1.6.11

Funnet fra Finn får ny farge

Nå har jeg omsider startet på oppussingen av
skrivebordet jeg kjøpte på Finn for nesten et år siden! J

Jeg har pusset vekk så mye lakk som jeg orket
(sikkert ikke nok, men det er så kjedelig....)

Her har jeg grunnet med heftgrunn. Var ganske sikker på at skrivebordet
skulle bli svart, men det så ut til å kunne bli veldig fint i hvitt også...
Familien var delt i to når det gjaldt fargevalget.

Jeg bestemte meg til slutt for å stå ved første tanke, nemlig å male det
skinnendende svart. Her er første strøket på. Ikke så veldig lekkert
enda, men nå som jeg holder på med tredje strøk så er jeg så glad for at jeg
motsto fristelsen til å male det (også...) hvitt!

Bilder av ferdig resultat kommer nok i løpet av de nærmeste dagene.
Nå er det langhelg og det er varslet SOL og sommer!

YYY 

Tusen takk for alle koselige kommentarer og e-poster og ©-lig velkommen
til nye følgere. Med noen dager fri så får jeg nå endelig tid til å
besøke dere ;o)


9 kommentarer:

Fru Eriksen sa...

Så fint!! Både i sort og hvitt... Har kjøpt kommode på finn. Er veldig i tvil på fargen jeg skal bruke.... Så fin blogg du har!!! :)

Hilsen fra fruen!

Zondra Art sa...

Great makeover, I lake it!
A pleasant evening,kisses:)

Har en drøm... sa...

For et flott skrivebord!!
Digger føttene ♥
Blir nok lekkert i helsort;)

Klem Line

Urban Territory sa...

Et overgrep mot et ellers fint møbel.
Ikke fint i sort, og hadde vært helt skrekkelig i hvitt.

Burde vært pusset, polert og lakkert og stelt med, slik et ordentlig tremøbel skal.

Hvorfor denne trangen til å kline hvitmaling på absolutt alt?

U.T.

ennahs lille hjørne sa...

Åij, stilig:) Lekkert var det. spent på ferdig resultat:)

Jeg er også i malingens ånd for tiden. artig er det å se skatter forvandle seg totalt til akkurat det man hadde sett for seg eller til og med bli bedre :)

Ha en FIN langhelg:)
Klem

Kristine sa...

Det ble kjempefint mamma <3 Du er så flink til å gjøre gamle møbler om til brukbare skatter!

Trine - Franske drømmer sa...

så fint det ble! det ser jo veldig bra ut med noen mørke innslag innimellom også da, alt må ikke være hvitt ;) hihi. look who`s talking ;) her går det jo bare i hvitt.. hehe.

så fint det ble med skjellampen og takrosetten!! rålekkert! jeg er litt misunnelig ;) Heheh!

Ha en fin dag, vennen!
klemmer

mimmi-leone sa...

Dette så lekkert ut med svart farge.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

annchristin sa...

kjempe lekkert ble det :-) Fin blogg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...