29.6.11

Sans


Jeg har hatt noen hektiske og morsomme dager i det siste.
Først var det den fantastiske Glansdagen (som jo krevde sine
forberedelser (OMG hva skal jeg ha på meg osv!!). Det har vært mange
flotte innlegg og bilder fra Dagen og vi er tydelig enige alle sammen;
vi gleder oss veldig til neste år (håper jo at dette blir en tradisjon ;o))

På mandag fikk vi besøk av 3 koselige representanter fra Blink Hus 
og Sans Boligmagasin. De tok kontakt for en stund siden og ønsket
å lage en reportasje om huset vårt og bloggen min Y

Det var utrolig morsomt å få besøk av proffer og se hvordan de jobbet i forhold til bilder og
motiver som de ønsket å bruke. Vi gleder oss veldig til å se resultatet til høsten en gang :o)

Når man skal i glanset magasin så er det jo lov å kjøpe litt nytt stæsj til huset, ikke sant?
Jeg har lenge ønsket meg denne tredelte oppbevaringssaken fra RM og nå benyttet
jeg anledningen til å få den i hus ;o)

Jeg har fått noen nye følgere i det siste, blant annet flere
bloggere i nærområdet her som jeg traff i forbindelse med
Glandsdagen. Det er så moro og jeg ønsker dere hjertelig
velkommen og gleder meg til blogge med dere fremover!
Kanskje blir det et bloggtreff til høsten? Herlige
Anette Wilhelmine har lansert tanken og jeg synes
det er en strålende idé!

Ønsker dere alle en fin sommerdag!

YYY
 

20 kommentarer:

Potrinas Potlerier sa...

Hei,hei!!

Så spennende med reportasje da, syns du var usedvanlig rolig på lørdag for å vente sååå fint besøk på mandag!

Utrolig hyggelig å møte deg på lørdag, og er helt enig med deg angående treff. Jeg hadde tenkt å ta et lite initiativ til å lage en avstemming på bloggen min idag om et evt treff. Hva tror du om det?

Ha en fin dag.. Her er jeg hjemme med syk liten pike idag også..

Klem

Potrinas Potlerier sa...

Tusen takk for herlig kommentar på stolene mine, jeg digger de!!

Nå har jeg lagd et innlegg om bloggtreff, inn å stem :D

Deilig vær idag, blir nok en tur ut snart :)

Klem

Vera sa...

Så heldig du har vert da;)
Blir spennende å se etter reportasje;)))
Glansdagen var vel fantastisk???føler virkelig jeg har gått glipp av noe stort!!!Det såg bare såååå gøy ut!!!
Jeg skal på shopping i morgen,
så da får vi se hva som blir prioritert av ønskelista...
La Cocina er lekker da;)
Ha en fin kveld;)
Klem Vera

Anno 2009 sa...

Oi, så spennende med en reportasje i Sans boligmagasin. Da gleder jeg meg til å lese den. Vi får den i posten hver gang den kommer ut. Kan love deg den blir gjennomgått fra begynnelse til slutt;).

Den tredelte saken fra RM har jeg også hatt lyst på en stund.. Kanskje den dukker opp på kjøkkenbenken i nyhuset...;).

HGa en fin fin sommer.

Klem fra Marilinn

Har en drøm... sa...

Ååå, så spennende med besøk;))
Gleder meg til og lese ♥
Den RM glasskrukken er lekker!!

Ha en fin kveld!

Klem Line

Camilla- Casual living sa...

Så spennende. Og det er klart du har lov til å gå til anskaffelse av litt nytt da;)

Må si det er imponerende at du hadde tid til å ble med på glansdagen når du fikk så fint besøk på mandag.

Klem

Anette <3 Luca Lino sa...

Kjempe flott hus du har. Masse fint. Lykke til med reportasje,

Klem fra Anette

Camilla`s Castle sa...

Kult med repotasje da! :) Det blir spennende! Så fine roser du hadde på bildet..

Yngvild sa...

