14.8.11

Sommeren 2011

Nå nærmer 4 ukers ferie seg slutten her i huset.


Det har vært lite blogging fra denne kanten. Etter at katastrofen
rammet Norge i sommer så måtte jeg gå noen runder med meg selv i
forhold til hvorvidt jeg kunne fortsette å blogge om hus og lysestaker,
når så mange var rammet av det ufattelige.
 

Sommeren har jo likevel gått sin gang med late dager på verandaen
og litt mindre late dager, spesielt for min kjære garasjebygger.


Straks klart for takstein og garasjeport.


Det skal fylles igjen inn til garasjen og så blir det en låvedørløsning
inn til loftet, slik at det blir enkelt å få inn ting og tang som skal lagres.
Tror det kan bli en koselig uteplass her etter hvert Y


Ja, og så røyk vi på en liten sydentur likevel da. Vi tok med
yngstemann en uke til Bodrum i Tyrkia. Det var utrolig deilig
å bare late seg i noen dager.


I morgen er det imidlertid tilbake til jobb.
Men, selv om det er herlig med ferie, så skal det egentlig bli
godt med litt hverdag og rutiner igjen. Merkelig nok! ;o)

YYY

10 kommentarer:

Anitas interiør verden sa...

Deilig med ferien men godt når hverdagen kommer igjen det synes nå jeg. Ser ut til at dere har hatt en fin sommer, deilg med litt syden varme.
Ha en fin søndags kveld
Klem Anita

Fru Eriksen sa...

En spesiell sommer har det vært.... Deilig å komme seg bort litt! Vi var bare ca 100 meter unna bomben i Oslo. Har skrivd et innlegg om det på min blogg. Forferdelig opplevelse, men heldigvis fikk vi ingen fysiske skader.. Men har lært hva som er viktig i livet, og at man må nyte hver dag man får!!

Ønsker deg en fin ny uke!

Klem fra Kathrine!

Anno 2009 sa...

Hei og velkommen tilbake fra ferie og tilbake til bloggen din;). Veldig glad for at du velger å blogge videre da, men skjønner godt hvorfor du tenkte tanken om å gi deg. Ser ut som dere likevel har hatt en hyggelig og avslappende ferie, tross alt:).

Spennende å se den ferdige garasjen etter hvert da. Flink mannen din er;).

Ha en strålende flott uke;).
Klem fra Marilinn

Hilde sa...

Ja da er det snart hverdag for dere også? JA det er rett som du sier, det er litt godt også:-) Ja det skjer saker og ting hver dag nå, så da ser du endelig at det går fremover! Hurra! Det er gøy å følge med! Og dere får den flotte garasjen! Ser jo kjempe fin ut! Fikk ikke dobbelgarasje vi da, men skal nå bare ha en bil etterhvert...Eller en bil og en el.bil faktisk. Fikk mye, men ikke alt...Ha en flott uke! Klem fra meg!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det var nok godt med litt varme ja :) Håper dere får fine hverdager!!

Lottemora sa...

Ja, jeg gikk også noen runder med meg selv før jeg klarte å komme i gang med blogging igjen. Men deilig å blogge om livets små gleder, det er så viktig! Klem Lotte

Vera sa...

Godt å se nytt innlegg fra deg;)
Tenkte litt de samme tankene som deg,men nei det er så mye å glede seg over i denne verden,så hvorfor ikke skrive om det? enten det er stort eller smått, meterialistisk eller moralskt;)
Godt med ferie,men jammen er det godt å kjenne på at en gleder seg til hverdagen;)
ha en fin hverdag;)))
klem Vera

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)
Kjempefin og spennende blogg du har:) Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

Ønsker deg en finfin uke videre:)
Klemmer Marianne

MissMette sa...

Hei og velkommen tilbake ღ
Hørtes ut som herlig ferie
uker du har hatt, og jeg
kan tenke meg at det var
deilig i Tyrkia ღ Det var
stille fra meg også i sommer
men er nå tilbake for fullt
Godt å kommer igang igjen :)
Ønsker deg en flott uke ღ
Klem fra Mette

Anette Willemine sa...

Velkommen tilbake! Koselig å se deg her igjen. :) Jeg har også hatt en rolig sommer på bloggen, med færre innlegg enn vanlig.
Nå synes jeg det er viktig å glede seg over livet, selv om den, når vi minst venter det, kan overvelde oss med brutale opplevelser. I stedet for å tenke at bloggen kan være et sted hvor kun overfladiske ting og temaer blir delt, tenker jeg at det kan være nettopp noe vakkert vi ønsker å dele med hverandre.

Ferien din til Tyrkia hørtes ut som et deilig avbrekk fra kalde og våte Norge. Tenker dere koste dere masse.

Så herlig bilde av hunden din fra det flotte kjøkkenet ditt! Er det en Dansk Svensk Gårdshund dere har?

Ønsker deg en god kveld, søte deg.

Klem,
AW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...