24.10.11

Dagene

flyr avsted! I dag er det 2 mnd til ©jul©
Jeg gleder meg!


Etter at vi bygde hus så har vi endelig fått plass til å samle
familien hos oss på julaften og jeg må innrømme at det er
stas
©

 Jeg © Love puten fra Mille Moi som jeg vant hos Frk Wickstrøm :)

2 mnd er jo tross alt laaang tid så jeg kommer helt
sikkert til å bli ferdig med alt jeg har planlagt
(eller, sannsynligvis not...:-p)

Jeg ønsker mine nye følgere ©-lig velkommen
og vil gjerne få si tusen takk for alle snille
kommentarer fra både gamle og nye
bloggevenner!!
©





21 kommentarer:

Fabelaktig sa...

den sofaplassen deres så jammen meg koselig ut :) hihi!

Jeg gleder meg som ett lite barn jeg, det er jo snart jul! Det gjelder å komme igang, så kan man bruke desember til kos :)

Fabelaktig start på uken til deg :)!
Her er det bloggerunde og litt mailbesvaring på jobb før jeg legger meg i den vakre prinsessesenga på hotellrommet.

Klemklem

Julie´s drømmehjørne sa...

Så fin fin pute:) Heldige deg:) Digger sofaen din..Hvor er den fra? Gleder meg til jul jeg også:) Klem Julie

Villa Minde sa...

Julie: Sofaen er fra Magazin (magazin.no). Klem klem

Kremaktig sa...

Nydelig pute :D
Klem

Camilla`s Castle sa...

Hei! Tuusen takk for tipset om dørene!:) Herreli.. jeg skjønner ikke at jeg ikke har hørt noe om det før, hehe.
Takk igjen:) kikket raskt over, og det så ut som de hadde mye fine dører.

Kos med plass til alle til jul:)
Og fine bilder fra stuen:)

Vallerskogen sa...

Kjempekoselig sofakrok. Gleder meg til jul jeg også. Har vært hjemme hos oss siden vi fikk barn, og det er så koselig. Ikke lenge til vi sees igjen med førjulskos nå:-)

victoria (huset i byen) sa...

Flott pute du, ja det nærmer seg nå, og når man nå er inne i en hektisk periode på jobb så flyr det avgårde, men har snart julegaver i havn så jeg kan bruke jule mnd til kos, og det passer fint da jule mnd på jobb er fulle av stress ;)
Fin uke til deg
klem victoria

Myke minutter sa...

Gleder meg også veldig til jul - shoppingen, pyntingen, maten, alt! :) Prøver å begynne tidlig med forberedelsene slik at det ikke blir stress, f.eks tok vi julekortbilder av ungene i går :) Håper din mandag er super så langt! Klem

2nes sa...

Nydelig pute :) Gleder meg også til jul. Førjulstiden er het skjønn synes jeg Hilsen Tone

Lindas Lille Leilighet sa...

Det er alltid mye mer man skulle gjort før jul;) Blir aldri helt ferdig tror jeg:D

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Ja tenk, 2 mnd. igjen...kan nesten ikke vente jeg:) Heldigvis bare 1 mnd. til stæsjingen starter for alvor da *knis*

Ønsker deg en fortreffelig dag:)
Klem Marianne.

P.s.Dødningehodet er sååå kult:)

Anns draum sa...

Familie og jul høyrer saman ja, oggler meg til å sjå ditt julehus i år:)

Klem frå Ann

Lille Persille sa...

Hei, hei! Kom akkurat over bloggen din og synes den er helt topp! Veldig `i samme gate`som vår stil. Vi driver å rehabiliterer et gammelt hus - så blir litt lite blogging for tiden - desto morsommere å titte inn hos andre og se hvordan de har fått det etter en byggeprosess:)

Klem!

Franske drømmer sa...

Hurra, jeg gleder meg til jul!!
nå går det fort!!

Så koselig å ha plass til hele familien, da! Så kos!!

Det ser jeg frem til at vi også skal ha plass til en gang ;)

Klem!

To Ju Mama sa...

Tiden går fort, plutselig er julen her =)))

Glede:)

Klem

Villavoni sa...

Åja, er det ikke fantastik at julen begynner å nærme seg. Og så koselig at man kan ha alle hjemme hos seg på julaften. Det skal vi ha i år også. Det blir sikkert bra, selv om man ikk er 100% klar med alt man hadde tenkt.

♥ Netta ♥ sa...

Nei, nå er det ikke lenge til jule gitt. Jeg har heldigvis kommet igang med julegavene så jeg tror jeg er i rute :-)

Var det du som stakk av med den lekre puten fra Frk. Wickstøm? Den er superlekker og passet kjempefint inn hos deg.

Klem
Netta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är lite svårt och fatta att det är jul så snart, jag tycker nyss det var sensommar. Så fin kudde du har, och en jättemysig soffhörna.
Kramar
AnnaMaria

Sweet Chili . sa...

Tiden flyr alltid frem til jul og jeg er heldigvis allerede halveis med julegavene. Spørs om jeg rekker å være i rute med alt det andre;)
Så fin sofakroken deres er forresten. Puten passet jo perfekt inn!

Ha en fin dag! Klem, Pernille

Anette Willemine sa...

Skrev en lang hilsen, men den forsvant ut i intet!
Det jeg skulle si var at det var så koselig i stuen din nå! Nydelige puter! :)

Ønsker deg en fiiin torsdag!

Klem,
AW

Thelma Louise sa...

ja og nå er det enda koretere til jul:.)) dagene flyr av sted her også.:-)

må jo stoppe opp litt innimelom.:)

ha en god dag.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...