29.9.11

Et trofè fra Damenes Aften


Hils på hjorten jeg felte på Damenes Aften Y

Dyrekjær som jeg er så passer det bra at
den er laget i et slags gipsmateriale ;o)


Jeg har døpt den Bjarte!
Hjerteputen fra Boligfryd har jeg
vunnet hos herlige Thelma Louise.



Familien min er relativt skeptiske, det må
innrømmes ;o)



Her over døra har jeg tenkt at den skal trone! Først må jeg
bare overtale ”noen” til å hjelpe meg å henge den opp…
Tusen takk for alle de fine kommentarene jeg har fått
i forbindelse med reportasjen i Sans. Snille dere!


YYY

Jeg vil også ønske mine nye følgere Y-lig velkommen,
håper dere vil trives her!

24 kommentarer:

Sanselig interiør sa...

oooh, liker. Den kan de jo ikke være skeptisk over, den er jo til og med hvit;) Nei den var kjempe fin... Jeg tror det blir så fint:) regner med at vi får se hvordan det blir på veggen;)

Ha en fin kveld.
klem

Sanselig interiør sa...

forresten, hilsen camilla ( innimellom så kommenterer jeg nok med sanselig navnet;) )

Norwaystyle sa...

Stilige Bjarte. Han kommer til å trone fint på veggen din. Jeg løp for å kjøpe Sans i dag, men fant det ingen steder. Så nå at du har oppgitt en mail adr, så nå skal det fikses. Gleder meg sånn til å lese artikkelen fra hjemmet deres :-).

Norwaystyle sa...

Stilige Bjarte. Han kommer til å trone fint på veggen din. Jeg løp for å kjøpe Sans i dag, men fant det ingen steder. Så nå at du har oppgitt en mail adr, så nå skal det fikses. Gleder meg sånn til å lese artikkelen fra hjemmet deres :-).

Villa chic sa...

Hei:-)
Så fin han Bjarte er,det er godt han ikke er "ekte" - det hadde kanskje vært litt vemmelig....
Ser på innlegget ditt under - så gøy da, å ha boligen sin på trykk:)Et lite spørsmål: Ser litt av et stort gulvteppe mellom kjøkken og stue - kan jeg spørre om hvor du har kjøpt det - det ser så lekkert ut. Klem fra meg :-)

Lulle og Laban sa...

Hei :)

Så utrolig fin hjort. Heldige deg som fikk med deg damenes aften!

Og gratulerer med inllegget i SANS! Så stas. Dere har et fantastisk hjem!

Gleder meg til å hilse på deg neste lørdag :O)

Carinaklem

Villa Minde sa...

Villa chic: Teppet er fra Riviera Maison og er kjøpt på en interiørbutikk på Kolbotn som heter Monicas Interiør :) Ha en fortsatt fin kveld! Klem

Franske drømmer sa...

Bjarte kommer til å passe perfekt over døren der- det får bare mann og barn bare innse ;)

Morsomt å se reportasjen av dere
- flotte mennesker!! ღ

Ha en finfin kveld!

Venter fortsatt på deg og pidestallskapet i sveitservillaen min ;) Hihi!

Klemmer

Har en drøm... sa...

Så KUL!
Tipper det blir knallbra med den over døren;))

Klem Line

Anitas Interiør verden sa...

He he flott fyr han Bjarte, blir sikkert fin på veggen. Gleder meg veldig til damenes aften, blir vel med noe hjem her også :-)

Ønsker deg en fin helg
Klem Anita

Anette <3 Luca Lino sa...

Så stilig. Den blir nok kjempe fin der. Har lyst på en slik jeg og. Så bra du har funnet en som er laget i gips er nemmlig dyrevenn jeg og. :=) Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?

Ha en fin fin dag.

Klem Anette

Villa Minde sa...

Anette: Den er fra Bohus. Jeg heiv meg (bokstavelig talt!) over det eneste eksemplaret de hadde i "min" butikk så jeg anbefaler deg å være rask ;o) Håper du får tak i en du også! Ha en fortsatt fin fredag! Klem L

Vera sa...

Bjarte er cool;)
Lykke til med overtalelsen,
med litt kvinnelig list
så er vel saken (hjorte?)biff?? ;)
ha en strålende helg!
håper vi får litt mer av varmen som var i går;)
klem Vera

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer - råkul:-) God helgeklem Siv

nr14 sa...

Bjarte har jeg titta på selv;)...litt i overkant hjorte-frelst og hengte opp en kjempestor hjort i gangen idag:)

Blir fint å plassere ham der du har tenkt:)

Anonym sa...

Var det du som knipsa bilder av den på Vinterbro? :)

Villa Minde sa...

Anonym: Nei, men det var ei som tok et bilde etter at jeg hadde sikret meg den ;o)

Fabelaktig sa...

ohlalala! Det var ikke dårlig jaktutbytte! En sånn kunne jeg felt selv også *knis*


Ønsker deg en fabelaktig helg, kos deg og nyt den!
Jeg skal bare slappe av og bruke tid med mine nærmeste. Tror det trengs etter en lang uke.

Smil og klem
Maia

Thelma Louise sa...

Hej...)) Tøff den er..blir spennede når du får den på veggen..når noen er så snille å hjelpe deg..tjhii..godt puten er på plass.:-))

Ha en strålende helg.:-)

Klem

Martilie sa...

Herlig, blir stilig over døren :)

Gratulerer med ny flott gevinst, kjempekos!

Lekkert inngangsparti høstpyntet og klart for dunkle kvelder..

Og for en flott helg, varmt, sol og rene sommeren. Bare å NYTE!

Ha en skjønn helg!

Klem fra Tove

Bettum Villa sa...

Den var jo kjempe stilig og kommer til å bli et fokuspunkt over den døra. Gratulerer også med artikkelen i Sans.
Sees på bloggtreff.
Klem Madelén

Spirello sa...

Å, så kul! Blir skikkelig bra med den over døra, tror jeg:)

Fant linken din inne hos Fabelaktig. Morsomt å titte på alle bloggene som skal være med på treff;)

Lillekatt sa...

Kule Bjarte!! hi hi!!

Gleder meg til bloggtreff - og så glad for at jeg fant bloggen din inne hos Fabelaktig!

Tommensgirl sa...

Hei:)
Kjempe fin Bjarte:) Kjempe fin reportasjen i Sans:) Nydelig hjem dere har:)
Tittet innom for å snike litt på hvem som kommer på bloggtreffet:)
Ha en fin dag:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...