16.9.11

Stue

I dag har jeg flyttet skapet rundt omkring hele
stuen for å finne ut hvor vi skal ha det.

Og her skal det stå Y 
Tusen takk for alle fine kommentarer
og gode råd om hvorvidt det bør males.
Jeg setter stor pris på hver og en av dem! Y
Det blir nok malt etter hvert. Tror det
blir en lys grå eller hvit helt matt farge
Y

Det gamle konsollbordet ble dessverre litt
skjult etter ommøbleringen. Men jeg syns
det passer ganske fint her i hjørnet med
min kjære Kartell lampe oppå
Y 

Nå er det tid for å nyte fredagskvelden med god mat,
et glass rødvin eller to og gullrekka her i huset.

Jeg ønsker alle en super kveld!
YYY

16 kommentarer:

Bente sa...

Det ble kjempefint. Nydelig lampe på konsollbordet.

Ha en flott helg.

Klem Bente

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Skapet ble veldig fint i hjørnet...
Ha en fin helg
klem

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Det passet veldig godt i hjørnet der. Flott ble det. Tipper at skapet blir veldig fint i lys grå;).

Er gullrekka her også;).

God helg og kos deg med gullrekka;)).

Klemklem fra Marilinn

Anitas Interiør verden sa...

Skapet ble fint i kroken :-) Koselig stue. Håper du hadde en fin fredagskveld

klem Anita

mona.z sa...

Perfekt plassering, nydelige duse farger i stuen din. Skapet er flott som det er, men blir nok virkelig stilig med lys maling. Ønsker deg en fin helg, klem:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint! :)

Og du, jeg sitter på jobb og spiser lunsj, og leser en fantastisk artikkel i Blink-magasinet om dere. ;) FLOTT!! Og moro å se det i en litt annen vinkel, tror ikke jeg har fått med meg før hvordan teppet lå i forhold til stue og kjøkken, samt hvor åpent det var hos dere. Er jo flere bloggere som har samme huset, men som har en helt annen vri på løsningen. ;)

Håper dere får en flott helg!

Gry sa...

Hei og takk for koselig hilsen hos meg, flott at du la deg til som følger! For da fant jeg deg ;) Har lagt meg til hos deg.

Et utrolig vakkert hus og koselig hjem dere har!! Jeg har kost meg med bildene en god stund og er imponert over kreative detaljer og lekkert interiør! Flott skap også, kjekt med Finn ;)

En god helg videre til deg! Klem Gry

Anita S Home and Wine sa...

hei hei :)
så fint det ble da :)

nå er halve kjøkkenet på hode her -
og jeg ser allerede fram til vi får ting på stell igjen

ønsker deg en flott lørdagskveld
klem fra anita s

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Kjempefint skap! Det vil nok bli rålekkert i en gråfarge:)
Elsker Kartell-lampa di!

Ha en super lørdag.

klem fra meg

Heddas gode grunner sa...

Så fint skap du har fått tak i! Jeg kjenner til det der med at en ny ting inn fører til ommøblering... Stas med nye møbler :) Fint skap og fin stue! :)
Fortsatt god helg!
klem

Thelma Louise sa...

Er så morro når man finner sånne skatter.:.-) og jeg syntes det har kommet på sin plass..-))

ha en kos søndag.:-)

Fabelaktig sa...

Så fint du har det hjemme! Elsker stilen din ;)

Fabelaktig søndag!
Klem

Mailinn`s interiørblogg sa...

perfekt plass til skapet0) utrolig koselig stue dere har. ha ei fin uke=)

På landet sa...

Heldige deg, ønsker meg et slikt. De er så fine :) Det var billig, et ordentlig kupp!

God helg :)

Anonym sa...

Hei! kjempefin stove! Kva heiter fargen du har på veggane i stova di??

Villa Minde sa...

Anonym: Takk skal du ha :) Fargekoden i stua er S-2005-Y50R. Den er blandet ut etter fargen på tapeten på kjøkkenet og har derfor ikke noe navn. Mvh Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...