27.9.11

Villa Minde i Sans Boligmagasin



Sans magasinet med reportasjen fra huset
vårt har vært i omløp et par uker nå.

Det ser ikke ut til at det er mulig å publiserer
en pdf-fil på blogspot (?) så jeg får desverre ikke
vist frem hele magasinet.

Her er i alle fall sidene om vårt hus ;o)




Hvis noen ønsker å motta Sans bladet så kan dere sende
en e-post til jorun@blink-hus.no


Ha en fin kveld alle sammen. Nå skal jeg sette
Grey’s på opptak før det bærer av sted til
Damenes Aften på Bohus :)
YYY

34 kommentarer:

salige lavendel sa...

Så fin reportasje. Flott den runde terrassen!

Fabelaktig sa...

Å så herlig!

Eva Solo lagersalg katalogen er klar nå, send meg en mail på mah@evasolo.com om du vil ha den :)

Fabelaktig tirsdagskveld til deg :)
Klem!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så flott repotasje.
Kos deg på damenes aften
klem

victoria (huset i byen) sa...

Så den kjempe fine artikkelen ;) får det i posten nemlig.... Flotte flotte hjemmet deres...
klem victoria

Anette <3 Luca Lino sa...

Hei

Så fin reportasje. :=) Spennede

Klem fra Anette

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Flott reportasje fra et nydelig hjem :)
Kos deg masse på Damenes aften på Bohus... Litt misunnelig da det ikke er i Bergen denne gangen !!

Klem Heidi

nr14 sa...

Innmari flott og tipper jeg skal få tak i Sans-magasinet ganske så kjapt:)

Ha det koselig på damene aften:)

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Se der ja. Der var den jo;). Og nå lurer jeg selvføgelig på hvorfor iall verden vi ikke har fått akkurat denne utgaven. Hmm.. Håper det dukker opp. Veldg artig å se det ultra flotte hjemmet deres fra en litt annen vinkel også.. Ikke hadde jeg fått med meg, at dere faktisk har åpen løsning mellom kjøkken og stue.. Hehe;).

I dag startet vi fellingen av alle frukttrærne på tomta. Har to som foreløpig får stå. Regner med å bli ferdige i morgen.. Nå synes disse stikkene myye bedre;)).

Ha en strålende flott tirsdagskveld;).

Klemklem fra Marilinn

Daisys home sa...

Så spennende da:)
Gratulerer med utrolig flott reportasje. Er jo så kjempestilig og nydelig et hjem dere har :)
Ha en fortsatt fin kveld
klem Sissel

ennahs lille hjørne sa...

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Drømmehus!! mitt drømmehus..hihihih
Du har det fineste kjøkkenet!! å den fine stilen utvendig.. LOVE it!!!

Srtig at det ble repotsje om huset:) ikke rart, tipper det er mange som låner noen tips her og der ;)

Klemmer

Har en drøm... sa...

Så gøy!!
Og wow, dere har det bare så fiiiint;)
Elsker huset, og det er jo jammen meg like fint inni og ♥ Flinke er dere...

Klem Line

Bente sa...

Så morsomt det må være, men så er det jo nydelig hos deg.

Ha en superfin onsdag

Klem Bente

Anonym sa...

Så moro!
Tenkte faktisk på deg i stad, på Vinterbro.

Potrinas Potlerier sa...

Så flott artikkel kjære deg :)og fine bilder da mann :) Jeg er jo så heldig å gå forbi huset deres og nyte det hver dag.. tihi. Gleder meg til å ta en kopp kaffi på det nydelige kjøkkenet deres en dag :)

Heldige deg som er på damenes aften, hadde så lyst :)

Gleder meg til bloggtreff, vi lanhusjentene må møtes før og planlegge outfit.. tihi

Klem

Rebekka :o) sa...

Åh, det er så utrolig lekkert det huset ditt, er virkelig etter min smak. Elsker å se på bildene av det :o)
Ha en fin kveld :o)

Vera sa...

Det ble jo en kjempe flott reportasje!!!
Gøy å se den flotte familen din oxo;)
Heldig du som fikk med deg Damenes Aften;)
Hvem holdt foredrag?
Jeg håpte på at min nærmeste butikk skulle ha arr.
Siden de ikke hadde i fjor. Den gang ei;(
Håper like mye på neste år da;))))
Håper du hadde en kos kveld!
Ha en fin dag!
Her striregner det, men har fridag<3
klem

Anitas Interiør verden sa...

