2.5.11

Prosjekt beising

Den siste tiden har mye tid gått med til å beise huset.

Dette gelenderet brukte jeg halve påsken på. 3 strøk måtte til ;o)

Pynten rundt vinduene tok også litt ekstra tid å beise,
men det er absolutt verdt arbeidet synes vi Y
 
Fargen heterer "Bomull", fargekode S-0502 Y. Det er samme farge som
både verandadører, vinduskarmer og sprosser er levert med.


Nå er vi som sagt snart ferdige. Vi mangler bare 2. strøk på
veggen til venstre og så, helt til slutt, skal søylene bli hvite (hurra!).

Det har vært dårlig med blogging på meg i det siste, men jeg har likevel
fått flere nye følgere og det er veldig hyggelig ;o) Y-lig velkommen skal dere være!

YYY

12 kommentarer:

Zondra Art sa...

Beautiful colors and very elegant home!
Kisses and happy new week.

Marit sa...

Så lekkert det blir :) Det er litt av en jobb, men jammen blir det bra :) Nydelig hus dere har :)

Norwaystyle sa...

Nydelig hus. Vi har samme farge på huset som dere, og er veldig fornøyd med fargen.

Villasol sa...

Gud fro en jobb dere alt har lagt bak dere! Huset deres er jo så nydelig. Og inngangspartiet elsker jeg :-)
Kos deg videre med malingen!

Klem Ingunn

Vera sa...

Helt klart at det var verdt å bruke tid;) Knallfint!!!!
lite nytt hos meg på interiørfronten,
men må nok frem med noen store pensler jeg oxo;)
må nytte seg av det fine været;)))
klem vera

Har en drøm... sa...

Fy søren og det huset deres er lekkert ♥
Så heldige dere er... helt til beisejobben, hihi, da er det kjekt og bo i rekkehus, i midten til og med;)) Har kun en forside og en bakside - svusj, ferdig på noen timer;))

Klem Line

Villa Drømmeverden sa...

Åååå så lekkert det blir! Absolutt verdt alt arbeidet. Herskapelig!

Vi skal ha murfasade på huset, good bye beising:) Bare å dra frem høytrykk-spyleren.

Gleder meg til å se ferdig resultat!
Fin uke til deg.
Klem fra Margit

Anns draum sa...

Aldeles nydeleg altså!!! Ja, detaljar er noko herk å male, men det er gløymt når ein er ferdig!

Klem frå Ann

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flott og delikat det blir, virkelig lekkert:))

Ønsker deg en flott uke:)
Klem Marianne

Anette Willemine sa...

Huset deres er så flott! Liker så godt alle detaljene som er der uten å være påtrengende tilstede.
:) Mye jobb å beise/male, men deilig når man er ferdig og det er mange år til neste gang. :)

Ønsker deg en fin uke!

Klem,
AW

Fru Andersen sa...

Det blir SÅ fint!

Gleder meg til å se bilde av skjellampen og takrosetten når de kommer på plass også. DU har virkelig SANSEN!

Tirsdagsklemmer!

Edita sa...

Hei
Lekker hus dere har og så finn blogg :-) Likte veldig godt balkong. Er rekkverket kjøpt ferdig? Vi skal ha ny rekkverk på terassen og jeg kikker litt rundt. Håper at du får tid til å svare. Ha en flott kveld :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...