27.8.11

Herlig innevær


Her regner det i bøtter og spann og det er ingen tvil om at
høsten begynner å nærme seg. Men, det er jo veldig
koselig å tenne lamper og stearinlys igjen YYY  


Bilde lånt fra nettet.

I kveld blir det hjemmelaget sushi og sashimi her. Min kjære
er veldig flink til å lage i stand og jeg ”hjelper til” (dvs koker ris
og tar et lite glass hvitvin, mens jeg holder han med selskap J)
Vi bruker vanligvis Salma til sushi, men i dag skal vi prøve
Aurora, som visstnok skal være helt fantastisk god.
 Tusen takk for alle koselige kommentarer og ©-lig
velkommen til mine nye følgere!

Y Ønsker alle som er innom en fin kveld Y

24 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ha en fortreffelig kveld i det flotte huset deres!

Klem fra Elisabeth.

Heddas gode grunner sa...

Høres ut som en grei arbeidsfordeling :) Kos dere i kveld!
klem

Camilla- Casual living sa...

så gøy å lage selv, jeg er "stamkunde" på å bestille det fra sushi asia jeg da;) kooos dere. klem

Hilde sa...

Ha en super helg videre og mmmmm...sushi er godt ja! Ble litt sulten kjenner jeg...:-) Høsten er deilig deilig men kjenner at motivasjonen ikke er på topp til å ordne og fikse i huset...ser bare framover,, ikke så rart kanskje...klem fra meg:-)

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Kos deg i høstværet med stearinlys og sushi tilberedt av mannen;). Selv smakte jeg sushi for første gang forrige uke... Dessverre klarte jeg ikke å like det.. Kanskje en annen gang da...;)

God lørdags kveld;)

klem fra Marilinn

Norwaystyle sa...

Dere har det så flott :-). Høres ut som dere kommer til å få en hyggelig kveld. Jeg hadde også tenkt å kose meg med sushi, men Smart club var utsolgt, så da får det bli en annen kveld. Hjemmelaget høres så utrolig godt ut. Kos dere i kveld.

Vera sa...

Tusen hjertlig takk for stemmen din og gode ord;) det gjør meg GLAD;)
Så heldig du er som får tilberedt;)
Jeg har prøvd for lite,har bare smakt hjemme hos en vennine,men det var etter oppskrift fra en svensk venn, han har sølv fra et suchi-EM og driver sushirest.i Malmø.Likte det godt da;)
her er det oxo regn,men helt ok for da blir det sterinlys og film; "Yesman" med Jim Carry.
Nyt kvelden;)
Klem Vera

Potrinas Potlerier sa...

Kos dere!! Nyt kvelden :)

Skål fra nabo'n ;)

Balke gård sa...

Å, for et vindu, som et maleri!! Nydelig hus! Klem, Marianne balkegaard.com

Emidoras verden sa...

Ikke verst å sitte inne når man har det så koselig:)
For et herlig vindu da!!
Kos dere og fortsatt fin helg!
Klem..

Martilie sa...

En perfekt kveld hos dere :)

Elsker arbeidsfordelingen hos dere.. Samme her - mannen både liker og er kjempeflink med mat. Er så deilig å bare få det servert :)

Kos dere med søndag!

Her har det vært Hadeland Glassverk, loppis, auksjon etc.. Synes jeg har gjort flere scoop ;)

Klemmer fra Tove

Chilli Charm sa...

Velkommen inn i Chilli Charm klanen. Alltid gøy å få en ny følger og søte kommentarer :) Tusen takk. Skal selv se litt på bloggen din nå. Ser ut som du har et fantastisk hus :) Herlig!
Ha en fin søndag!
Klem Chilli Charm

Chilli Charm sa...

Javisst var det ett flott hus :) Må være deilig med nytt hus, og ikke minst skape drømmehuset helt fra bunnen av! Digger terrier'n din forresten :)
Tror du vil like boken jeg anbefalte. Ser ut som den kan kjøpes på nett også.
Vi tastas :)
Klem Chilli Charm

Tone sa...

Nydelig hus dere har, og håper maten smakte:) Ønsker deg en fin uke! Klem Tone

Camilla`s Castle sa...

Elsker huset deres!:) Fint bilde i innlegget. Håper sushien ble bra!

Ha en fin søndag!

mona.z sa...

Kan nesten ikke se meg mett på det flotte huset deres, virkelig et drømmehus. Liker så godt innngangspartiet med den flotte terrassen over, og de store lyse rommene. Sushi er virkelig godt, pleier å spise det ute, men bør nok lære meg å lage det hjemme også, god klem fra meg:)

Fabelaktig (Maia) sa...

Hei Hei!

Takk for fabelaktig kommentar inne hos meg, det både varmer og gleder :)

Såå koselig blogg du hadde! Jeg legger meg til som følger og kommer nok straks tilbake :)

Kose deg masse i kveld! Jeg elsker Sushi! Så er litt misunnelig... Vi har vært i skogen og kost oss i dag, så nå skal det bli boller og kos :)

Fabelaktig start på uken til deg og dine!

Klem

Ruths datter sa...

For et nydelig vindu i dette rommet. Rene smykket.
Klem

Villavoni sa...

For et fantastik vindu. Det var kjempe lekkert. Synne

Anette Willemine sa...

DÅN! Det vinduet deres er bare vakkert! Forøvrig ser stolene dine ut til å ligne veldig mye på mine, både farve og fasong. ;)

Her blir det innetid i dag. Skikkelig vått og trist. Har liggende noe stoff jeg kunne ha sydd puter av, men det er nok denne malejobben i stuen som fortsatt er i gang. :)

Ønsker deg en fin dag i regnet!

Klem,
AW

Bente sa...

Herlighet for et nydelig vindu. Hele rommet er nydelig.

Ha ei flott uke

Klem

liven sa...

Heisann og takk for hilsen!
Så utrolig nydelig det var her hos deg!!
Må kikke litt mer jeg....
Sushi har jeg ennå til gode å smake...er litt "pysete"..

ønsker deg en fin tirsdag :o)

Carolines Småbruk sa...

Hei hei :) og takk for kommentar... Hyggelig det. Må si det samme om Villa Minde - får masse inspirasjon fra huset deres..nydelig hus. Vi skal begynne å bygge hus til våren, og det er mye avgjørelser som skal taes :) men en spennende prosess :)

Nyt høstværet!

Klem

Sweet Chili. sa...

Hei:) Tusen takk for koselige ord på DIY tavlen min. Gøy å kunne inspirere litt:)

For en lekker stue du har. Vinduene er jo et smykke i seg selv! Hunden din er forresten kjempe søt;)

Klem, Pernille

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...