4.4.11

Garderobeskap i gangen


For en stund siden kjøpte vi et garderobeskap fra en møbelsnekker
som holdt på å restaurere en gammel villa. Skapet var opprinnelig bygget
på stedet og vi kjøpte det i deler. Det er i heltre og kjempetungt.

Min flinke flinke kjære har tilpasset skapet og bygget det inn med samme
veggpanel og belistning som vi har i resten av gangen.
Nå ser det ut som det "alltid" har stått her Y

Glasset i skapdøren er nydelig gammeldags "ruglete" Y


Til slutt malte vi skapet i samme farge som veggene.

Slagbenken på motsatt side av gangen Y


YYY

18 kommentarer:

Villa Drømmeverden sa...

Nå måtte jeg tvinge min kjære til å se på pc'n:)
Se her, sånne vil jeg ha!
For jeg ønsker meg hvite skapdører på rekke i hallen vår. Og med store diamantknotter (fra butikken min). Det var visst ikke utenkelig det:) Jippi!
Kjempeflott skap, love it<3

God uke til deg!
Klem fra Margit

Trude`s hverdag sa...

Wow... for et lekkert skap, resten av hallen er jo også bare så nydelig møblert. Du er utrolig flink med en veldig god smak. Bilder fra Villa Minde er alltid en nytelse å se:-) Ønsker deg en fin kveld :-) Klem Trude

Monica sa...

Nydelig skap! :) Passer jo perfekt inn i gangen :) Fine bilder du viser :)
God mandagskveld! Klemklem

ennahs lille hjørne sa...

Å så vakkert!! virkelig nydelig skap, det passet jo perfekt hos dere!!!

Ha en fortsatt fin uke:)
klem

Zondra Art sa...

Beautiful, I lake it!
Kisses and happy new week:)

Camilla`s Castle sa...

Kjempe fint! Det er stilig med innebygde møbler slik synes jeg. Vi skal også bygge garderobeskap inn i hallen:)
Fine lister dere har på også.
Hvor har dere kjøpt taklister fra?

Mitt Landliv sa...

Så lekkert! Er så enig - det ser ut som det alltid har vært der. Virkelig flott, og ruglete glass gir det sjel:)

Koselig blogg, jeg kommer gjerne tilbake.. så gratulerer med følger nr 100! :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempelekkert! :)

fru Stranden sa...

Nydelig garderobeskap!

Fargeheimen sa...

Så flott det garderobeskapet er.


Har ein award inne hjå meg til deg.

Ha ein fin dag. :)

Godt Isolert/Victoria sa...

Kjempefin garderobe og hall! :)

Ha en fin tirsdag!

Heims lille verdenshjørne sa...

Det var nyyyyydelig:D:D:D

Frøkena i Lyckliga Gatan sa...

Det skapet var kjempefint!
og ja, det ser ut som det har stått der "alltd".
Men den taklampa: kvar har du kjøpt den??

Hilde sa...

Utrolig lekkert skap! Passet jo utrolig fint inn:-)Det er jo bare så fint når man kan bygge det inn på den måten...I dag fikk vi rammetillatelsen, så hurra! Arkitekten skal nå sende inn igangsettelse...Å hvor vi gleder oss! Ha en fin kveld! Klem fra meg:-)

Mamsens hus sa...

Så lekkert skap, passet perfekt. :)
Ha en fin morgen dag! :)

Kaoskontroll sa...

Nydelig!
Tenkte forresten på deg da jeg så denne; http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/bilder?finnkode=27827621

Synes det var spesielt og staselig. :) Men et stykke fra dere kanskje?

Klem

Villasol sa...

Det var rå lekkert. Lekre detaljer. Og du har jo drømme huset mitt også :) Heldige du!

Ha en fin kveld!
Klem Ingunn

Line`s MorsommeTing sa...

Det ser ut som det kommer med huset ja:) Kjempelekkert!
Klem, Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...