26.12.10

Den første julen i huset


Da er den aller første julefeiringen i nytt hus godt i gang. Det
har vært noen fantastiske dager med besøk av våre kjære familier
julaften og 1. juledag. Vi har virkelig storkost oss ;0)
I dag har vi bare slappet av og gått en lang tur i skogen ©

Det gulnede juletreet ble byttet ut med et nytt
og det er fortsatt grønt og fint ;0)

Et lite tre er også på plass i gangen.

På julaften var det Albert som var aller mest utålmodig før pakkeåpningen.
Han hadde luktet at det var pakker til han under treet og her
ligger han og venter spent ;0)






11 kommentarer:

Zondra Art sa...

Beautiful!!!
Merry Christmas!
KIsses, Zondra Art

Line fra huset på landet sa...

Vakkert tre dette da ivertfall:) Er sikkert kjempefint å se det utenifra gjennom det flotte vinduet også tenker jeg.
God romjul:)
Klemmer fra Line

Trine - Franske drømmer sa...

Håper du og den fine familien din har hatt en herlig jul hittil, nytt dagene maks og kost dere masse!

Ha en fortsatt fin jul!

Stor klem

Anno 2009 sa...

Nyydelig pyntet julehus Mindehuset deres er altså. Flott det nye juletreet var foran terrassedør også. Den rette plassen for juletreet det der vel;). Likte veldig godt teppet som sees foran juletreet. Lekkert!!

Fortsatt god jul til deg og dine. Håper du nyter romjulen og får ladet opp batteriene;).

Romjulsklem fra Marilinn

Hilde sa...

Det må være fantastisk å feire jul i nytt hus! Det gleder også jeg meg til....ja snart går vi jo inn i byggeåret vårt....Dere har fått det så flott! Så artig at du har en så stor hall at du kan ha juletre der også...Det var dekorativt! Ja vi er inne i romjula, og det er kos. Jeg har fri hele uka og koser meg med de søte små:-) Kos dere videre! Klem fra meg!

Ps....ønsker meg det hjortehodet jeg også....må vel se om det fins over nyttår.....

Perlemor sa...

Gratulerer med første jul i det nye huset!
Det er både lekkert og stemningsfult - kan tenke meg dere har kost dere masse :)

Fortsatt ♥God Romjul♥
Klem fra Perlemor;)

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig ett riktigt Gott Nytt År så här timmarna innan tolvslaget......

Nyårskramar Therese

Lykkeliten sa...

En liten tur innom for å ønske deg

*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•.
˜”*°•. GODT NYTT ÅR!! *˜”*°•.
.•°*”˜ .•°*”˜ * * ˜”*°•. ˜”*°•.
.•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.

Klem:)

Anonym sa...

For et utrolig nydelig hus dere har :)) Jeg lurte på hvilket merke det store gulvteppet du har foran juletreet er?? og eventuelt pris og forhandler :) Hilsen Elin.

Villa Minde sa...

Elin: Tusen takk for kjempehyggelig kommentar!! Gulvteppet er fra Riviera Maison og det er kjøpt i en butikk på Kolbotn som heter Monicas Interiør. Jeg har vært heldig og fått kjøpt det brukt, men tror det koster rundt kr 4.000.

reisegladjente sa...

For en herlig Albert ;)

Her likte jeg meg..legger meg til som følger;)
God torsdag til dere..

Hilsen Martha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...