne.

Villa Minde sa...

Anne: Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Fargekoden er S-2005-Y50R og den er blandet ut fra fargen på tapeten på kjøkkenet. Ha en fin dag! Mvh Lise

Lulle og Laban sa...

Heei!

Tusen takk for sist! Veldig koselig å bli kjent med deg på bloggtreffet og så moro at vi hadde felles venn/kollega :O)

Jeg var så klar for bloggtreff hos Hviit, men ser ikke ut til at jeg har klart å melde meg på riktig dessverre. Jeg la igjen kommentar på siden men skulleogspå ha sendt mail.. buuuu.. det var litt kjipt, men sånn er det bare :O)

Ønsker deg en fortsatt god uke :)

Jeg håper på å få tatt en tur på Moods butikken for de buksene dine var smashing :O)

Carinaklem

Vallerskogen sa...

Ville bare si takk for sist. Kjempetrivelig å bli kjent med deg og ser at vi sees snart igjen hos Hviit. Gleder meg. Hjorten passet fint inn den!

Heddas gode grunner sa...

Takk for sist! Så koselig å se deg igjen!! Håper det ikke blir så lenge til neste gang :)
klem
PS: hils kjekke Bjarte! :)

Franske drømmer sa...

Vakre Bjarte!
Men jeg må si meg enig i mann og sønn i at han ligner en krysning mellom hest og sau ;) Haha!

Jeg vil også på bloggtreff!
Får ikke med meg noe sånt,jeg!

Muren er endelig ferdig!
Skal aldri male noe sånt igjen,
da maler jeg heller 5 ulike trapper! ;) For hvert malestrøk jeg tok, måtte minst 17 gloser sensureres ;) Hehe. No more!

Ha en fin kveld!

Jeg ønsker forresten at pidestallskapet vårt skal forbli umalt- jeg tror det passer best inn i sentrums sveitservilla`n vår ;-)

Klemmer i fleng

nr14 sa...

Bjarte har fått en utrolig bra plassering:)

Ang. kommentar-feil så ser jeg at du har fått tips. Internet Explorer som skaper krøll og jeg gikk også over til Firefox...oppdatere til google chrome skal også være lurt fikk jeg tips om.

Villavoni sa...

Det var da en veldig flott hjort synes jeg. Det er et helt fantastisk hus dere har synes jeg. Jeg elsker stilen din. Kanskje jeg skal ønske meg et sånt hus til jul, hi hi.

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

kjempe stilig :=)hadde ikke hatt noe imot å ha en slik i stuen :=)
-Beate-

Inka sa...

Hei=)
Sitter og koser meg og lar meg inspirere av bloggen din og plutselig,en HJORT!
Jeg ønsker meg SÅ en hjort lik den,hvor har du funnet denne?

Klem fra Inka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...