Hei så artig å få være med ,med en så fin repotasje. Dere har et utrolig vakkert hjem med en flott stil.
Jeg skal også på damenes aften men ikke før den 14.okt, gleder meg. Masse lekkert hos Bohus.

Ha en fin dag
Klem Anita

Familien Furu sa...

Gratulerer med super fin repotasje, så moro! Det er jo så pent hos deg :)

En god dag ønskes deg fra meg
klem klem

Fruen sa...

Oi så spennende med repotasje fra eget hjem! Men skulle jo bare mangle, dere har jo et fantastisk flott hjem!
Tusen takk for kommentarene inne hos meg, mannemannen takker også:)
Vi gjør all jobben med garasjen sjøl. Men det går overraskende fort, når alt er forhåndskappet:)
Ha en fin lillelørdag:)
Klemklem!

Stine sa...

Nydelig reportasje og et nydelig hjem! Jeg skulle såå gjerne vært med på treff, men det viser seg at det er samme helg svigers kommer på besøk fra vestlandet, så da passer det ikke denne gangen :/ Men neste gang dukker jeg opp med klippfiskbollene mine!

Klemmer!

Anita S Home and Wine sa...

Sååå bra den ble ! Nå må du tillate deg å være stolt.
Huset deres er jo bare såå lekkert da.
Ønkser deg en flott onsdag
klem anita s

Anonym sa...

Så flott reportasje! Hvordan får man tak i dette bladet? Hva koster det?

S

Norwaystyle sa...

Gratulerer så mye. Dette er så gøy. Skal løpe og kjøpe bladet og lese mer. Ha en superflott dag.
Klem Sølvi

Villa Minde sa...

Tusen takk for alle koselige kommentarer <3 <3!!
For dere som ønsker å motta Sans bladet så kan dere sende en e-post til jorun@blink-hus.no merket Sans 2 utg 2011 så ordner hun med utsendelse.

Anette Willemine sa...

Så gøy! Gratulerer med flott reportasje i bladet! :) Lekkert!!
Huset deres er bare vakkert, så her får jo fremtidige husbyggere masse idéer.

Nå skal jeg ta meg en stor kopp te og kose meg med en ny bok som kom i posten fra vår eldste sønn. Skikkelig overraskelse og veldig søtt gjort! :)

Klem til deg, min venn. :)

AW

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Kjempeartig med reportasjen. Så dumt at jeg ikke får sett den. Jeg må nok kjøpe bladet:)

Gleder meg til å treffe deg igjen neste lørdag.

klem til deg

Ida sa...

Hei, og tusen takk for koselig kommentar hos meg :)

Denne reportasjen i SANS var bare helt nydelig, veldig inspirende. Jeg smugkikket litt på den når jeg gikk fra postkassa og inn, men fant ut at jeg måtte "spare" den til egentid i sofaen med full stillhet rundt meg og bare nyyyyte ;)

Thelma Louise sa...

Sååååå lekkert det er hos dere.:-) tøft teppe dere har på gulvet i stuen...Var ikke noe å være "redd" for dette...ble veldig bra.:-))

Takk for titten, morro å se.:-)

ha en kos helg.:-) tåka letter vel snart..-)

Klem

MissMette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MissMette sa...

Hei Lise :)
Så utrolig flott repotasje fra deres
vakre hjem ღ og jeg er stor fan av
interiør stilen din! - veldig flott satt
sammen ღ liker også veldig godt
den åpne løsningen dere har....
Lyst, gjennomført fine og harmoniske
farger - alt er bare nydelig! Tok en
kopi av dette, slik at jeg har det
til inspirajson til ettertid :)
Spennende ting som skjer til neste
år også ;) ღ gleder meg til å følge
deg videre fremover også... Ønsker
deg en fin, fin kveld og uke videre
Klem fra Mette

GryHege sa...

Flott reportasje av et flott hjem. Koselig blogg også. Har lagt meg til som følger. Håper vi sees på bloggetreff på lørdag :)

Landlige Hjem sa...

NYDELIG!! ,)
Dere har virkelig et vakkert hjem ,))
Nyt av kvelden gode deg ,))
Nå er det nattinatti her, men måtte jo innom deg vet du!
Kos deg!
Klemmer Anki ,)

Anonym sa...

Hej Lise :)

Virkelig flot hus :) Må jeg spørge, hvor du har købt shell-lampen, som hænger over spisebordet? :)

Villa Minde sa...

Anonym: Tusen takk for koselig kommentar! Skjellampen er kjøpt hos Sanselig på Ski Storsenter. Mvh Lise :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...