11.9.11

Nytt funn fra finn

Se hva jeg fant på finn Y
Jeg har lenge lett etter et skap som dette. Tror også
det kalles for pidestall? De jeg har sett hittil har enten
vært veldig dyre, eller befunnet seg for langt unna.
Dette fikk jeg for 800 kr, det må da være et kupp! ;o)

Til tross for at min kjære nærmest har nedlagt finn-
forbud for meg (hmmff!) så gikk han med på å kjøre til
Halden for å hente dette skapet. Snille mannen 
Y

Så da kommer de vanlige spørsmålene; hvor
skal funnet stå og skal jeg male det hvitt..? ;o)

Jeg ønsker alle en fortsatt fin dag!
©©©

28 kommentarer:

Villavoni sa...

Ja, det var et kjempe flott skap. Heldig du:) Tror det er mye finn forbud ute og går fra disse mennene.

Mine hverdager (Anne) sa...

For et utrolig fint skap ♥

sologbolig sa...

Åh1 for et kjempeflott skap.
Ein pidestall er ei søyle eller ein sokkel f.ex under ei statue.
Ha ein flott søndag.

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Åh, grtattis med et nydelig skap!! Har også lyst på et slikt et, en gang;).

Tror det blir fint i både hvitt og slik som det er nå jeg... Mye hjelp å få herfra liksom hehe. Slik det fremstår på bildet, så ser det veldig velholdt ut;). Hvor det skal stå, vil jeg tro du finner fort ut av;)).

God søndag til deg. Klemklem

Anonym sa...

OJ OJ, så fint skap -tror nok du har gjort ett skikkelig kupp ja. Jeg ville ikke malt det hvitt, synes det er veldig fint slik det er :)Lykke til :))

Ha en fin søndag!

Mamsens hus sa...

Lekkert skap! :)
La det bo seg inn før du bestemmer deg om du skal male eller ei. ;)
Ha en fortsatt fin søndag.

Anitas Interiør verden sa...

For et flott skap til en utrolig pris. IKKE mal det hvitt er jo så fint som det er , blir jo litt lunere når man blander litt forskjellige møbler/stiler.
Som de sier over her så ville jeg bo det inn før du gjør noe med det.

Klem Anita

Anonym sa...

Nei, ikke mal det hvitt. Om su absolutt ønsker å "gjøre" noe med det så kan du jo beise det i en grå eller brun beis alt etter hva du foretrekker. Jeg hadde ikke gjort noe med det ettersom det er så fint i seg selv.

Lykke til:-)
-Elisabeth_

Bente sa...

Så nydelig det skapet var. Jeg hadde nok malt det hvitt, men så er jeg jo totalt avhengig av et spann med hvitmaling.

Ha ei flott uke


Klem Bente

Fruen sa...

Silje-sin har malt sitt skap (omtrent helt maken) hvitt. Personlig så syns jeg disse er så flotte når de er lutet hvite. *ønske ønske*
Et alternativ er jo å beise:)
Ha en fin kveld!
Klem, Fruen i nord!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vi har et slikt skap (som faktisk kalles pidestall!) og har malt det hvitt. Se her: http://www.mammas-hus.com/2010/09/heddas-skap.html (faktisk ett år gammelt innlegg)

Det er flott hvitt, og ganske flott i trehvitt, det er nok smak og behag.

Og vet du; 800,- er absolutt et kupp!!

Heims lille verdenshjørne sa...

ÅÅå, nydelig! Sånn et leter jeg også etter. Det var jo en kjempe pris:D

Franske drømmer sa...

Åh, heldiggris!!
Jeg ønsker meg såå et pidestallskap jeg også,
men alle jeg har funnet på finn er jo bare griiisedyre! 800 kr er jo virkelig et kupp!! Jeg kjøper det av deg jeg, om du er lei av det, liksom.. ;)

Ang maling.. Jeg synes skapet er fint som det er, men det hadde blitt lekkert i hvitt også ;-)
Gleder meg til å se hva du bestemmer deg for ;-)

Klemmer

Franske drømmer sa...

Åh, heldiggris!!
Jeg ønsker meg såå et pidestallskap jeg også,
men alle jeg har funnet på finn er jo bare griiisedyre! 800 kr er jo virkelig et kupp!! Jeg kjøper det av deg jeg, om du er lei av det, liksom.. ;)

Ang maling.. Jeg synes skapet er fint som det er, men det hadde blitt lekkert i hvitt også ;-)
Gleder meg til å se hva du bestemmer deg for ;-)

Klemmer

Martilie sa...

Kjempelekkert er det!
Du får bo deg til og finne den rette plassen så løser fargevalget seg av seg selv tenker jeg. Lekkert uansett utførelse.. Er så herlig når man finner ting man har sett etter lenge - og til en fin pris :)

Tusen takk for navneforslag, de er gull verdt!
Kos at du vil delta på Giveaway også, 4 lodd er satt av til deg :) Lykke til!

Klem fra Tove

Hilde sa...

