13.6.11

Trapp og inngangsparti

Den runde trappen er ferdig og jeg er så fornøyd ©©©
Her kommer et lite bilderas ;o)

Noen små detaljer mangler; søylesko skal på og verandaen over
tettes igjen. Midt under den har vi tenkt å ha en hengende utelykt.

Min kjære har "reddet" to eldgamle vinduer fra søppelfyllingen.

En eldre dame hadde renovert sitt over 100 år gamle
hus og skulle kaste disse. Både hun og jeg er lykkelige
for at de fremdeles kan være til glede og ikke
endte opp på skraphaugen ;o)

Jeg elsker roser og håper etterhvert å kunne ha mange
rosa roser i hagen. Foreløpig er det ikke mye hage her
så da får det bli krukkevarianten. Fint det også ;o)







Ønsker alle en riktig god ny uke!

Y Y Y

28 kommentarer:

Fru Eriksen sa...

WOW, det ble rålekkert!!!!! Gratulerer med ny trapp! den gjorde seg virkelig!!!!

Ha en fin uke!!

Klem fra Kathrine!

Vera sa...

ÅÅÅ så fint det ble!!!!
må vere utrolig deilig med et så stort og åpent inngangsparti, i tillegg til å kunne nyte sola der da seff;)))
ha ei god uke du oxo!
Klem Vera

ennahs lille hjørne sa...

LOVE it!!! nydelig altså. Digger den store døra deres, plattingen, søylene og alt. Kjenner jeg er en smule sjalu på det huset;)

Bente sa...

Så nydelig hus dere har. Trappa ble kjempeflott.

Ha en fin tirsdag

Anno 2009 sa...

Åh, lekker lekkert! Skjønner jo veldig godt at du er fornøyd med dette inngangspartiet. Utrolig flott trapp altså. Må si at Mindehuset er og forblir en favoritt hos meg;).

Ha en god uke;).

Klem fra Marilinn

Zondra Art sa...

Your house is really beautiful!
I send you greetings and kisses:)

Havets Datter sa...

Knallfint!!! Du har all grunn til å være fornøyd :)

Anette Willemine sa...

Så flott det har blitt! Nå kom også søylene virkelig til sin rett.

Hva skal dere gjøre med gulvet, male, beise, olje?

Ønsker deg en fin tirsdag!

Klem,
AW

Anitas interiør verden sa...

Hei dette ble jo kjempe lekkert, ikke en trapp du ser hos alle.
Så artig med de flotte gamle vinduene, gjorde seg fint på trappen.

Klem Anita

Annfrid sa...

Nydelig, det så ut til å bli en kjempekoselig plass.

Klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Såååååå koselig det ble på trappa!!! Jeg ønsker meg også et ferdig inngangsparti altså. *litt misunnelig ja* ;)

Ha en flott uke!

MissMette sa...

Så KOSELIG det ble ღ og aldeles
nydelig inngangsparti... Masse
flotte detaljer her også, som
de gamle skjønne vinduene og
de flotte rosene ღ inspirerende
og flott innlegg... Ønsker deg
en fortsatt fin dag, kos deg med
det du gjør på :) Klem fra Mette

Marthe sa...

Det er så aldeles nydelig det vakre hjemmet ditt. Trappen ble knallfin. Vakre roser også. Ser jeg må ta meg en tur på Plantasjen;)

Ha en fantastisk dag!

Monica sa...

Hei på deg.
Skjønner godt at du er fornøyd, kjempelekkert ble det.

Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag.

Hilde sa...

Ja kommer man hjem til deg får man en skikkelig koselig velkomst...Så lekkert og litt hjemmekoselig:-) Ja roser er vakre blomster, og de gjør en bare glad:-) God uke videre! Klem fra meg

Villa Drømmeverden sa...

Smashing ble det!
Er så flott med sort inngangsdør, kanskje jeg må vurdere det.
Rosa roser er min favoritt også:)

Kjenner det kribler litt ekstra i magen når jeg ser slikt nybygd. Gleder meg såå til neste sommer, da er det vel min tur. For ting tar sånn tid...baaahhh! Krysser fingrene for start etter sommerferien.

Klem fra meg:)

Elinpelin sa...

Så utrolig lekkert inngangsparti:) Forresten så har jeg falt fullstendig for huset deres generelt! Så flinke dere er! Ha en fin onsdag :)

Anns draum sa...

Så flott det blei!!!! Veldig fint å ta igjen forma oppe, på trappa nede og:)Flott vindu og!

Ha ein fin dag;)

Klem frå Ann

Mette-Mari sa...

For ett vakkert hus!!!!!! Ble helt stum av beundring!! Gleder meg til å følge deg videre og se flere vakre bilder av ditt nydelige hus. Klem Mette-Mari

Martilie sa...

Ååååå så flott det ble! Fantastisk lekkert med den runde formen på terrassen og trappen.

Er det ikke godt når det blir akkurat som man ønsker..

Nyt terrasse og trappelivet :)

Klem fra Tove

Franske drømmer sa...

åhh, lekkert!!
Det ble jo knallfint!

Og de fine vinduene, da..
Heldiggris!!

Ha en god natt, snuppa!

Klemmer

Lottemora sa...

For et flott inngangsparti!!

Ha en fin søndagskveld, hilsen Lottemora

Heddas gode grunner sa...

Så fint!!! Flott ingangsparti og en fantastisk balkong!
Ser du skal på Glansdagen; kanskje vi ses :)
Ha en fin onsdag!
klem fra Hedda

Camilla- Casual living sa...

Hei. for et nydelig nydelig hus du har. *drømmer*

Jeg så at du hadde kommentert på franciskas innlegg om sanselig, og at du bodde like ved( det gjør jeg også), så da klikket jeg meg innom for å se på bloggen dim, og det er jeg så glad for:) har lagt meg til som følger.

Vi sees kanskje på glansdagen.

Ha en fin dag.

-Camilla-

Har en drøm... sa...

Lekkert inngangsparti!!!
Helt nydelig ♥
Og så herlige vinduer, der var du heldig ja... slike ønsker jeg meg og;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Potrinas Potlerier sa...

Hei kjære nabo!!

Utrolig hyggelig å møte deg på glansdagen igår, og for koselig selskap i bilen hjemover :)

Håper du har hatt en fin dag!

Klem

Julie´s drømmehjørne sa...

Hei hei...
Ser du er nabo med Potrina:) Jeg er vel ikke helt nabo, men fra området...Bor i Ski:) Morsomt med blogger fra området:) Tror jeg så deg på glansdagen, men hilste vel ikke, så mange man snakket med, så man husker neste ikke...Nydlig flott hus dere har og flott blogg!
Klem Julie

Anette Willemine sa...

Hei og takk for sist! Virkelig en flott dag! Så koselig å treffe deg!! Du er akkurat så skjønn som jeg har fått inntrykk av gjennom bloggen din. :)

Håper vi kan sees igjen på et lite bloggetreff i området.

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...