2.9.11

Bloggtreff Oslo/Akershus


Etter Glansdagen var det mange som synes det hadde vært moro
med et lokalt bloggtreff også. Søte og driftige Anne Grete
med den herlige bloggen Potrinas Potlerier tok utfordringen
på strak arm og satte i gang prosessen.
(At hun var høygravid og nå nylig har fått den skjønneste lille prinsesse
var overhodet ikke noe hinder for henne ;o))

Trykk på linken eller bildet for å komme inn til PotrinasPotlerier.
Der finner du mer informasjon og mulighet for å stemme på tid
og sted som passer for deg. Spre gjerne rykter om treffet på din
blogg også (man jo ikke være fra Oslo eller Akershus, alle bloggere
som har anledning er selvfølgelig ©-lig velkomne!).
Ønsker alle en riktig god helg og håper å se mange
av dere på bloggtreff!
YYY

7 kommentarer:

Landlige Hjem sa...

Så utrolig koselig <3
Skal ta meg en tur forbi ja ,))
Håper alt er bra med deg ;))
Önsker deg en knallfin helg!!
Klemmer Anki

victoria (huset i byen) sa...

Var utrolig koselig å treffe deg også, og gleder meg til bloggtreff, og godt at du tok turen innom meg, så jeg fikk tittet inn hos deg også ;)
en god helg til deg også.... klem victoria

Vera sa...

det er så flott når noen tar initiativ;) det blir sikkert gøy!!!
Ønsker deg en god helg;)
Klem vera

Julie´s drømmehjørne sa...

Jeg skal være med:) Vota selvsagt på Ski jeg da, men skal vel klare å ta toget til Oslo om jeg må:) ha en fin kveld:) Klem Julie

Heddas gode grunner sa...

Dette fikk jeg lyst til å være med på. Det hadde vært veldig hyggelig å treffe dere igjen! :)

Rebekka :o) sa...

Så koselig med bloggtreff da :o)
Hadde jeg ikke bodd så fryktelig langt unna, så hadde jeg nok meldt meg på. Blir nok i det lengste laget for meg og reise,(150 mil)

Koselig ar du ville følge bloggen min :o) Har en giveaway gående, hadde vært hyggelig om du ville være med på den :o)

For et fantastisk flott hus du har, helt etter min smak. Både huset og interiøret er bare lekkert :o)
Ønsker deg en superflott mandag

Klem

Tone sa...

Å så kjekt, bare så synd at jeg bor så langt unna, men kanskje vi burde få oss et bloggtreff her borte også:) Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Klem Tone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...