20.9.11

Gevinst - Sans - Bloggtreff

<3 Gevinst <3
I dag har jeg vært så heldig å vinne en
av ekstrapremiene på Give Awayen hos
koselige Rebekka med den flotte bloggen
Hjem og Fritid ;o)
Premien var disse søte koppene. Tusen takk!! ©


<3 Sans Boligmagasin <3
Noen av bildene som er med i reportasjen.

Vi har enda ikke mottatt Sans magasinet med
reportasjen om oss, men vet det er på vei med
posten. Grugleder meg til å lese bladet ;o)


<3 Bloggtreff <3


Nå nærmer datoen for bloggtreffet seg med
stormskritt <3 <3 Happeningen går av stabelen
på Eva Solo Showroom lørdag 8. oktober. Les
mer om dette og følg link til Facebook side med
all informasjon om påmelding mv ved å gå inn på
bloggen Potrinas Potlerier her.

Fortsatt god tirsdagskveld! Snart klar for Grey’s! Y

19 kommentarer:

Camilla- Casual living sa...

oi oi oi, spennende. gleder meg til å se reportasjen;) Ha en fin kveld. Klem

Sweet Chili . sa...

Så gøy! Skjønner godt at du gru-gleder deg, men med et så fint hjem som ditt kan ikke resultatet annet enn å bli bra:)

Det fine "finn" skapet ditt var forresten kjempe fint. For et kupp!

Blir hyggelig å møtes på bloggtreff.

Klem, Pernille

Zondra Art sa...

Your house is really beautiful and so elegant!
Greetings from Croatia, kisses:)

Siri sa...

Hei! Gratulerer så mye med ekstrapremie! Herlige kopper. Jeg fikk bladet Sans boligmagasin i dag, og der fant jeg det nydelig hjemmet deres! Jeg ble helt bergtatt med en gang og måtte nå gå inn og se på bloggen din! Hi-hi. Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre.
Klem Siri

Vera sa...

Ser ut som det ligger ann til en flott reportasje;)
Ha en fin kveld;)klem;)

Trude`s hverdag sa...

Heisann :-)
Så gøy å få være med i Sans.Ikke rart heller da, huset deres er jo bare nydelig :-) Gleder meg til å lese om dere, får jo dette i posten etter at vi bygde med Blink:-) Ønsker deg en fortsatt fin uke :-) Klem Trude

Elisabeth sa...

Oi, oi! Så gøy å være med i en reportasje da! Skjønner godt at de vil lage en fra huset deres!

Fortsatt god uke. Klem fra Elisabeth.

liven sa...

Heisann

så spennende med repotasje da.....skjønner at du er spent!
skapet ditt er nydelig.....og lys grått er jo en så delikat farge. gleder meg til å se hva du gjør....

ha en fin onsdag :o)

Anita S Home and Wine sa...

God morgen !
Gratulerer med repotasje da - såååå moro,legg ut bilder da . du har jo så flott hjem så du skal bare glede deg til dette. Jammen har du vært heldig med trekninger i det siste også - kjempefine kopper du har vunnet.
Ønsker deg en flott høstdag
klem anita s

Fjordlykke sa...

Fantastisk å vinne i
blant! Fine kopper i en rolig fin farge!

Ha en super dag videre!
Klem:)

Myke minutter sa...

Grattis med reportasje, hvor får man tak i det bladet? Jeg har veldig lyst å være med på bloggtreffet, men vi er dessverre opptatt den helgen. Forhåpentligvis neste gang da :) Ha en fortsatt strålende onsdag! Her titter solen frem nå og da er det ikke så verst med høst :)

Villa Minde sa...

Myke minutter: Bladet sendes i hvert fall ut til alle som har bestilt huskatalog fra Blink Hus. Er usikker på om det distribueres til flere. Må sjekke det ;o) Syns du er opptatt den 8. men det kommer helt sikkert flere bloggtreff! Klem L

Fru Andersen sa...

Spennende med reportasje! Er sikker på at den blir super bra, ser jo her at det blir bilder av en flott dame med et flott hus:-)

Er litt usikker på om jeg får bloggtreffet med meg, skal bort i høstferien og returdato er ikke satt ennå.....Må jo bestemme meg snart;-)

Tror det skapet ditt blir lekkert i en matt farge, står her å lurer på gråfarge på et bord og vurderer zanz sine kalkfarger. De er kjempefine!

Mange klemmer!

2nes sa...

Kjempefint hus du har og så spennende med reportasje :) Ønsker deg en flott kveld og legger meg til som følger :) Hilsen Tone

Martilie sa...

Gratulerer med gevinst! Fiiiine kopper..

Og så spennende med reportasje da! Er så fint hos dere, så det fortjener virkelig en plass i magasinet..

Bloggtreffet høres kos ut, men kan bli vanskelig pga høstferien. Men det hadde vært kos å ta turen.. Må sjekke litt..

Tusen takk for alle gode ord ang firmastart, det varmer og er bare såå koselig!

Nattaklem fra Tove

Thelma Louise sa...

Hej.:-)) Heldig du er om dagen.:-)))

oj oj..spennede..skjønner du grue/gleder deg :-) Dere har jo så lekkert hus...litt utenom det vanlige.:-) Kos å se deg også.:-) flott bilde.:-)

Klem

Anns draum sa...

HEi hei:)) Eg fekk Sansmagasinet i forgårs.. Eg såg raskt at her var det noko kjent og tenkte med meg: jammen ho kjenner eg jo;)) Det føles jo litt sånn her inne i bloggverda! Var ein flott reportasje:) Gratulere med den! Og gratulere med gevinsten, har vinnarlukke du:)) Ha ein fin dag vidare:)

Klem frå Ann

Charlott sa...

Hei hei!

Jeg fikk sans i posten i dag, så da tenkte jeg at jeg måtte en liten tur innom hos deg. :)

Vi holder på å bygge drømmehuset selv, og det er alltid godt å stikke innom hos andre for å få noen tips. :)

Huset vi bygger er et hus hvor vi har tatt utgangspunkt i en Blink-modell, men vi har endret en del for at det skulle bli akkurat slik vi vil.

Legger meg til som følger jeg. :)

Fin torsdag!!

Klem C

Potrinas Potlerier sa...

Hei vennen!! Ser jeg har gått glipp av dette innlegget :)

Så spennende med reportasjen, gleder meg til å lese :) Du får ringe meg når du får det i posten, så kan jeg komme bort :) hihi

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...