Lekkert lekkert! Ikke mange slike funn her i Trøndelag nei! Ha en fin uke! Klem fra meg:-)

Anonym sa...

Hei!
Nydelig skap du har kjøpt, et kupp!
Lurer på hvor du har kjøpt gardinene dine?

Villa Minde sa...

Anonym: Gardinene er i hvitt linstoff fra Ikea som min snille mor har sydd. Nå har Ikea også fått ferdigsydde lengder i dette stoffet :)

Potrinas Potlerier sa...

åhh, så stilig det var :) Siden du har sånn halvveis finn forbud, kanskje du kan hjelpe meg å finne noen gamle møbler da? Hihi :)

Tusen takk for snille ord på liftgardinene.. Det må jo sies at jeg har hatt hjelp til pass av de små, eller gjort det når lisja har sovet.. Og herr E dro ikke på jakta før i går, ETTER at liftgardinene var ferdig :)

Er du i bedre form?

Klem

Lene sa...

De skapene er veldig fine. Ønsker meg et sånt selv. Jeg ville malt det hvitt, men det er smak og behag:)
Klem Lene.

Mailinn`s interiørblogg sa...

dette var definitivt et kupp ja=) enig meddeg at disse bruker å være veldig dyre. jeg ville kanskje ha hatt det i en gang, hvis jeg har hatt plass. Er veldig usikker på om jeg ville malt det eller ikke. Elsker vanligvis gammelt slitt treverk. men denne ser kanskje ikke så gammel og slitt ut? eller er det bildet som ljuger. Jeg ville nok ikke malt det hvitt. Hva med en beis i fargen rekved? (husker ikke hva den heter;) du finner vel ut av det. nyydelig var ihvertfall skapet. ha en fin fin uke=)

Anette Willemine sa...

For et kupp! Må le av mannen din som har nedlagt "forbud" mot flere Finn-funn. Som å høre Mr. Sunhome her hjemme. ;) Han har laget en ny regel: kommer det en ny ting inn, ja så skal en gammel ting ut! Okodoki, sier nå jeg da. ;)

Skapet? Tror jeg ville sett det an til du finner ut hvor det skal stå. Det har jo litt å si hva det skal stå sammen med.
Jeg har satt ut en skjenk, et skatoll og to lamper på Finn, som skal selges. Vi har også et framskap i samme brune serien som jeg har vurdert å selge, men har funnet ut at det kan beholdes og males i stedet. Så jeg står mellom hvitt, sort eller grått. :)
Så gjenstår det å se om jeg får solgt det andre da...

Ønsker deg en fiiin ettermiddag!

Klem,
AW

Vera sa...

Definitivt et KUPP!!!
Utrolig fin pidestall;)
kjenn på magefølelsen DIN ang.maling;) men jeg hadde nok som mamsens hus nevner latt det bo seg inn;)
ha en fin uke!
Klem;)

liven sa...

Heisann

for et nydelig skap du har funnet....og jeg synest det var billig!!
Liker godt disse skapene...men de jeg har sett har vært dyre!
Om du skal male eller ikke er valgets kval....
Om du kikker inn til nostalgias Verden har hun et malt i grått...det er kjempefint også :O)
Høres ut som min mann ja....nå har jeg fått forbud om å dra mer inn i garasjen :o)
Men en siste krampetrekning var at han måtte hente to nattbord til meg....kjøpt på Finn i går :o)
Nå skal de få stå i garasjen en liten stund før jeg bestemmer meg for male ...eller ikke....

Ha en fortsatt fin dag :o)

Landlige Hjem sa...

For et nydelig skap!! Tror kanskje jeg hadde latt det være slik ;))
Takk for dine gode ord ,)) Snille deg!!
Ønsker deg en kos kveld!!
Varme klemmer, Anki

Line Elisabeth sa...

Hei:)

For et kjempefint skap! Det var litt av et kupp! Har sett etter et sånt skap selv, men aldri sett et så billig:)
Jeg tror jeg ville malt det, men er fint sånn det er nå også:)

Ha en fin kveld!

Klem Line E.

♥ Netta ♥ sa...

Så flott at du fant veien til meg så jeg kunne finne veien til deg, du har jo en nydelig blogg :-) Her må jeg jammen bli følger og lenke til inne hos meg så jeg kan følge deg videre. Så koselig at du likte bloggen min også. Alle nye følgere er hjertelig velkommen.

Skapet/pisestallen må jo ha vært et KUPP, klart du måtte ha det! Og godt du har en mann som vet hva som gjør fruen glad - hi, hi :-) Vanskelig å si om du bør male det eller ikke. Synes det er kjempefint med den slitte finishen, men det ville også blitt kjempefint i hvitt. Du får la flertallet bestemme eller bare ta tiden til hjelp så finner du nok ut hva du skal gjøre.

Ha en flott dag!

Klem
Netta

Fabelaktig sa...

Finn er genialt!

Ønsker deg en super torsdagskveld, min skjønne!
Stor god klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...