17.8.11

Prosjekt champagnekant


Plutselig var hverdagen her og jammen er det litt godt å få normalisert
dagene etter en lang ferie. Hyggelig å være tilbake både på jobb og i
bloggverdenen. Tusen takk for alle koselige kommentarer og
hjertelig velkommen til nye følgere! Y

Vi (i hvert fall jeg...) har så smått begynt å planlegge høsten og vinterens
gjøremål i huset. Det er fremdeles rom som ikke er helt ferdige. Et av
dem er hovedbadet, som stort sett disponeres av de unge håpefulle ;o)

Vi skal flislegge rundt badekaret og det skal også være en såkalt
champagnekant ;o) Men, jeg klarer ikke å bestemme meg for
hvilken type fliser jeg vil ha. Alle gode forslag mottas med takk!

Veldig vanskelig å ta ordentlige bilder av badet, det blir helt feil lys...
Vi har en fondvegg med blomstermønstrede fliser og så er det hvite
fliser på resten av veggene og svarte matte fliser på gulvet.
(New Glory fra Villeroy & Boch)

Jeg klarer ikke helt å besemme meg for om jeg skal ha de med
blomstermønster på rundt badekaret, de hvite eller kanskje
svarte mosaikkfliser. Blomsterflisene finnes også i svart så det
er jo enda en mulighet... ;o)


Ønsker alle en fin torsdag!
YYY


8 kommentarer:

Camilla`s Castle sa...

Skikkelig fint bad! svarte mosaikk fliser kunne vært kult da.. hvis ikke ville jeg valgt de blomstrete dere allerede har på veggen. De var lekre!:)

Heddas gode grunner sa...

Hei! Hyggelig å lese et nytt innlegg hos deg :) Håper du har kost deg skikkelig hele sommeren, og ladet batteriene før jobb. Det var greit å begynne på igjen i dag synes jeg, selvom en aldri får for lang ferie..
Badet deres ser veldig fint ut! Jeg er ikke den beste til å ta beslutninger når det gjelder slike valg; men kanskje en liten stemme for blomstrete fliser fra meg.. ;)
Ha en fin arbeidsdag i morgen!
klem

Camilla- Casual living sa...

Nydelig bad, når det kommer til fllisevalg, så melder jeg meg ut og venter i spennening på hva du velger:) Fliser til bad synes jeg er vanskelig.

Ha en fiiin dag. Klem

Har en drøm... sa...

Så lekkert bad!!
Liker veldig godt helt hvite fliser, så jeg ville nok valgt det rundt badekaret ♥ er så delikat og "ret" med hvitt;))

Elsker lampene og stigen, knallfint!!

Ha en fin dag!

Klem Line

Heims lille verdenshjørne sa...

Huff, vanskelig det der kan jeg tenke meg! Kan aldri skjønne hvordan jeg skal bestemme meg når vi skal bygge hus. Det er jo så utrolig masse flott! Men det blir jo som regel bra uansett;) Lykke til med valget! Blir gøy å se hva du faller på:)

Martilie sa...

Ahh - bare sååå lekkert bad :)
Lykke til med flisevalget. Jeg elsker kontraster, men hadde nok safet på flisene og heller valgt spenstig tilbehør :)

Så kos at det ble sydentur på dere, etter en fuktig sommer tenker jeg det gjorde godt!

Nyt dagene..

Klem fra Tove

Anne sa...

Nydelig bad :)
Likte virkelig godt lampen! Hvor har du kjøpt den? :)

Villa Minde sa...

Anne: Tusen tak for hyggelig kommentar. Taklampen er kjøpt i Sverige den er av merket Markslöjd og heter Hellekis. Klem L:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...