20.8.11

Stilmix


For mange år siden kjøpte vi et nybygget funkishus og stilen var da, naturlig
nok, en helt annen en nå. Vi fant fort ut at det ble vanskelig for oss å gjennomføre
stilen, spesielt siden vi syntes det var nesten umulig å være gjennomført minimalistiske.
Jeg synes fremdeles funkis er utrolig stilig, men har innsett at jeg nok er litt mer
"landlig kos"/stilmix-typen ;o)

Men, det er noen elementer fra funkistiden som jeg absolutt ikke kan
være foruten. Et av dem er min elskede PH lampe fra Louis Poulsen.
Lampen er original og veldig gammel. Jeg var så heldig å få kjøpe
den fra en tidligere arbeidsgiver, som hadde hatt lampen stående på
et møterom i mange tiår Y Y

 Så, stilkrasj eller ikke - lampen får bo her hos oss ;o) Jeg innrømmer
at det ikke er  veldig lett å finne et sted i Villa Minde hvor den virkelig
ser ut til å høre hjemme... For tiden står den i gangen utenfor stuen;o)

Kanskje det flere enn meg som har skatter som kanskje ikke passer inn,
men som man likevel MÅ ha stående fremme?

YØnsker alle en fortsatt god helg!! Y


11 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei hei!

Nå har jeg sittet og sett på mange innlegg fra deg! Du har det så vakkert! Mye inspirasjon å hente fra deg!

Klem fra Elisabeth.

Ingunn sa...

Du har jo funnet et perfekt sted for den flotte lampen! Så heldig du var som fikk tak i den.
Jeg tror vi kan kombinere mange stiler hvis det bare ikke blir for mye av alt. Litt balanse må det nok være og det klarer du fint i alle fall !
Ha en fin helg.
Klem fra Ingunn:)

Zondra Art sa...

I lake it your decration, looks very interesting and creative!

Happy weekend:)

Mailinn`s interiørblogg sa...

hei. fant deg etter en kommentar du hadde lagt inn på home & cottage=) så flott et hus du har. og mange vakre bilder. Jeg la meg til som følger her hos deg ja=) ta gjerne en titt innom meg også, alltid koselig det. ha en fin dag0)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snyggt och blanda lite stilar, jag tycker lampan passar jättebra i din hörna med fåtöljen. Du bor i ett jättevackert hus, älskar dina fönster.
Må gott
Kramar
AnnaMaria

Franske drømmer sa...

Herlige innlegg herfra den siste tiden :) badet er jo bare knallfint!

Hyggelig å se at dere fikk en velfortjent sydentur!

Ha en finfin søndag!

klemmer

Martilie sa...

For et lampekupp! En fantastisk skatt :)

Jeg har sansen for litt stilmix og synes man kommer greit fra det hvis man gjør det med omtanke. Synes lampen var et flott blikkfang i gangen :)

Ha en skjønn søndag, kos deg masse masse.

Klem fra Tove

Daisys home sa...

Så flott stilmix du har i hjemmet. Det er jo netopp den som skaper et flott hjem. At man kan blande og mixe sin egen personlige stil.
Ha en fortsatt finfin kveld
klem

Camilla`s Castle sa...

Gjennomført interiørstil i hjemmet kan ikke sammenlignes med et hjem fyllt av personlighet. Det er jo nettopp det denne lampen er!:) Synes det er viktig å beholde litt personlighet!

Viola sa...

Vilken härlig blogg du har :) lampan helt underbar, ha en fin dag, kram VIOLA

Fru Emma sa...

Hei. Du er vinneren av to kopper fra min nettbutikk, Fru Emmas interiør og klær. Kan du kontakte meg på mail:mabringedal@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...