30.1.11

Jeg turte det jeg... ;0)

Jeg har fått mer og mer høydeskrekk for hvert år. Det startet
etter at barna kom og siden har det bare blitt verre og verre...
Min kjære ga meg imidlertid en utfordring og det var å være
med på en helikoptertur. Skrekk og gru...

I går var dagen kommet, og her letter helikopteret
MED meg ombord!! Jeg var redd det skal jeg innrømme...

Men, fy søren så moro det var!! ;o)

Vi fløy over min barndoms by, Drøbak. Her ser dere Oscarsborg
hvor min far jobbet i mange mange år.


Selv om jeg var ganske så skrekkslagen under store deler av turen
så gjør jeg det gjerne igjen! Det må da bety at jeg har beseiret
i hvert fall litt av skrekken... Tja, vi får se hvordan det går neste gang
noen prøver å få meg opp i en berg og dalbane... ;0)

Jeg ønsker alle en super søndag! Her skinner solen og nå er det tid for
 en tur på ski. Vi er så heldige å ha skiløypene rett utenfor døren. Det var
faktisk en av grunnene til at vi besteme oss for å bygge akkurat her ©©©

10 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Så tøff du er! Må ha vært en flott opplevelse!! :)
-synnøve-

Har en drøm... sa...

Wow, så TØFF du er!
Jeg har og veldig (litt) lyst på en helikoptertur, kan tenke meg det er flott!
Kult!

Klem Line

Rosehagen sa...

Hei.
Så tøft gjort av deg.
Jeg hater å fly, men innimellom så gjør jeg det.
Gruer i dagevis og har mareritt om nettene.
Familie og venner ler av "drømmene" mine:)
Så uten tvil:DU ER TØFF:)
Klem:)

Hilde sa...

Tøff du ja....er blitt mer pysete for hvert år jeg også..når det gjelder flere ting...jaja...Helikopter vil jeg uansett prøve en gang....ser kjempe artig ut! HAr lagt ut kjøkken tegninger for 3 gang nå...kanskje de vises nå??
Ha en fin søndag..

Martilie sa...

TØFF dame du!! Det står respekt av å trosse redselen og hoppe i det.. WOW - tenker det var en herlig følelse etterpå - og flott tur!

Nyt søndagskvelden..

Klemmer

Annfrid sa...

Utrolig tøft gjort av deg, og fine bilder fikk du også tatt.

Ta vare på følelsen av å over vinne en frykt:-)

Klem fra Annfrid

Sanne sa...

Oi det må ha vært litt av en opplevelse. jeg har høydeskrekk og trur ikke en helikopter tur vil kurere min redsel for berg- og dalbaner.

Håper du koset deg masse på turen:-)

Anette Willemine sa...

Kom over den flotte bloggen din. Så nydelig hjem du har. Jeg kommer gjerne tilbake på besøk. :)

Ha en fin start på uken. :)

PS! Så modig du var som tok flyturen!

Anette Willemine :)

Martilie sa...

Så koselig at englevingene falt i smak hos dere begge :) Tusen takk for gode ord..

Ha en flott dag!

Klem fra Tove

Gårdsbutikk sa...

Du er jammen meg tøff!
Hadde ikke turt jeg..

Så gøy at du liker hustegninger:) Da håper jeg du vil titte på våre med argusøyne, og komme eventuelle tips, løsninger osv for forbedringer:)

Klem fra Margit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...