15.1.11

Grovkjøkken

Å innstallere grovkjøkken mener vi må være et av de lureste
valgene vi har tatt i forbindelse med husbyggingen.
Her har vi en ekstra stekeovn, ekstra skapplass, ekstra benkeplass,
ekstra vask, fryseskap med isbitmaskin og kjølerom ;0)

Grovkjøkkenet har inngang fra kjøkkenet vårt og utgang til hagen.

Jeg har ikke så mange bilder å vise dere i dag, men skal
selvfølgelig vise frem alt i et innlegg senere ;0)


I kveld har vi invitert gjester på kalkunmiddag så nå må jeg
visst svinge meg rundt og dekke bord, hjelpe til med maten
(dvs lage waldorfsalaten..) og finne frem litt god vin.
Gleder meg  ©©©

Ønsker alle en fortsatt god helg!

11 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset ★ sa...

Så herlig med et grovkjøkken!
Kos dere i kveld,høres godt ut.
Klem Christina

Livy sa...

Heisann! Ja det kan jeg tenke meg dere er fornøyd med! Gleder meg til flere bilder :)
Nyt kvelden med gjester og deilig mat!

Klem fra Livy

Zondra Art sa...

Beautiful,very elegant!!!
Kisses, Zondra Art

Kaoskontroll sa...

Så utrolig deilig det må være å ha et slikt grovkjøkken! Får nesten lyst til å bygge hus selv, så jeg kunne få muligheten til å putte inn alle slike drømmeløsninger. :) Men det får nok bli med drømmen!

Håper du har en deilig helg! Klem

Har en drøm... sa...

Det hørtes veldig praktisk og deilig ut!
Et lite kjøkken i kjøkkenet på en måte, hihi;))
Kos deg med gjestene og nyt resten av helgen!

Klem Line

Martilie sa...

Grovkjøkken høres ut som en drøm. Kjempesmart :)

Ha en riktig koselig kveld med god mat, vin og godt selskap :)

Klem fra Tove

Ingunn sa...

Grovkjøkken ville jeg også hatt hvis vi skulle bygget hus selv !
Nå fikk jeg ekstra god benke og skapplass på vaskerommet da vi pusset opp der , men...
Det så ordentlig lekkert ut hos deg. Gleder meg til å se mer...
Ha en fin lørdagskveld og kos dere med god mat og vin....
Klem fra Ingunn :)

Vera sa...

så stilig! og praktisk!!!
drømmer om å kunne få lage min egen planløsning med all den luksus og fornuft jeg ønsker meg!
Tror nok ikke det blir i et nytt hus, men kanskje en leilighet når tiden er inne for det;)
nå fikk jeg skikkelig lyst på kalkun,leeenge siden det har vert i ovnen her...
ha en god helg;)
klem Vera

Line fra huset på landet sa...

Ja, det er praktisk det. Spesielt savner jeg det ekstra kjøleskapet og fryseren lett tilgjengelig. Men vi får det..heldigvis. Ikke grovkjøkken. Men når vi bygger vaskerom, skal vi ha det der. Ellers har jeg et så stort kjøkken at benkeplass og skapplass trenger jeg i grunn ikke mer av. Utrolig nok! :))
(synes man alltid trenger det, men..ikke på kjøkkenet nei)

Ha en finfin søndag.
Klem fra Line

Camilla`s Castle sa...

Kan tenke meg det er praktisk ja:) Det har ikke vi lagt inn i planene, men det hadde ikke vært dumt ser jeg..

Lykkeliten sa...

Grovkjøkken høres lurt og praktisk ut! Men samtidig så undres jeg over hvor ofte det blir brukt?! hehe... drømmer om minde huset selv, så nå fikk jeg noe å tenke på;) Det ser utrolig fint ut, så jeg gleder meg til flere bilder:)) Kalkun hørtes deilig ut, så nå fikk jeg vann i munnen her!;)

Ha en flott kveld med gode venner, klem♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...