28.11.10

Den første advent i nytt hus


Helt siden vi signerte kontrakten med Blink Hus har jeg gleder meg til denne dagen.
Jeg for meg en stor adventsstjerne i sitronvinduet - og nå er den på plass!
©©©

 Det er vanskelig å få ordentlig fine bilder.
Jeg må visst få en bedre linse til kameraet ;0)

Årets adventsstake. 

 Stjernen lyser opp i vinduet ;o)

Girlandere på plass på den runde verandaen.

© Småfulgene må også få litt julegodt ©

Jeg har hatt litt bloggtørke i det siste, men har forsøkt å følge med dere alle sammen likevel.
Tusen takk for alle koselige kommentarer jeg har fått!!
I heimen har det skjedd en hel del, blant annet har min kjære
montert kjølerom og er også godt i gang med montering av
grovkjøkkenet. Bilder kommer snart.

óØnsker alle en herlig førjulsuke! ó

20 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Nydelig!
Huset deres er bare lekkert!
Og med julestjerne og julestemning blir det jo enda vakrere ♥

Ha en herlig, ny uke!
Klem Line

Drømme verden min! sa...

God kveld!
To sjeler i samme tanke! Vi har hatt lyst på sitronvindu i nyhuset, har tegnet det inn for over 1år siden:) Og en stor adventsstjerne har jeg fra før (kan se den på bildene fra gamlehuset jeg la ut idag). Sa til min kjære igår: tenk neste jul, da henger den store stjerna i sitronvindu! Har sett for meg det, og ser jo nå at det er jo IKKE feil:) Moro!

Ønsker deg en flott uke, nydelig tid vi har nå.. Koser meg i butikken med trivelige kunder:)

Klem fra Margit

Ida sa...

Ååååh, nydelig! Huset deres er jo som skapt for å pyntes til jul :)
Ha en flott ny uke :)

Hilde sa...

Så flott med den stoooore adventssjerna! Det ble lekkert ja! Skjønner godt at du har gledet deg til juleforberedelser i nytt hus! Det er jo ekstra stor stas! Blir artig å se videre hvordan det blir...:-)
Håper du har hatt en fin adventshelg!
Klem

Hilde sa...

Du....hvilket redigeringsprogram bruker du for å få hjerter ets?? Jeg er helt dum når det gjelder dette..Har ikke klart å få en ny font i headeren min heller jeg da.....kanskje du vet det også du...:-) KLemz...

Ingunn sa...

Fantastisk !
Huset deres ser utrolig staselig ut !
Kan godt forstå at du er fornøyd .
Det er jo så bra når drømmer går i oppfyllelse.

Klem fra Ingunn :)

Zondra Art sa...

Beautiful I lake it!!!
Big kisses and regards.

Piulfen sa...

Nydelig det var med julestjenren.

Almas Hus sa...

Å så nydelig julepynta hus!!
Så gøy å dille til jul i helt nytt!!
Masse fine bilder her hos deg...
Ha en fin dag
Klem

Line fra huset på landet sa...

Såå pent:) Der var jo julestjerna perfekt da. Nydelig hus som er lett å pynte. Med den fine verandaen med mer.. :)
God ny uke:)
Klemmer fra Line

Divamamma sa...

Det ble helt fantastisk!! :-) Hvor har du funnet den flotte stjerna di ? :-))

Villa Minde sa...

Divamamma: Stjernen er kjøpt hos Skeidar ;0)

Martilie sa...

Åååå så fantastisk flott!
Vinduene ble bare ytterligere fremhevet ved adventsstjerna. Finnes ikke vakrere!

Nydelig stemning hos deg :)

Ønsker deg en flott førjulstid..

Klem fra Tove

Heims lille verdenshjørne sa...

Så koselig det ble med julestjernen:D Gøy å følge med på fremgangen med huset:D

Kaoskontroll sa...

Helt nydelig! Det vinduet var virkelig som skapt for julestjerne ja. :)

Her har jeg verken kommet i advents- eller julemodus ennå. Og nå haster det visst litt. ;)

Klem

Bringen Blomster sa...

For en drøm av et hus!
Så fint med stjerna i vinduet! :)
Fortsatt fin advent til deg!
-synnøve-

Camilla`s Castle sa...

Fantastisk med den stjernen der!:) Skulle nesten hatt den der hele året, hehe..
Flott hus!
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem Camilla

Marthe sa...

Enig med Camilla. Den kunne ha hengt der hele året;)
Rååålekkert! Herskapelig! :)

Ha en super helg:)

Anonym sa...

Hei!
Kan jeg spørre om hva slags utelamper dere har på huset? De lyste veldig fint!
Jan Åge

Villa Minde sa...

Jan Åge: Takk for hyggelig kommentar! Lampene heter London og vi har bestilt dem fra Belysningsexperten.no som i hvert fall da var desidert billigst på disse lampene :o) Link: http://www.belysningsexperten.no/default.pl?showProduct=1748&pageId=217

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...