9.11.10

Søylene er endelig på plass


Blink Hus har nå montert søylene under verandaen vår.

 © © ©  
På grunn av leverandørproblemer ble det ikke søyler i heltre som planlagt,
men Kloppen-søyler. Søylene er glatte og har dimensjon 24 cm.
Gleder meg til alt er beiset og sokkel på søylene og trapp er på plass ;0)

Det er mange prosjekter på gang her i huset for tiden, men
det mangler foreløpig noen småting før de kan blogges.


Jeg har gjort et par fine funn på Finn i det siste. Bilder kommer plutselig ;0)

13 kommentarer:

Divamamma sa...

Gleder meg til å se !! Og sååå lekkert huset er altså. Jeg vet ihvertfall, om jeg skulle ha bygd en gang til, så ville jeg valgt et lignende hus som det dere bygger...Det er nydelig.

Alfasinteriør sa...

Wow, så nydelig hus du har da:)
Nydelig med slike søyler.

Klem Alfa

Drømme verden min! sa...

Aahhhh! Så fint det ble, kan allerede se det for meg ferdig malt:) Ordentlig herskapelig, rart jeg liker denne hustypen godt?

Tusen takk for fine ord:) Hjelper med litt støtte når man møter veggen slik.

Ønsker deg en flott uke videre:)
Margit

Martilie sa...

LEKKERT! LEKKERT!

Og nydelige innebilder også, men flotte ting, lampen er på min ønskeliste, både klassisk og supermoderne - I like :)

Og gratulerer med velfortjent award -så koselig :)

Ha en super tirsdagskveld..

Klem fra Tove

Marthe sa...

Hahaha, da gleder jeg meg helt plutselig til å se:) :)
Det er så pent med søyler!

Ha en fin kveld:)

Zondra Art sa...

I lake it this images, beautiful!!!

Big kisses.

Camilla`s Castle sa...

Helt fantastisk!:) Nydelig alt blir!:)

Villasol sa...

Så fint det ble. ååå.. jeg vil også ha slik hus du har. Er helt forelsket i det. Kunne noen ganger tenkt meg og bygge, men jeg trives jo her også. Men kunne tengt meg mer plass til tider. Huset er rå flott. Og så koselig dere har det.

Ha en fin dag!

Klem Ingunn

Ida sa...

Tusen takk for koselig kommentar, og TUSEN TAKK for awarden! Jeg ble kjempeglad for begge deler :)
Skal ta utfordringen når jeg bare får tid :)
Fine bilder du viser, jeg gleder meg til å se mer av huset ditt :)

Ha en fantastisk kveld.
Klemmer fra Ida

Ingunn sa...

Fantastisk fint hus :)
Gratulerer !
Kjempefin blogg også ,
som jeg gjerne følger videre.

Klem fra Ingunn :)

Trine sa...

Sukk.. Jeg er litt misunnelig på huset deres, jeg må innrømme det ;) hihi! Nyyydelig!
Og det er jo så fint med søyler!!

jeg har vært mye og reist, men ikke vært i verken USA eller karibien enda, men min kjære lagt sin elsk på Florida, nærmere bestemt Fort Lauderdale, så det blir fantastisk ENDELIG få oppleve Florida og karibien :-)

Vi har lenge snakket om begge deler, men foreløbig bare blitt med praten, men nå fikk vi sparket vi trengte bak til å få bestilt. GLEDER MEG!!

Vi også har til det lengste ventet på tlf fra norsk tipping, men jeg tror ikke de har fått med seg at både Helge og jeg har fått nytt nr, for de har ikke ringt. Skammelig! ;) Hehe!

Ha en god helg, kjære deg, og så moro at du tok utfordringen! Gøy å lese mer om deg :))

Stor klem!

Hilde sa...

Utrolig lekkert med søyler....blir nok aldri søyler på meg....det må jeg bare godta.....men sånn er livet....man skal vel være fornøyd med det man får...blir vel bra hos meg også til slutt...selv om det ikke blir søyler....:-)
Begynner bygging i april...søknad skal inn til kommunen nå...siste møte med byggteknisk rett rundt hjørnet....:-) Ha en super søndag! KLem fra meg <3

Lena Marie sa...

Hei!:) Jeg "datt" innom bloggen din jeg, å gurimalla så glad jeg er for det! Spennende blogg du har. Kjempenydelig hus dere bygger. Vi driver med siste innspurt på huset vårt nå, et år etter vi flyttet inn ser det ut som om vi snart blir ferdig med 2. etg. Det tar tid å bygge gitt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...