19.3.11

God lørdag (jeg tror jeg ønsker meg et piano...)


Er innom for å ønske alle en riktig god lørdag!
I dag har det vært skikkelig påskestemning her med sol
fra blå himmel og snø som smelter fra taket Y

I huset vårt har vi ganske store ganger og det er litt
vanskelig å finne ut hvordan vi skal møblere dem.

Vi har begynt å lure på om det kanskje hadde vært fint med et
gammelt svart piano (helst med lysestaker på) her i gangen inn mot stua.
Jeg tror jeg skal lete litt på finn.... ;0)

I dag var jeg innom en av mine absolutte favorittbutikker, nemlig Dorothea
og da fant jeg dette skjønne, bitte lille, fuglehuset YYY

Sååå søtt ;o)


13 kommentarer:

Zondra Art sa...

I lake it, very nice and elegant interior!
Kisses and happy weekend.

Mamsens hus sa...

Tror det hadde passet perfekt med et piano her.
Så deilig og ha så god plass. :)

Trude`s hverdag sa...

I fare for å gjenta meg selv, du har så utrolig lekkert hus, hadde sikkert vært prikken over i`en med et svart piano her.Likte lysekronen din,den var stilig:-)
ønsker deg en fin lørdagskveld :-) Klem

Villa Drømmeverden sa...

Flott med doble glassdører!
Piano er vakkert, bare synd jeg er nærmest tonedøv:) Har sett flere som gir bort sorte gamle pianoer på finn, med lysestaker på hver side.

Lørdagklem

Anno 2009 sa...

Et pianso hadde garantert gjort deg der ja. Helt enig med deg. Ønsker meg et piano jeg også, men får nok ikke plass til det..

Nydelige bilder som vanlig. Artig påfunn med det lille skjønne fuglehuset på rosebusken da.

God søndag!!

Klem fra Marilinn

Heims lille verdenshjørne sa...

Nydelig lite fuglehus:D Har funnet mange pianoer på finn på gi bort, om de kan spilles på er jo en annen sak;)

Ønsker deg en herlig søndag!

Hilde sa...

God søndag! Ja et sort flygel hadde vært utrolig flott! Ja det er jo luksus å i det hele tatt ha plass til noe sånt! Det er ikke mange som kan! Du er heldig! For en flott lysekrone forresten!Den krever sin plass og det har jo du! Ha en fin dag videre! Klem

Anonym sa...

Kom tilfeldig inn på bloggen din da jeg søkte på kjøkkeninspirasjon. Nå har jeg sett gjennom hele, fantastisk mye flott, gode ideer og helt min smak både mht til kjøkken, tapeter, farger og detaljer. Sjelden en tar seg tid til å bruke lang tid på en enkelt blogg, men absolutt verdt tiden.

Ha flotte vårdager
-T

Villa Minde sa...

Tusen takk til dere alle for kjempekoselige kommentarer!! Jeg vil gjerne sende en liten ekstra takk til Anonym fordi jeg synes det er utrolig hyggelig å få tilbakemelding også fra de som ikke har egen blogg, men som finner inspirasjon rundt omkring i bloggeverdenen ;0)
Klem

Anns draum sa...

Eit piano er ikkje å forakte!! Fint møbel og herleg fritidssyssel:) Vi har og stor hall, er ikkje berre berre å få kosleg og intime... men veit eg kjem til å savne den veldig når vi forlet huset til sommaren:/

Klem frå Ann

Marthe sa...

Hadde vi hatt plass til piano hadde jeg ikke vært i tvil i hvert fall. og plass har du jo:)

En award inne hos meg til deg. Du har et nydelig hus som alle burde få se.

Klem

Kaoskontroll sa...

Ser stadig at slike gis bort på finn, så det skulle jo ikke være helt umulig. :) Du har jo så absolutt plass! Ja, litt tålmodighet, så dukker igrunnen det meste opp på finn. ;)

Klem

Line fra huset på landet sa...

Å kjære vene.. ja, da har dere store ganger ja:))
Jeg så et slikt piano på finn faktisk for bare noen dager siden.
Smart det:))
Så heldig dere er med store ganger da. Det er deilig med mye luft i et hus. Dere hardet jo så himla flott og høyt under taket også:)

Ha en fin uke videre.
Klemmer fra Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...