Heihei..og takk det samme! var så koselig å møte deg! Du har det virkelig fint.. og grattis med å få det på trykk...høres veldig spennende ut, gleder meg til det kommer ut!:)
Og ja, man kan spise lavendel:)..det er veldig godt som krydder i mat, men spesielt godt i bakverk, foreksempel i brownies..prøv det..så godt:)

Eldrid sa...

psps.. Den meldinga over var ikke fra yngvild..hehe..det er søstra mi, ho har også blogg..hennes data, så ble litt feil her..:)
klem Eldrid:)

Jansson bygger hus sa...

hei :) Så gøy med repotasje! Før Sans bladet og det er alltid inspirerende!!

Ha en god dag!

Monica sa...

Hei på deg.
Så spennende med repotasje, klart man har lov å unne seg litt stasj...

Gleder meg til å se resultatet til høsten.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Landlige Hjem sa...

Hei gode deg, det var så gøy å hilse på deg også!! ,))
Tenk hvor fort dagene flyr, det er allerede snart en uke siden vi satt å "gruet oss litt" til den store dagen ,) Gleder meg masse til neste år ja!! <3
Så gøy med storbesøk!! ;)) Håper jeg får høre mer om når det kommer ;))
Kos deg masse i helgen og ha en strålende skjønn juli!! ;))
Sommerklemmen fra meg,
Anki

Heddas gode grunner sa...

Så spennende! Gleder meg til å se bilder i Sans! (vi har i alle fall fått det bladet i posten før, så håper i alle fall denne utgaven kommer!! Jeg har nemlig også drømt om et Blink-hus.. :) )
Det var veldig hyggelig å møte deg på Glansdagen, og håper vi treffes igjen! :)


klem fra Hedda

Fru Andersen sa...

Så spennende, blir sikkert flott reportasje med fiiine bilder! Gleder meg til å se:-)

Så flott det har blitt på trappen deres! Og SELVE TRAPPEN er jo som et smykke! Kjempeflott med den ovale formen slik som på altanen over!

Takk for gratulasjon da lillebror kom til verden. Det varmet:-)

God helg!

Crinoline sa...

Gratulerer,så spennende med reportasje. Tror ikke jeg har sett Sans,men skulle gjerne ha sett dette magasinet.Glansdagen var fantastisk.

Mamsens hus sa...

Så spennende :)
Klat du kan ha nr skilt selv om huset er nytt. :)
Det finnes så mange flotte skilt, så du finner helt sikkert noe som du kunne tenke deg. :)
Ønsker deg en fin dag.
Klem

Trine sa...

Hei, hei:) Så utrolig spennende med besøk av proffe representanter som viser interesse for ditt flotte hus og inspirerende blogg:)Gleder meg på dine vegner. Alltid koselig å titte inn til deg og det gjør jeg ofte, er bare ikke så flink å kommentere alltid. Litt "treig" på den fronten kan man si:)
Tusen takk for kommentar inne hos meg,blir så glad når noen legger igjen noen ord:)
Klem

Balke gård sa...

Hei og hå mn venn, endelig litt bloggetid, tusen hjertelig takk for alltid så koselige kommentarer!! JA, lo godt sist innlegg da min kjære for 1.gang kommenterte på bloggen, trodde ikke han leste den, men ros ville han ha, hehe...

Så arti med reportasje, gratulerer, det er jo en ære så det skal man være stolt av! Kjempefint hos deg, og den runde utetrappa di var jo bare utrolig kreativ og flott, nydelig møblert også!!! Ønsker deg en finfin sommerdag, klem fra Marianne

Villa Klaraberg sa...

Så utrolig flott det er med den runde utetrappen og så koselig du har pyntet der ute. Masse fine detaljer! Det blir spennende med en reportasje fra ditt fantastisk flotte hus, gleder meg til å se den. Takrosetten og lampen på kjøkkenet var bare heeelt nyyyydelig..LOVE IT!
Ha en flott uke, klem fra Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...