18.9.11

Søndagssysler


I dag er det skikkelig gammeldags kjønnsfordeling
på søndagssyslene her hos oss ;o)
Mens min kjære står ute i regnet
og setter inn vinduer i garasjen så
er jeg inne og koser meg på kjøkkenet.
Hjemmebakt brød og høstens første
får i kål er under produksjon
Y
I forgrunnen ser dere de nydelige koppene
som jeg var så heldig å vinne på gavedrysset hos
Vibeke med den herlige bloggen Mammas Hus
Y
Vibeke har fortalt at hun allerede har lest reportasjen
om oss i Sans Boligmagasin. Vi har ikke fått bladet enda
så jeg må innrømme at jeg er ganske spent. Har sett et utkast
på pdf, men det blir jo ikke helt det samme som ”in real life” ;o)
Fortsatt god søndag ønskes alle som titter innom!!
YYY



15 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Mmmm, så deilig med får i kål;))
Elsker det!!
Og den er jo enda bedre dagen etter...:)

Er så kos her hos dere, og jeg elsker kjøkkenet ditt, de flisene ønsker ejg meg og;))

Ha en herlig søndag - kos dere masse;)

Klem Line

Potrinas Potlerier sa...

Hi,hi! Sånn skal det være:) her har det vært loppis og nå baking av brownies :) bare å komme ned på kaffi & kake :)

Nyydelig kjøkken du har :)

Potrinas Potlerier sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Zondra Art sa...

Beautiful and very elegant kitchen, I lake it!

Pleasant Sunday:)

Gry sa...

Koselig søndagssysler! Og spesielt med det været vi har i dag... Absolutt koseligst inne ;) Deilig med hjemmebakte brød og fårikål da! Jeg har bakt knekkebrød i dag. I morgen skal vi til mine foreldre på fårikål, gleder meg ;)

Kjøkkenet deres er kjempelekkert! Vi holder på å tegne og planlegge nytt kjøkken her hos oss, så nå sluker jeg rått alt av kjøkkenbilder for å få inspirasjon.. hi hi... Mange ting å tenke på.. En fin søndag videre til dere, kos dere! Klem fra meg

Anette Willemine sa...

Så deilig med fårikål. Vi har hatt vår første runde, og det var så godt at jeg nok lager det igjen.

Skjønner godt at du vil være innendørs å både bake å lage fårikål, når du har et så lekkert kjøkken. Så tenker jeg mannen din kommer til å sette stor pris på den deilige maten når han kommer inn fra jobben i regnværet. :)

Gleder meg til å se reportasjen. Den blir sikkert super. :)

Ønsker deg en god middag og en deilig kveld.

Klem,
AW

Divamamma sa...

Det har vi kost oss med også idag :-) Passelig mat på en deilig høstsøndag som dette :-)

Fabelaktig sa...

For ett vakkert kjøkken dere har! Elsket flisene! Sånne vil jeg ha og... hihi!

Fårikål og brødbakst :) Noen ganger er det veldig koselig å jobbe etter kjønnsroller spør du meg.... *knis*

Klem

Franske drømmer sa...

Koselige bilder, og så godt med fårikål og hjemmebakt brød, da!
Selv liker jeg kun lukter av fårikål da, så jeg hadde foretrukket brødet ;) Hehe!

Jeg er såå misunnelig på pidestallskapet ditt, altså!
Du vil ikke bytte det bort med den rosa lampen min, da? Hihi!;)

Ha en herlig søndagskveld!

God klem

Fru Eriksen sa...

Mmmm... I dag var jeg så heldig å bli invitert til svigerfar på fårikål. Det smakte veldig godt!!

Og ingenting er som lukten av nybakte brød.... Nam!!

nydelig kjøkken du har, forresten!!


Klem fra Kathrine!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig søndag dere hadde.
Ha en fin uke
klem

Mailinn`s interiørblogg sa...

Det hørte ut som en herlig søndag=) ikke ås ulik vår egentlig. mannen sto ute og snekret på platten mens jeg bakte brød og muffins til vi skulle få famielien på kveldmat=) koselig! Men skulle faktisk gjeerne byttet med manne for hær var det ei stoor sol i går. hehe=) ha ei fin uke.

♥ Netta ♥ sa...

For et nydelig kjøkken dere har, jeg skjønner godt at du koser deg der. Nybakt brød er bare herlig, her har vi fått dilla på Grete Roedes brytebrød og nå er akkurat ukens rasjon tatt ut av ovnen :-) Jeg er dessverre ingen fan av fårikål, men for veldig mange er dette skikkelig høstmat.

Så spennende med reportasje da, den gleder jeg meg masse til å lese!

Klem
Netta

Camomilla sa...

Hei

Nydelig kjøkken;;)) Hvor er tapeten i fra?

Villa Minde sa...

Camomilla: Tapeten er fra Designers Guild og heter Dushak Pearl. Klem L :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...