30.5.11

Sofabord og kommentarproblemer


Etter flere dager uten at det har vært mulig å legge inn kommentarer
hos andre bloggere eller få kommentarer hos meg, så håper jeg nå problemene er over.
Jeg har endret kommentarfeltet til forgrunnsvindu i stedet for innebygd under innlegg
og det ser ut til at det virker (krysser fingrene ;o).

Over til vårt "nye" sofabord fra Finn. Her er det...

Det er litt "spinklere" enn jeg trodde det skulle være.

Det er mulig det bare er en tilvenningssak.....

Kjenner jeg meg rett så blir det stående her til jeg finner et
gammelt bondebord (som er det jeg EGENTLIG vil ha...) og så
blir brettbordet til pyntebord. Men, jeg har lett lenge etter et slikt gammelt
bord med "sjel" så det kan jo ta både votter og vinter
før det er på plass .... ;0)

Nå skal det males. Jeg har endelig begynt å pusse opp det gamle skrivebordet
som jeg kjøpte lenge før vi flyttet inn. Veldig spent på resultatet.
 Bilder kommer snart!  J


9 kommentarer:

Zondra Art sa...

Beautiful table!
Have a nice week.

Martilie sa...

Synes det var lekkert jeg - som et stooort lysfat!

Koselig i TV-kroken!

Jeg skal prøve å endre kommentarfeltet hos meg også, jeg har mistet mitt og det har vært borte i dagesvis. Kjedelig...

Ha en fin kveld og morgendag!

Klem fra Tove

Anno 2009 sa...

Endelig fikk jeg til å kommentere hos deg.. Nydelig bord dette da. Passet godt inn i interiøret ditt. Nydelig stue;).

Klemf ra Marilinn

Anitas interiør verden sa...

Flott bord du har fått deg, men skjønner at det er litt tilvennings sak. Kjedelig med alle disse kommentar problemene. Nå har jeg gjort som deg så får vi se om det hjelper her også.
Ha en fin dag

Klem Anita

Villblomsten sa...

Jeg mistet alle følgeren mine - så dukket de plutselig opp igjen :-)
Men nå går det ikke ann å legge inn bilder ..
Mye rot med blogger nå - håper det går raskt over :-)

Villblomsten sa...

Hei igjen :-)
Bare ett lite tips :

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?
de har litt klær til dame også :-)

Vera sa...

Såå stilig bordet er!!! jeg likte det kjempegodt!!! Kjøpte du det brukt? eller var det finn-"butikk"?
Det ble utrolig flott altså,fikk skikkelig lyst på et sånnt jeg da;)))
Tusen takk for ros av bildene mine!!! alltid gøy når andre oxo liker de;)konkurranse har jeg ikke tenk på,rart med det,men en blir vel alltid litt mer kritisk til sine egne bilder;)
er det lang helg hos deg? ønsker deg en fin en i så tilfelle;)
klem Vera

Mamsens hus sa...

Hei :)
Fine bilder fra stuen din.
Bordet var kjempefint. :)
Ønsker deg en fin dag. :)

Fru Andersen sa...

Kjempefint bord synes jeg! Det var veldig flott med hvitt understell, synes jeg har sett flest slike bord med mørke understell. Om du finner et annet drømmebord senere er det jo bare å sette dette et annet sted;-) Synes det virket lett og luftig og kan sikkert passe omtrent overalt!

Kjempefint å se skjelllampen hengende i takrosetten under her. Dere har fått det så utrolig LEKKERT!

Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...