9.4.11

Takrosett

Utålmodig dame og fornuftig mann...

Her ligger min nyervervede takrosett klar for maling og ikke minst
for å komme på plass i taket sammen med skjellampen.
Jeg var (er) SÅ klar for å få alt på plass...

Min kjære er imidlertid av den oppfatning at før vi setter i gang med
prosjekt takrosett/lampe så må vi prioritere å beise huset. Det er mye viktigere!
Jeg skjønner jo det jeg også ,men... Hva har skjedd med Ole Brumm-prinsippet??

Så her ligger takrosetten pent pakket inn i esken sin,
i et hjørne, sammen med lampen. Sukk....

Men, det er jammen mye å glede seg over også. Tenk at jeg har fått over 100 følgere!!
Velkommen til alle nye og tusen takk for alle kommentarer og tips fra både gamle og nye bloggevenner!

YYY

13 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Kjenner det godt igjen - her i huset har vi også ulike ønsker om prioriteringer. Det eneste som kanskje kan hjelpe er litt god gammeldags kvinnelist ;-)

Nydelig rosett, og flott lampe! Ønsker deg en fin lørdagskveld! Klem fra Livy

Heims lille verdenshjørne sa...

Åååå:) Nydelig rosett:D

Martilie sa...

Skjønner deg så godt.. Den lekre lampa og rosetten - klart du er utålmodig etter å få den opp.

Husbeising er jo klart viktig, men...
Av og til hjelper det ikke engang å blafre med øyenvippene ;)

Sats på rask husbeising :)

Nyt kvelden og god søndag!

Klem fra Tove

Kaoskontroll sa...

Arg... menn altså! Alltid må de være så snusfornuftige. ;) Har levd med det der i mange år jeg også. Men her er det min far som er den fornuftige. Jeg sier male rom, han sier male yttervegger. Jeg sier male ett møbel, han sier male vinduslistene ute. Så i fjor malte jeg alt jeg kunne ute, så fort det var vær til det, og fortsatte inne på kvelden, eller når det ikke var utemalevær. "Så flink du er!" sa han da, MEN så tilsynelatende ingenting av det jeg hadde gjort innvendig. Det var kun de nymalte flatene utvendig som gav han stjerner i blikket. Det er jo det som bevarer selve huset må vite! Mannefokus! Hehe

Klem

Mitt Landliv sa...

Nyyyydelig takrosett! Forstår godt at du verker etter å få den opp :)

Hilde sa...

Hei hei! Bare sååååå nyyyydelig takrosett da! Ja fy søren altså....Du er heldig som får dette altså....Funker dessverre ikke så bra med takrosett i et funkishus?? Eller...?? hehe...nei tror ikke det altså...Mannen hadde fått hakeslepp og bakoversveis på samme tid hadde jeg foreslått det....Eller er det så feil at det blir kult?? Hmmm.....Hvor har du kjøpt den og fra hvor?? hehe...dette må jeg sjekke ut....(men tror nok ikke det blir...bare eker litt med tanken...Ja kjempe artig med rammetillatelsen, og er superutålmodig for å begynne nå.... Klem

mona.z sa...

Vakker takrosett! Er ikke alle menn sånn da? Kjenner meg i alle fall godt igjen. Har en god del saker liggende på vent, klem:)

Trine - Franske drømmer sa...

hehe, disse mannfolka, altså ;)
Skal jeg komme å hjelpe deg? ;) Hihi!
Takrosett står høyt på ønskelisten her også - det er jo bare så vakkert!!

Så flott garderobeskapet ble!
Passet helt perfekt inn i gangen hos dere :-))

Ha en skjønn kveld, vennen!

Klem

En begynnelse... sa...

Du hjalp oss virkelig og finne slike steiner vi var på utkikk etter!! :) Blir så spennende å få de på plass!! :)

Dette blir griselekkert!!! Elsker skjell lamper og takrosetten ser veldig lekker ut!! :)
Dette blir spennende!!

Klem Cecilie :)

Hilde sa...

Hei hei! Nå har Malerjentene lagt ut tipset om funkis takrosett på siden deres, så da kan du se tipset...Det er absolutt noe for meg, så da blir det vel sikkert dette på mor....hoho...ønsker deg og dine en riktig god påske!! Klem

MissMette sa...

Hei, så koselig og inspirerende blogg du har ღ
Her la jeg meg til som følger :)

Nydelig takrosett, og slik lampe ønsker jeg meg
også, bare sååååå fin ღ Ønsker deg en fortsatt
god påske, klem fra Mette

Horn Interiør sa...

Utrolig fin blogg du har :) Fikk akutt behov for å bygge mitt eget hus ;)

Anonym sa...

For et nydelig hus:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...