27.5.11

Tv-kroken


Innom for å ønske dere alle en riktig god helg!
Her er noen bilder fra TV-kroken vår.

Litt sommerlig lyserosa dilla akkurat nå = )


Stuebordet er fullstendig "krise", men i dag har jeg vært på finn (igjen....) og
kjøpt et megakult bord (håper jeg, for har jo ikke sett det i virkeligheten enda...).

TV er ikke akkurat  lekkert, men innrømmer at jeg er litt
"avhengig" av den... Må jo i hvert fall få med Fruene og Senkveld...


Kommer forhåpentligvis plutselig tilbake med bilder av det nye salongbordet :o)

Ønsker alle en fortsatt strålende helg!

YYY

7 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Kjempefine bilder fra din lekre stue ♥
TV'n er ikke det fineste møbelet vi har nei, men guuuud så god og ha;))
Spennende og se hvordan det nye bordet ditt er;)

Ha en fin helg;))

Klem Line

MissMette sa...

Hei :)
Husker ikke helt om at jeg har vært innom deg
før? - i såfall må det være en stund... Har
sittet å tittet bakover i bloggen din og jeg
må bare si at du har en kjempeflott blogg og
et aldeles nydelig hus ღ Nydelige bilder...
Ønsker deg en riktig flott helg, klem fra Mette

Vera sa...

Viktig med en god tv-krok;)enten vi vil eller ikke...men tv-skap fungerer godt synest jeg da;)Bare å stenge døra når jeg vil ha tv'n vekk;)
spent på å se bordet;)sikkert like lekkert som resten;)
sliter innmari med kommentering om dagen...har prøvd gjennom helgen uten å lykkes...håper denne går;)
og at du har hatt en strålende helg;)
klem Vera

Anonym sa...

Hei! Fin stur du har! Kan jeg spørre hva fargen på veggene heter? Den var nydelig!!:) Hilsen Mari

Villa Minde sa...

Anonym: Tusen takk for koselig kommentar ;o) Veggene i stuen er malt i fargekode S-2005-Y50R. Dette er en farge som vi fikk blandet ut for å passe til tapeten på kjøkkenet så den har ikke noe navn. Mvh Lise :)

Anonym sa...

Hei! Liker så godt bloggen din, du gir meg mye inspirasjon:)
Lurer på hvor du har kjøpt de hvite fine gardinene dine som er i stuen? Mvh Kjersti:)

Villa Minde sa...

Hei Kjersti! Tusen takk for veldig hyggelig kommentar :o) Gardinene er linstoff kjøpt på Ikea og så har min snille mor sydd dem. Nå har imidlertid Ikea fått disse gardinene ferdigsydd også. Min søster har dem og de er veldig fine. Mvh Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...