3.12.10

Julestemning i Liseberg

 Om et par timer reiser jeg til Göteborg for endelig
å oppleve julestemningen i Liseberg og resten av byen. Jeg har ønsket å reise dit i desember
i mange år, men det har ikke blitt noe av. Årets burdsdagsgave fra min kjære
var imnidlertid en ordentlig juleromantisk helg  der med besøk på julemarkedet i
Liseberg, milelange julepyntede shoppinggater og god mat og drikke ©©©



Ååå som jeg gleder meg! ;0)

Parken er lyst opp av 5 millioner julelys!

Mange salgsboder med fine julegavetips...

Vi må selvfølgelig en tur i isbaren for en drink. Her er alt laget av is.
Man får visstnok utdelt ekstra votter og klær ved inngangen.


Kameraet blir selvfølgelig med på turen så flere
stemningsbilder kommer nok til uken ;0)

©God helg alle!!  ©

14 kommentarer:

Zondra Art sa...

Beautiful!!!
Kisses and nice weekend.

Sjarm og Glede sa...

Hei
Du kan virkelig glede deg ;-)
Er så utrolig fint med så masse lys ;-)
Vi var der i fjor :-)
Vi var også innom isbaren. Ett lite tips...ikke sitt for lenge på de isete stolene. Jeg var helt følelsesløs i baken i flere timer etterpå :-D god tur og kos deg masse ;-)
Klem Hilde

Villa Minde sa...

Tusen takk for tipset Hilde, jeg skal huske å reise meg opp i tide hi-hi ;0) Klem klem

Terese sa...

Kos deg masse på tur.
Det så rett idyllisk og herlig ut å dra til Liseberg på denne årstiden.
Ett flott tips til en senere anledning for mitt vedkommmende- til neste jul kansje??????

Terese sa...

Dette så rett idyllisk ut :)
Kos deg max og venter spent på tilbakemelding fra turen og shoppinga.
En tur å vurdere til neste år tenker jeg :)

Line sa...

Jeg var der i fjor, det er helt fantastisk! Koslig og romantisk! Det var en flott gave du har fått :) Kos deg masse!

Tone sa...

For en fantastisk romantisk og nydelig gave din mann har gitt deg! Gled deg, det er en opplevelse av de sjeldne!

Divamamma sa...

Åh! Så koselig! :-) Dit har jeg hatt lyst til å reise, men enda ikke blit noe :-)

fru Stranden sa...

Så fantastisk!! Kjempe gave!
God tur!

Heims lille verdenshjørne sa...

Det så helt fantastisk ut!!! Kos dere masse:)

Blir gøy å se bilder:)

Line fra huset på landet sa...

Dette får en julestemning av ja:) Ser vidunderlig magisk ut.
Det blir spennende å høre om turen var like fin og kanskje man får lyst til å ta en slik tur et annet år selv;)
Klemmer fra Line

Huset vid ån sa...

Åh, Vilka underbara bilder från julmarknaden, där förstår jag att du trivdes bland allt fint....

Ha en fortsatt fin o stämningsfull vecka!
Julkramar Therese

Hilde sa...

Takk for koselig hilsen hos meg:-) Går alt bra i adventstiden?? Håper du hadde en flott reise til nabo`n:-) Vi var i Praha i desember i fjor, og det er godt med en slik tur ja! Blir ikke i år...Ja julekort skal postes i morra og det er jo godt å tenke på..hihi..har vært pliktoppfyllende hver år, så jeg må bare..Håper du koser deg i adventstida og om du har noen tips til noen utradisjonelle julekaker tar jeg hjertelig imot! Alt smaker jo likt...Ha en vidunderlig kveld og gleder meg til å se mer hjemme hos deg:-) Klem fra meg :-)

Camilla sa...

Så koselige bilder. Snø og lys slår aldri feil på julestemningen min ;)

Juleklem fra meg, Camilla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...