4.2.11

Jeg innrømmer at jeg er litt svak for...


Y Gadgets Y

Nå er denne lekre saken på plass - en perlemorsfarget 
Tivoli Pal som passer perfekt på badet vårt. I Y!!

Dette er en annen av mine favoritter - Geneva Sound System Model M i
hvit pianolakk. Det er vanskelig å ta bilder som yter den rettferdighet,
men tro meg, den er lekker! Lyden må bare oppleves...

Geneva'en er et 180 graders surroundanlegg med radio, cd-spiller
og iPod-dock samlet ett eneste "møbel"Y
På kjøkkent har vi også en Tivoli radio. Dette er Model One i valnøtt.

Ønsker alle en riktig god helg!

YYY

12 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

¨Har lenge ønsket meg en docking stasjon til ipod, og denne så lækker ut! :) Tivoliradio er supert!:)
Ha ei fin helg :=
-synnøve-

Sanne sa...

Så fin den nye radioen din er. Jeg har også radio på badet og det er så hærlig:-)

God helg

Camilla`s Castle sa...

Hei hei!
Nå var det altfor lenge siden jeg hadde vært her inne hos deg.. Så flott bad dere har i forbindelse med soverommet:) Det er en liten luksus det ja!
Og flotte bilder av spisestue/kjøkken under her i innlegget om finn-kuppet!:)
Vakkert hus dere har!

Ønsker deg en finfin helg.
Klem camilla

Martilie sa...

Så masse flott!!
Tivolien min bodde på kjøkkenet, men er nå på syrommet. Ønsker meg hvit til syrommet og en til badet, kos m badekar og musikk :)
Genevaen er rå-lekker!

Ha en riktig god helg og kos dere masse :)

Klem fra Tove

Hilde sa...

I like:-) Jeg har tivoli på kjøkkenet og en annen på badet:-) Herlig! Genevaen skulle gjerne kommet på plass hjemme hos meg også:-)God helg! Klem

Anno 2009 sa...

Oi du, den radioen der tror jeg jammen meg skal skaffe meg selv. Har en i svart nå, men en i den fargen du har kjøpt MÅ jeg ha!!!! Stilig surroundanlegget deres er det mest stilige anlegg jeg noen gang har sett, og jeg er lite fan av slikt fremme i en stue.. Dette må jeg vise mannen min. Lekkert, som resten av både hus og interiør hos dere;).

Gleder meg til vi får våre nye hustegninger. Arkitekten imponerte med å faktisk huske at jeg snakket veldig varmt om Minde huset til Blink Hus... hehe.. Så du kan tro jeg er spent på hva han gjør ut av det... Har gitt han litt frie tøyler, så vi får se....;).

Ps. Så flink du var å ta deg en helikoptertur. Det skal du vrikelig være stolt av. Et steg i riktig retning dette tenker jeg;).

God helg til deg.

Klem fra Marilinn

Line fra huset på landet sa...

Kuuul:) jeg har en likedan Tivoli radio der i svart. Min står i viduskarmen på kjøkkenet den. Men åå som jeg ønsker meg å kunne ha radio på badet også. Hadde vært fint det tenker jeg.
Den helikopterturen i forrige innlegg leser jeg med litt skrekkblandet fryd innrømmer jeg:o) ..har litt høydeskrekk ser du..
Klemmer fra Line

Anette Willemine sa...

Har ennå ikke kommet en slik en i huset. Så derimot en utgave som var høy og smal. Den fikk jeg lyst på. :)
Likte godt den perlemorsfarvede utgaven på badet ditt!

Ønsker deg en deilig start på uken!

Klem,
Anette Willemine

Trine - Franske drømmer sa...

Jeg har forelsket meg i det lille bordet fra finn. jeg leter etter noe lignende, men finner aldri "the one". Ditt bord er derimot det ;) Heheh! Nydelig!! Så gøy med helikoptertur, og så gøy at du klarte å gjennomføre!! Det er jenta si, det! :-))

Kjørte helikopter selv over Rio de Janeiro da jeg jobbet der, og over ryfylket på jobbtur. Moro! Til sommeren skal jeg hoppe ut av et sånt et med ei venninne! Vil du væ`me...? Hihi! ;)

Ha en skjønn dag!

Klemmer

Lykkeliten sa...

Er det da jeg skal rødme og fortelle at vi ikke har en eneste radio i hus?! *flaut* Jeg savner virkelig å kunne høre på musikk, og ikke bare på datan... Så jeg håper at mannen snart finner seg et annlegg, ellers så tror jeg nesten at jeg må få meg en sånn søt liten tivoliradio;))) Eller kanskje den stilige hvite, men da må jeg vel kanskje også ha en ipod;))

Ha en nydelige helg, klem♥

Villblomsten sa...

Mannen min hadde likt alle gadgetene dine :-)

og Gratulerer med helikoptertur :-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Vi gir bort Gavekort på 200,-

Du er velkommen om du vil være med :-)
Les mer på bloggen vår
i Nettbutikken
eller på Facebook :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...