6.3.11

NIButfordring i mars: Kjøkken


Det har kommet inn utrolig mange lekre innlegg i forbindelse med
NIBs utfordring i mars. Bidragene kan du se her.

Kjøkkenet er det rommet i huset jeg brukte aller mest
tid på i byggeperioden. Modellen heter Art (med detaljer
fra Herregård).Leverandør er Drømmekjøkkenet.
Dette har blitt husets samlingspunkt, akkurat slik vi ønsket.


Ugangspunktet for kjøkkentegningene var sittebenken under vinduet.
Den bare "måtte" jeg ha.

YYY

Vi har valgt en kombinasjon av hvitoljede benkeplater og granitt.

Den lille kjøkken-tv'en på veggen er kjekk å ha.

Innenfor kjøkkenet har vi et grovkjøkken hvor vi blant annet
har et stort kjølerom. På kjøkkenet har vi kjøleskuffer.

På grovkjøkkenet oppbevares kjøkkenmaskiner og andre
ting som ikke er i daglig bruk. Her har vi også en fryser med
isbitmaskin, ekstra kjøkkenvask og en ekstra stekeovn.


YYY


23 kommentarer:

mona.z sa...

Sier bare: DRØMMEKJØKKEN:) Herlig sitteplass ved vinduet, stort kjøkken, nydelig tapet og fliser, praktisk grovkjøkken......klem fra Mona

Har en drøm... sa...

Kjempeflott!
Skjønner godt at dette er fra Drømmekjøkkenet ♥ Bare elsker sittebenken under vinduet;))
Og herlige detaljer...
Tapeten var nydelig!

Kjempeflott bidrag - lykke til!

Klem Line

life sa...

Kjempe fint kjøkken.
lykke til

Piulfen sa...

For et flott kjøkken du har. Skjønner at du ville ha den fine sittebenken foran vinduet.
Det var utrolig mange fine dataljer.

Livy sa...

Heisann!
Flott kjøkken dere har! Utrolig stilig med sittebenken! Vi har også Drømmekjøkken - Meny med Herregårdsdetaljer - er superfornøyd!
Ønsker deg en fin uke som ligger forann! Klem fra Livy

Manne's hverdag sa...

ETT DRØMMEKJØKKEN!!!

Lykke til i utfordringa.

Hilsen
Marianne

Trine - Franske drømmer sa...

Kjøkkenet deres er bare lekkert!!
Helt nydelig!!

Helt makent kjøkken skal jeg ha når vi kjøper hus ;-)

En god uke ønskes deg og dine!

Stor klem

Nina sa...

Nydeleg kjøkken du har:)
Ha ei fin veke!

Klem

Line fra huset på landet sa...

Nydeli kjøkken. Elsker slike sittebenker:))
Synes det er såå smart med grovkjøkken innenfor selve kjøkkenet. Utrolig smart!
Masse lykke til i konkurransen.
Klemmer fra Line

ChezJeanette sa...

Dette er det jeg kaller drømmekjøkken!
Til og med grov kjøkken, wow!
Lykke til!

Jeanette :-)

Trude`s hverdag sa...

Har bare et ord å si til dette:Vakkert:-)
Ønsker deg en fin kveld:-) Klem Trude

Kristian fra Veaplan sa...

Rett og slett nydelig.. og sittebenken er mesterlig utført :) Bilder hvor tapeten reflekteres i granittplaten er et av mine favorittbilder i NIBs utfordring så langt. Kjempefint!

Hege sa...

Kjempe fint kjøkken, og sååå smart med grovkjøkken!!

Lykke til i konkurransen :)

Sommerhuset i bakken sa...

Skjønner godt at dette er husets samlingspunkt. Så utrolig lekkert! Her har dere nok mange hyggelige stunder. Fantastisk sitteplass under vinduet. Kjempeflott kjøkken!

Hilde sa...

Du har jo bare så søtt kjøkken! Kjempe koselig er det!

Du, jeg har litt trøbling med bildene...om du leser siste innlegg, kan du kanskje hjelpe? Fint at du er tilbake for å blogge litt:-) Artig å følge med vettu! Vi begynner snart å grave.....spennende...:-)

Hilde sa...

Jepp, da har jeg spurt Villa Greve....får håpe jeg får noe svar da....Ha en super dag! Klem

Lykkeliten sa...

Det kjøkkenet ditt♥♥♥ Der ER virkelig drømmekjøkkenet! Og jeg elsker den benken din;)) Skal jeg noen gang bygge hus og kan designe mitt eget kjøkken, så vil jeg også ha slik kosebenk:))
Håper du har noen fantastiske dager! Klem♥

Villa Drømmeverden sa...

Drømmekjøkken♥
Ønsker meg også sånn flott sittebenk under vinduet!
Spørs om det ikke blit drømmekjøkkenet på oss også, fått noen fine utkast:)

Klem fra Margit

Marianne Dragon Waagan sa...

Oi oi oi...for et flott kjøkken:)) Lykke til i konkurransen!
Titta innom bloggen din jeg, og synes den er flott og inspirerende. Legger meg til som følger, og ser frem til å følge deg videre:)

Ha en finfin torsdag:)
Klem Marianne

Anette Willemine sa...

Nydelig kjøkken! Mange flotte praktiske løsninger. Digger grovkjøkkenet ditt. Lykke til i utfordringen. Dette bør være med i toppen. :)

Ønsker deg en deilig helg!

Klem,
Anette Willemine

Ida sa...

Så koselig at du vil følge meg videre, nå ble jeg glad :)
Synes dere har så fint kjøkken, og jeg elsker tapeten! :)
Ønsker deg en fin uke! :)

Elisabeth sa...

Wow..FOR et kjøkken!!!! :-)))
Virkelig lekkert!!!

Anette <3 Luca Lino sa...

å for et hus du har og for et Drømmekjøkken. Elsket det. :=) Lekkert lekkert..

Klem fra Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...