2.11.10

Kjøkken - porselensvask og nostalgisk armatur


Her er noen bilder fra oppvaskbenken på kjøkkenet.

Jada, vi har valgt porselensvasken fra Ikea vi også :0)
Innrømmer at jeg nok heller ville hatt porselensvasken fra Villeroy & Boch,
men siden den koster 6 ganger mer (!) så ble valget enkelt.

Det nostalgiske kjøkkenarmaturet bestilte vi hos Byggmakker.


Den lille kjøkkenstigen fra Ikea er flittig i bruk.
Lysestaken er også fra Ikea. Liftgardiner fra Boligfryd.



;0) Ønsker alle en fortsatt god uke ;0)



17 kommentarer:

Zondra Art sa...

Beautiful and elegant!!!

Big regards from Croatia.

Divamamma sa...

Nydelig vask! Akkurat samme vask skal vi også ha:)

Manne's hverdag sa...

Synes kjøkkenet ditt er helt NYYDELIG, jeg!!!
Likte SÅÅÅ GODT den lekret tapeten!!!

Ha en fin dag!!!

Hilsen
Marianne

Kaoskontroll sa...

Nydelig! Angrer litt på at jeg ikke tok porselensvask ja. ;)
Tapeten, armaturet, innredningen... ja, alt er rett og slett lekkert! :)

Klem

Piulfen sa...

Så nydelig kjøkken, likte så godt tapeten du har på veggene. Og så heldig du er som har vasken foran vinduet.
Ønsker deg en fin tirsdag.

Alfasinteriør sa...

Nydelig kjøkken:)
Ønsker deg en flott dag

Klem Alfa

Christina sa...

Nydelig kjøkken! Å kjempe fin vask.
En gang skal jeg pusse opp et til kjøkken,å da skal jeg ha slik vask jeg også.
Ha en god tirsdag!
Klem Christina

Elisabeths Borg sa...

Synes vasken fra Ikea er kjempe fin iallefall til den prisen. Vi bygger også hus og ser på kostnader. Og en vask som man kan spare nesten 5000,- kr på- det sier seg selv. Kan jeg spørre hvor mye dere måtte gi for kranen hos Byggmakker? Prøver å finne den til best mulig pris. Du kjenner sikkert til dette prosessen godt:-) Liker bloggen din godt.

Villa Minde sa...

Elisabeth: Vi betalte kr 3.400 for kranen hos Byggmakker. Klem

Martilie sa...

Nydelig vask og armatur!

Jeg er fra meg av begeistring over huset ditt (les deres :)

Tydelig at dere har brukt mye tid på gjennomtenkte løsninger. Dukker stadig opp noe lekkert fra denne kanten :)

Ha en super dag!

Klem fra Tove

Har en drøm... sa...

For et vakkert kjøkken!
Jeg elsker flisene, og armaturet var lekker ♥
Liftgardinen kunne jeg og tenkt megg, men de var visst utsolgt hos Boligfryd:)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Camilla sa...

Kjempe fint kjøkken dere har fått dere! Kan ikke få sagt det nok:) Vasken fra Ikea er jo veldig praktisk, og jeg synes den er fin! Armaturet gjør jo mye av jobben da såklart!Hadde ikke blitt det samme uten det:)

Ha en finfin kveld.
Klem camilla

Dahlida sa...

Kjempefint kjøkken, kjenner jeg er skikkelig misunnelig :) Vasken er jo kjempefin, og armaturet setter virkelig kronen på verket. Lykke til videre med huset :)

Klem fra Ida

Hilde sa...

Så fint det var! Dere har fått det kjempe fint ja! Nostalgisk og romantisk:-)!
Klem

Home By Virginia sa...

Hei hei ☺

Du har et nyyydelig kjøkken, hus, ja ALT...!!! ♥
Mye flott inspirasjon å hente hos deg... :)

*Ha en fin helg*

Klemmer fra MV ♥

Balke gård sa...

Å så nydelig vask og armatur, knallfint og så lekkert!!! Gratulerer med flott oppslag i lokapressen!! Stor klem og ha en finfin mandag!

Hilde sa...

Takk for hyggelig kommentar! Ja det var mye plast ja på messa...det har du rett i! Setter så stor pris på at du orker å følge lille meg:-) Det er så hyggelig! Ingen av mine venner har blogg, så det er ikke så mange som er følger.....vet det er mange som er innom å titter da...jaja...så lenge noen ser meg er nå jeg fornøyd! Nå er det Ungkarskvinnen og Season Finally....hoho...
Klem Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...